Tussen Bremen en Hamburg is de A1 nog steeds één grote bouwput.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:27 schreef JJH het volgende:
...zomer. Toen waren er in Duitsland trouwens erg veel baustellen, ...
Dat bedoelde ik dus ook. Is nie leuk nie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Tussen Bremen en Hamburg is de A1 nog steeds één grote bouwput.
Ook met geregeld totaalafsluiting/omleidingen.![]()
http://www.a1-mobil.de/baustellen.php
Wil je harder dan, als je zo zuinig mogelijk probeert te rijden ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook. Is nie leuk nie.
Vooral op de terugweg, dan wil je erg graag naar huis en ondanks dat de Autobahn leeg is mag je maar 80 of 100 ofzo.
Nee hij niet, bedenk ik me nu.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wil je harder dan als je zo zuinig mogelijk probeert te rijden ?
Ik ben laatst mooi via Hannover terug gegaan 's nachts. Dat schiet een stuk beter op en ook geen snelheidscontrole gezien bij alle gelimiteerde stukken, dus lekker doorboemelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Tussen Bremen en Hamburg is de A1 nog steeds één grote bouwput.
Ook met geregeld totaalafsluiting/omleidingen.![]()
http://www.a1-mobil.de/baustellen.php
Vergeet de antenne niet eraf te halenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:45 schreef Yoan het volgende:
Naar Stockholm zet ik de radio toch uit dus die haal ik er dan denk ik wel uit tijdelijk.
Hm, ik denk dat als jouw riem niet op tijd stond je dat echt wel gemerkt zou hebben! Dan loopt je wagen namelijk nauwelijks tot helemaal niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef Yoan het volgende:
Antenne gaat er nog af ;-) Ik haal de rechterspiegel er ook af, want die is niet verplicht.
Een '1 op 30 auto uit de winkel' kun je niet veel meer aan verspijkeren qua techniek, alleen qua gewicht en elektronica denk ik.
Wat betreft de versnellingsbak, ik heb niet alles voor het zeggen en voordat er iets aan de auto aangepast wordt, gaan er veel afspraken, veel tijd en veel energie in zitten.
Ik ben al blij dat ik zover gekomen ben!
Zoals gezegd staat de auto nu bij Carrec Technocenter voor behoorlijk ingrijpende aanpassingen: http://www.mijnbluemotion(...)rrec-technocenter-81
[ afbeelding ]
De stuurpomp wordt ingebouwd + schakelaar zodat ik hem op de snelweg uit kan zetten. Zo'n pomp inbouwen is enorm veel werk, het is natuurlijk niet plug-and-play. Alles moet op maat gemaakt worden.
Dit betekent dus ook dat de oude pomp plus aircopomp komen te vervallen, andere multiriem, nieuwe distributieriem (als toch alles los is). Timing op tijd zetten, bleek nu niet zo te zijn, dus dat levert ook weer winst op.
Daarnaast komt er een langere vijfde versnelling in, precieze details hierover heb ik nog niet.
Kortom: er wordt hard aan gewerkt en ik heb er alle vertrouwen in dat het een succes wordt.
Ja, die nokkenastiming die wordt bepaald door de positie van je nokkenas ten opzichte van je krukas. Die worden aangedreven door je distributieriem. Als je nokkenas niet op tijd staat, is hij een tandje versprongen op je riem. En dan loopt je wagen dus echt voor geen meterquote:Op donderdag 16 september 2010 22:53 schreef Yoan het volgende:
Het ging over nokkenastiming, was ik niet duidelijk over.
Oshiro, nog nooit gewerkt met nokkenassen? Wat jij zegt, is klinkklare onzin.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:37 schreef oshiro het volgende:
Als je nokkenas niet op tijd staat, is hij een tandje versprongen op je riem. En dan loopt je wagen dus echt voor geen meter.
Prima ervaring met nokkenassen, dat groene ding in m'n fobo heeft er ook tweequote:Op zondag 19 september 2010 14:59 schreef Michelle.T het volgende:
[..]
Oshiro, nog nooit gewerkt met nokkenassen? Wat jij zegt, is klinkklare onzin.
Heb zelf een snelle nokkenas in m'n blok hangen. Tandje vooruit of achter, dan heeft het wel invloed op z'n loop... maar verder loopt hij nog prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |