Okeequote:
Jaquote:
Kom je dan nog in de ochtend?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja
En ik moet morgen nog een vriend proberen te koppelen
Als ik wakker ben kom ik wel weer in MEN spammenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kom je dan nog in de ochtend?PLZ
Alrighty than, trustenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als ik wakker ben kom ik wel weer in MEN spammen![]()
Heb pas rond 3 uur afgesproken
Slaaplekkerquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Slaaplekker![]()
Succes met je goal.
Je moet een keer iemand vinden die de hele nacht met je door wilt posten in mendan verslaat niemand je
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb gister voor het eerst geblowd.
Goldfinger is nog aan het werk tot 05:00u dus dat is logisch.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:11 schreef Nectar het volgende:
[..]Goldfinger blijft tot 05:00 op.
Maar ik moet ook nog slapen he
Ja was wel grappig, praat- en lachkickquote:
Lekker combinerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja was wel grappig, praat- en lachkicken we gingen de heeeele tijd over die avond methylone praten dus dat gevoel kregen e ook enigszins terug. En ik was al aangeschoten en een beetje dronken misschien dus geen idee welk effect waarvan kwam.
Oeh nice!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik was al halfdronken voordat ik dat ging doen dus bdacht me eigenlijk pas op de terugweg dat het enigszins dom was.Nee, werd wel even heeeeel misselijk dus was er wel bang voor.
En ik heb een teersmaak in m'n bek
Whut?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:00 schreef AdvancedPower het volgende:
Ahha, hier zitten jullie dus allemaal.![]()
Goedemiddag!!!
Waarom zet je hem dan ook in 5quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
jwttttt. Oh wow fietsen ging kut trouwens, niet normaal. Nog nooit zoveel moeite gehad een bultje op te komen met de versnelling op 5.
Eerste keer al een lachkick? Heb je wel vaker wiet gebruikt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja was wel grappig, praat- en lachkicken we gingen de heeeele tijd over die avond methylone praten dus dat gevoel kregen e ook enigszins terug. En ik was al aangeschoten en een beetje dronken misschien dus geen idee welk effect waarvan kwam.
Ooh, dat valt reuze meequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens, ik was maar 3 uur te laat op werk vandaag
Resultaat is wel dat ik vandaag tot 6 uur zit, en morgen 9 uur moet makenquote:
Ja en nee. Is dat vreemd?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerste keer al een lachkick? Heb je wel vaker wiet gebruikt?
Goeiemiddagquote:
Mwah, de eerste keer voelen de meesten nauwlijks iets, omdat je lichaam aan de THC moet wennen.quote:
Oh, ik heb een totaal andere ervaringquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, de eerste keer voelen de meesten nauwlijks iets, omdat je lichaam aan de THC moet wennen.
Teminste, dat is mij vertelt.
En wat zeiden ze?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens, ik was maar 3 uur te laat op werk vandaag
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:26 schreef x3ro het volgende:
En dan opeens een drukte van heb ik jou daar, hier inj de SC![]()
Wat ben je laat?quote:
Chile tijden heb ik lieverquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ben je laat?
Ja, het was gister gezellig, en ik kon de wekker na 3 uur slaap niet waarderen. Dus bleef ik nog even liggen.
Ik heb flexibele tijden
Dat scheelt dan weer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ben je laat?
Ja, het was gister gezellig, en ik kon de wekker na 3 uur slaap niet waarderen. Dus bleef ik nog even liggen.
Ik heb flexibele tijden
Lig je nog op schema dan?quote:
Goed.quote:
quote:
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef Ravenous- het volgende:
Godverdomme, ik ben het weer niet geworden.
Ik word hier wel een beetje moedeloos van zeg
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Goed.
Kreeg net een smsje van 1 of ander vaag figuur waar ik niets meer mee te maken wil hebben: Heey hoe bevalt je nieuwe telefoon? xxxxx
![]()
Heb terug gesmst: Jaa hij is echt donders fijn, 10x fijner als dat ding van jou, oja en hij is ook 10x duurder. Doei.
Kon niets beters bedenken helaasmaar ze is nu wel stil
[..]
Goed.
Kreeg net een smsje van 1 of ander vaag figuur waar ik niets meer mee te maken wil hebben: Heey hoe bevalt je nieuwe telefoon? xxxxx
![]()
Heb terug gesmst: Jaa hij is echt donders fijn, 10x fijner als dat ding van jou, oja en hij is ook 10x duurder. Doei.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ga je weer voor het record? Post sneller
Da's wel een mooie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Goed.
![]()
Ja kom op zeg dat wijf zat mij dik af te zeiken laatst komt ze nu weer geïnteresseerd aanzetten, kan ze toch niet verwachten dat ik lief ga doen?quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef Ravenous- het volgende:
Godverdomme, ik ben het weer niet geworden.
Ik word hier wel een beetje moedeloos van zeg
Dat verwachten vrouwen dan wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja kom op zeg dat wijf zat mij dik af te zeiken laatst komt ze nu weer geïnteresseerd aanzetten, kan ze toch niet verwachten dat ik lief ga doen?
Dat kan snellurquote:
Ja maar dat boeit mij nietquote:
[..]
Goed.
![]()
Je zit op ongeveer 100 per uur nu ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef Nectar het volgende:
[..]![]()
Ik zal zo wel een gemiddelde geven
Anders zou dit forum allang dood zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef Nectar het volgende:
mogen eigenlijk pedofielen en of mensen die ouder zijn dan 20 hier posten?
BAAS = 370 euro per uurquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je zit op ongeveer 100 per uur nu ofzo?inclusief de uren dat je geslapen hebt.. van hoelaat tot hoelaat heb je geslapen?:D
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Anders zou dit forum allang dood zijn
WAAR?quote:
Kassaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
BAAS = 370 euro per uur
BAAS BOVEN BAAS = 500 euro per uur
EINDBAAS (ik) = 1000 euro per uur
Kanker zegquote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ergens in dit topic hoorde ik een lama schijten en ik dacht, dat zal vast AP zijn
Hier zijn jullie!quote:
Jawelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zekersteweten chill.
Zeg mensen houden julle van sinaasappels?
huh wie wat waarquote:
Bah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |