quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:18 schreef Reddiablo het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)anager-2011-aan.html
Gewoon weigeren, of je Ass Man laten PC'enquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:45 schreef Casualty het volgende:
Hoop dat ze bij 2011 ook die irritante presentaties van nieuwe spelers eruit gooien. Wat ik ook zei het was toch nooit goed. Daarnaast is het gewoon irritant en tijdrovend om elke keer die zinloze vragen te beantwoorden
omfgquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omfgZaakwaarnemers
Kun je Rodney Sneijder huren?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand me helpen:
Speel met Herta BSC momenteel met de nieuwe database. Daardoor begin ik in 2009-2010 in 2. Liga. Heb alleen echter
0,0 te besteden en ben op zoek naar een aantal hele goede huurspelers.
In eerste instantie voor AML positie, maar andere aanbevelingen zijn ook welkom.
Bedankt alvast!
Waren er toch al veel langer ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omfgZaakwaarnemers
Niet dat ik het gezien heb.. Je moest bieden op een speler.. Club accept en je geeft hem een contract en thats it.. Maar nu is het uitgebreider..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:49 schreef Casualty het volgende:
[..]
Waren er toch al veel langer ?
Football Manager Live bestaat. Die schijnt wel redelijk goed te zijn. Zelf nog nooit iets mee gedaan. Ben niet zo van de multiplayer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef Casualty het volgende:
Er is nooit een (succesvolle) multiplayer van deze game uitgekomen is het wel? Gemiste kans als je het mij vraagt
Zag m gister bij de Dixons voor 5 euro ofzo... incl. 4 maanden abo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Football Manager Live bestaat. Die schijnt wel redelijk goed te zijn. Zelf nog nooit iets mee gedaan. Ben niet zo van de multiplayer.
Wordt overigens best enthousiast van het horen van de verschillende opties.
Dat is opzich geen geld, maar of het zo geweldig is....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zag m gister bij de Dixons voor 5 euro ofzo... incl. 4 maanden abo.
Ik zie het nu pas...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omfgZaakwaarnemers
In de 2. Liga moet hij nog best meekomen. Na 1 seizoen kan je hem alleen afschrijven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
Goede voorbereiding gehad met Hertha BSC. Op naar de titel in de 2. Liga.
Heb alleen van der Meyde als AML aangetrokken. Geen centjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |