Je Lipstick Stinkt.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen Hans.
Bizar eind van m'n droom vannacht. Ik was iets heul anders aan het dromen en plotsklaps zat ik op Fok! te proberen een afscheidshaiku voor Veenstra te maken om 'm te bedanken voor 3 leuke weken ochtendradio. Maar ik kon maar niet inloggen en ik werd gefrustreerder en gefrustreerder en toen werd ik dus in lichte paniek wakker.
Maar eh, voor 't geval ik het straks vergeet: Veenstra bedankt.En nou oprotten uit m'n dromen.
Zeker niet de laatste.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:05 schreef Piles het volgende:
Ben ik de eerste die evendoet bij dit nummer?
quote:@RoelJewel Het zijn de arbeidsvitaminen, alleen maar HITS! Nieuwe hoor je op een ander tijdstip...
Dit is de tijd dat je als eenpersoonsonderzoeksbureautje met een nietszeggend persberichtje het ANP al haalt...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:04 schreef themauster het volgende:
Het Groningse plaatsje De Marne bestaat niet eenswel een gemeente met meerdere dorpen. Lekkere fout van de NOS
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik was godzijdank niet in de buurt van een werkende radio.quote:
Heel dom inderdaadquote:Oh ja, daarom was alleen handbagage niet handig. Daaaag toiletspullen en hallo dure miniverpakkingen na de douane. Dom.
Het lot was jou ontzettend gunstig gezind.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was godzijdank niet in de buurt van een werkende radio.
Gaan we dan ook veel optredens horen?quote:3FM zendt vanaf vanavond vier dagen lang uit vanaf het Sgizet-festival in Hongarije. Vorig jaar was 3FM voor het eerst te gast op het festival en maakte de zender vier programma's vanuit Hongarije. Dit jaar is de publieke popzender er maar liefst vier dagen.
De uitzendingen beginnen vanavond tussen 19:00 en 01:00 uur met Michiel Veenstra en Rudy Mackay vanaf het festivalterein. Morgenochtend presenteert Michiel Veenstra tussen 6:00 en 10:00 de ochtendshow vanaf Sgizet en Rudy Mackay is er 's avonds van 22:00 tot 1:00 uur.
Zaterdag komt Annemieke Hier 's ochtends tussen 10:00 en 12:00 uur vanuit Hongarije. 's Avonds komen alle uitzendingen van 3FM tussen 18:00 en 0:00 uur vanaf het festivalterein. Annemieke Schollaardt sluit de festivaluitzendingen op zondag van 10:00 tot 12:00 uur af.
Het Sziget Festival wordt gehouden in Boedapest en duurt maar liefst zeven dagen. Het bestaat sinds 1993 en is vooral de laatste jaren erg populair onder Nederlanders, Er komen bijna 400.000 bezoekers op af.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/20966144042
[..]
Heel dom inderdaad.
Misschien slaan ze de muziek niet over maar mogen ze ivm rechten niet uitzenden. Maar dat kun je incalculeren en dat wetende vind ik het overbodig om naar zo'n festival af te reizen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Gaan we dan ook veel optredens horen?
Festivalradio is vooral muziek. Daarna interviews en pas op plek 3 de randzaken. Helaas draait 3FM het om en slaan ze ze optredens van dat soort festivals over. Oh muziek nu lezen als optredens van artiesten o Sziget. De normale 3FM muziek gewoon minimaliseren.
Die regel bestaat ook pas een jaar of 3 ofzo. En gelukkig heeft verder het nooit iemand daaroverquote:
Ja het kan best dat sommige dingen niet uitgezonden mogen worden of een dag later daar is rekening mee te houden. Maar draai als je dan wel wat hebt draai dan rustig een paar nummers van een artiest achter elkaar als je de rechten daar van hebt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:48 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien slaan ze de muziek niet over maar mogen ze ivm rechten niet uitzenden. Maar dat kun je incalculeren en dat wetende vind ik het overbodig om naar zo'n festival af te reizen.
Maar goed we zullen het wel merken.
vind ik zelf niet eens zo erg... we hebben nu met Pinkpop, Rockin' Park en Werchter al drie festivals gehad en hoe anders is die line-up nu werkelijk? Ga maar na, ze gaan de grootste namen uitzenden dus krijg je: Fatihless, Muse, Mika, Thirty Seconds To Mars en Kasabian. Leuk maar allemaal al voorbij horen komen. Hoop dat ze wat gaan varieren met bijv. Madness, Iron Maiden, Hives, Specials enz. en misschien zelf wat hele onbekende namen maar dat lijkt me onmogelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Gaan we dan ook veel optredens horen?
Festivalradio is vooral muziek. Daarna interviews en pas op plek 3 de randzaken. Helaas draait 3FM het om en slaan ze ze optredens van dat soort festivals over. Oh muziek nu lezen als optredens van artiesten o Sziget. De normale 3FM muziek gewoon minimaliseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |