'maar zo heb ik wel deze 2 chickies kunnen hosselen'quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:28 schreef ElmoFan het volgende:
Nou jongens weer een matige van mij:
[ afbeelding ]
Ik kwam deze grap vanochtend hier tegen dus ik dacht: waarom ook niet
Goed dat je hem nog even onder de aandacht brengtquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:38 schreef Pascallio het volgende:
[..]
'maar zo heb ik wel deze 2 chickies kunnen hosselen'![]()
Ik vind hem eigenlijk ook wel leukquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:10 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Goed dat je hem nog even onder de aandacht brengt
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk ook wel leuk
Ik heb nog een beter idee ! Een Nederlands woordenboek in een .zip stoppen, kun je de taal leren !quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:32 schreef BlazingV2 het volgende:
Ik heb idee.
Ik maken .zip met plaatjes politiek mensen.
Maar ik natuurljik plaatjes nodig hebbne.
Gefen.
KIenker, nog beteje slaprigquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:35 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Ik heb nog een beter idee ! Een Nederlands woordenboek in een .zip stoppen, kun je de taal leren !
Haha Gerrit, broekje vol jongenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duurt even om te laden
Deze gelezen of is het toeval?quote:
Hij blijft goed in elk geval.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:33 schreef Enchanter het volgende:
ff een flauwe als TVP
[ afbeelding ]
Toeval, niet gelezen. Was eigenlijk bezig met een stripje over kerstverlichting, maar ik kwam ruimte te kort en toen kwam deze ineens bij me op...quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:03 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Deze gelezen of is het toeval?
[..]
Hij blijft goed in elk geval.![]()
Maakt niet uit, die van jou is toch leuker uitgewerktquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Toeval, niet gelezen. Was eigenlijk bezig met een stripje over kerstverlichting, maar ik kwam ruimte te kort en toen kwam deze ineens bij me op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |