Hoezo gaat ´ie flippen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
De directeur gaat teleurgesteld in me zijn en de manager gaat flippen...
Ah, okey...quote:En socios, klein bedrijf.. Geen PZ aanwezig..
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zat Ome Frits aan je?
Ik heb toevallig een buurman die zo heet en bij hun komt altijd zo'n griezel over de vloer die overigens naar de hoeren gaat omdat hij te lelijk en vies is om een vriendin te krijgen. Hij staart sinds mijn 15e al constant naar mijn tieten en grijpt elke gelegenheid aan om me te zoenen (verjaardag, nieuwjaar etc.) die vetn is echt ranzig gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omdat ze niet zonder me kan ... Ik doe tenslotte al het werk..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo gaat ´ie flippen?
[..]
Ah, okey...
Posthoer.quote:
werkhoer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ze niet zonder me kan ... Ik doe tenslotte al het werk..
ik kan idd altijd nog hoer worden.. Van mn hobby mn beroep maken enzulksquote:
Waarom wil je er weg?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ze niet zonder me kan ... Ik doe tenslotte al het werk..
Wat voor soorten zijn er nog meer dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:36 schreef El_Matador het volgende:
Eigenlijk kan je alle vrouwen indelen in een soort hoeren. Mooi is dat toch.
Willen we dat niet allemaal?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan idd altijd nog hoer worden.. Van mn hobby mn beroep maken enzulks
Allen die jou niet moeten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat voor soorten zijn er nog meer dan?
Als de manager gaat flippen had ik hem de mond gesnoerd met:"Nou weet ik zeker dat ik de goede keus maak."quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
De directeur gaat teleurgesteld in me zijn en de manager gaat flippen...
En socios, klein bedrijf.. Geen PZ aanwezig..
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:37 schreef Graseter het volgende:
Dat snelle gepost van gister was goed voor mijn postcount
Het is een kneus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef Rupsebeest het volgende:
Oké wtf, waarom vind ik Socios zo schattig.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:35 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een buurman die zo heet en bij hun komt altijd zo'n griezel over de vloer die overigens naar de hoeren gaat omdat hij te lelijk en vies is om een vriendin te krijgen. Hij staart sinds mijn 15e al constant naar mijn tieten en grijpt elke gelegenheid aan om me te zoenen (verjaardag, nieuwjaar etc.) die vetn is echt ranzig gewoon.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef El_Matador het volgende:
Allen die jou niet moeten.
Ontelbare dus.
Tenzij je in een flipperkastenfabriek werkt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als de manager gaat flippen had ik hem de mond gesnoerd met:"Nou weet ik zeker dat ik de goede keus maak."
Haha, waarom bash mij zo, joh?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef El_Matador het volgende:
Het is een kneus.
Ga jij daarvoor?![]()
Ik hoef toch niet voor iemand te gaan als ik die persoon schattig vind?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is een kneus.
Ga jij daarvoor?![]()
ik heb er genoeg van.. Ik doe bekant alleen maar administratie, ben overal verantwoordelijk voor, moet ineens mn emoties laten zien terwijl ik niet zo ben en dat ook heb aangegeven en ik heb geen contractquote:
Omdat socios een baas is maar is al bezet. Ga maar met Myraela vechten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef Rupsebeest het volgende:
Omdat hij van treintjes houdt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef Rupsebeest het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:35 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een buurman die zo heet en bij hun komt altijd zo'n griezel over de vloer die overigens naar de hoeren gaat omdat hij te lelijk en vies is om een vriendin te krijgen. Hij staart sinds mijn 15e al constant naar mijn tieten en grijpt elke gelegenheid aan om me te zoenen (verjaardag, nieuwjaar etc.) die vetn is echt ranzig gewoon.
Whehehequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tenzij je in een flipperkastenfabriek werkt.
Daar slaag je vooralsnog niet zo lekker in he?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, waarom bash mij zo, joh?![]()
Ik verwerp al je aantijgingen jegens mij.
Q. een haargroeimiddel verschaffen en die biljartbal es flink oppoetsen?quote:
Ik vecht niet om een guy.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat socios een baas is maar is al bezet. Ga maar met Myraela vechten.
Ah, vandaar... Nou succes dan morgen! Is inderdaad iets anders dan zomaar een brief op het bureau van PZ plempen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb er genoeg van.. Ik doe bekant alleen maar administratie, ben overal verantwoordelijk voor, moet ineens mn emoties laten zien terwijl ik niet zo ben en dat ook heb aangegeven en ik heb geen contract
Gast , lul toch niet zo dom.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, waarom bash mij zo, joh?![]()
Ik verwerp al je aantijgingen jegens mij.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er genoeg van.. Ik doe bekant alleen maar administratie, ben overal verantwoordelijk voor, moet ineens mn emoties laten zien terwijl ik niet zo ben en dat ook heb aangegeven en ik heb geen contract
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:40 schreef El_Matador het volgende:
Daar slaag je vooralsnog niet zo lekker in he?
En dat heb je al eens aan gegeven?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij is wellicht je ideale partner! Die laat je anders lopen, zou toch zonde zijn!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:40 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet voor iemand te gaan als ik die persoon schattig vind?
ik ben niet goed in mensen teleurstellenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als de manager gaat flippen had ik hem de mond gesnoerd met:"Nou weet ik zeker dat ik de goede keus maak."
Helaas heb je een posthistorie en die verwerpt jouw verwerpingen allemaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Bij deze allemaal verworpen.
Je werpt een hoop. Maar het zal je niet helpen. Al een chick gescoord?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Bij deze allemaal verworpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |