Waarom zet je hem dan ook in 5quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
jwttttt. Oh wow fietsen ging kut trouwens, niet normaal. Nog nooit zoveel moeite gehad een bultje op te komen met de versnelling op 5.
Eerste keer al een lachkick? Heb je wel vaker wiet gebruikt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja was wel grappig, praat- en lachkicken we gingen de heeeele tijd over die avond methylone praten dus dat gevoel kregen e ook enigszins terug. En ik was al aangeschoten en een beetje dronken misschien dus geen idee welk effect waarvan kwam.
Ooh, dat valt reuze meequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens, ik was maar 3 uur te laat op werk vandaag
Resultaat is wel dat ik vandaag tot 6 uur zit, en morgen 9 uur moet makenquote:
Ja en nee. Is dat vreemd?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerste keer al een lachkick? Heb je wel vaker wiet gebruikt?
Goeiemiddagquote:
Mwah, de eerste keer voelen de meesten nauwlijks iets, omdat je lichaam aan de THC moet wennen.quote:
Oh, ik heb een totaal andere ervaringquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, de eerste keer voelen de meesten nauwlijks iets, omdat je lichaam aan de THC moet wennen.
Teminste, dat is mij vertelt.
En wat zeiden ze?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens, ik was maar 3 uur te laat op werk vandaag
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:26 schreef x3ro het volgende:
En dan opeens een drukte van heb ik jou daar, hier inj de SC![]()
Wat ben je laat?quote:
Chile tijden heb ik lieverquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ben je laat?
Ja, het was gister gezellig, en ik kon de wekker na 3 uur slaap niet waarderen. Dus bleef ik nog even liggen.
Ik heb flexibele tijden
Dat scheelt dan weer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ben je laat?
Ja, het was gister gezellig, en ik kon de wekker na 3 uur slaap niet waarderen. Dus bleef ik nog even liggen.
Ik heb flexibele tijden
Lig je nog op schema dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |