Meer een afscheidscadeutje voor Der Rudy...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef Sirolf het volgende:
Marijke en Rudy vanaf Sziget, blijft een leuke combo.
Sssssst! Het gaat om de 'sfeer'!!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:56 schreef TheZapster het volgende:
Liveuitzendingen vanaf festivals waar je helemaal geen livemuziek uit kan zenden!!!!!
3FM!!!!!!!!!
Voor die 3FM-medewerkers jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sssssst! Het gaat om de 'sfeer'!!!!!!
Word je nou nooit moe van jezelf?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sssssst! Het gaat om de 'sfeer'!!!!!!
Ik heb v/d week mijn 1e grijze haar ontdekt dus ik heb zin om te zeikenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Word je nou nooit moe van jezelf?
Dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:23 schreef Paul-89 het volgende:
Dat hij zich daar überhaupt druk om kan maken.Als het je niet zint/boeit zap je verder/zet je hem uit.
Joh, m'n slapen beginnen overeenkomsten te vertonen met die van George Clooney. Grijs is niet erg. Staat zelfs wel tof. Gedistingeerd is de term, geloof ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb v/d week mijn 1e grijze haar ontdekt dus ik heb zin om te zeikenDat 3FM live vanf LL, PP en Werchter komt kan ik nog begrijpen , maar waarom moet het ook zo nodig vanaf sziget en wat heeft het nut als ze niets live uit kunnen zenden?!
Je hebt misschien ook wel een punt.De Nederlandse festivals zijn niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, m'n slapen beginnen overeenkomsten te vertonen met die van George Clooney. Grijs is niet erg. Staat zelfs wel tof. Gedistingeerd is de term, geloof ik.
Maar waarom Sziget? Hierom.
En Sziget roeleert. Grote tijd.
Maar slaat de spijker hard op de kop...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 05:56 schreef hole1988 het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/po/3fmnacht/20100813-01.wma?start=00:00:00&end=01:03:36![]()
Barend die een uur lang net deed of hij op sziget was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |