quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:57 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Enne..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankzij Auto Liekendiek ben ik verlost van mijn aambeien.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:57 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Enne..Na 100 notes en 2 halfjaar bans krijg je een uitnodiging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Ik gebruik liever hun terugbel service.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:58 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mooie site, Adam! Mag ik je een keer bellen?
Dat is ook fijn ja. Als je eenzaam bent is er niets fijner dan een rinkelende telefoon. Het geeft je het gevoel dat je ertoe doet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik gebruik liever hun terugbel service.
Zijn het van die oosterse kamerschermen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij komt niet bij die geheime scherm, die geheime scherm komt bij jou.
Tarrels heet dat ... de poep in je konthaar ...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Met je klebubskes kontstrontverklontering
Van harte. Belgquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:55 schreef vlaamsche_deerne het volgende:
ben ik net een croque monsieur ( tosti ) aan het verorberen ( mijn midnight snack ) en kom ik op dit topic uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |