Hhaahah wilde ik dus ook alquote:Op zondag 13 maart 2011 12:10 schreef kieskleurig het volgende:
*knip* niet werkende link*
Groene thee met meloen![]()
Hm de directe link naar die thee werkt niet..maar is dus inderdaad bij hun online te bestellen
Naar die in Nijmegen toevallig? Dan kan ik je echt aanraden in ieder geval eens te ruiken aan het Wonder van Nijmegen, die is ook echt erg lekker vind ikquote:Op zondag 13 maart 2011 12:16 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hhaahah wilde ik dus ook al
Gewoon op thee klikken daar, en bij zoekterm 5331 opgeven
Ik haal hem wel in de winkel. Ga geen 6,5 betalen voor verzenden
Probleem is dat ik dan teveel wil meenemen. Op dat gebied ben ik net een vrouwquote:Op zondag 13 maart 2011 12:24 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Naar die in Nijmegen toevallig? Dan kan ik je echt aanraden in ieder geval eens te ruiken aan het Wonder van Nijmegen, die is ook echt erg lekker vind ik
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dan teveel wil meenemen. Op dat gebied ben ik net een vrouw
Ja dus nog makkelijker om geld uit te geven. Het is niet veel geld, maar het is allemaal maar voor de heb. Ik zal a.s. zaterdag eens gaan kijkenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
De groene meloenthee is voorverpakt en is geloof ik 80 gram, maar verder kun je daar zakjes van 50 gram laten vullen.
Dat is een mooi gewicht om wat verschillende smaakjes uit te proberen
Hmm 6.50 verzendkosten is idd wat teveel!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:16 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hhaahah wilde ik dus ook al
Gewoon op thee klikken daar, en bij zoekterm 5331 opgeven
Ik haal hem wel in de winkel. Ga geen 6,5 betalen voor verzenden
Hij zit in het verlengde van de marikenstraat. Als je in het centrum bent, is het hooguit 10 minuutjes lopen door een heel gezellige stadquote:Op zondag 13 maart 2011 14:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hmm 6.50 verzendkosten is idd wat teveel!
Zit de winkel een beetje in het centrum van nijmegen? Toevallig moet ik over 2 weken in nijmegen zijn dan loop ik gewoon even langs.
Ik vind nijmegen sowieso een leuke stad! Maar had nu zoveel zin in meloen thee dat ik mijn pickwick zakjes maar weer eens tevoorschijn gehaald na heel veel losse thee gedronken te hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hij zit in het verlengde van de marikenstraat. Als je in het centrum bent, is het hooguit 10 minuutjes lopen door een heel gezellige stad
Ik drink sinds een weekje losse thee, maar zowel geur als smaak, zit er echt een wereld van verschil in. Ik hoef geen zakjes-thee meerquote:Op zondag 13 maart 2011 14:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind nijmegen sowieso een leuke stad! Maar had nu zoveel zin in meloen thee dat ik mijn pickwick zakjes maar weer eens tevoorschijn gehaald na heel veel losse thee gedronken te hebben.
Ik drink vrijwel alleen maar losse thee maar ik maak een uitzondering voor meloenthee en zuidvruchten thee van pickwick.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:40 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik drink sinds een weekje losse thee, maar zowel geur als smaak, zit er echt een wereld van verschil in. Ik hoef geen zakjes-thee meer
Ja zoiets heeft zonnatura ook. Iets van sterrenmix ofzo. Ook lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 14:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nog een aanrader is deze thee:
[ afbeelding ]
Dat zijn korrels, ik had nooit gedacht dat ik dat zo lekker zou vinden maar het is echt heerlijk!
Ik denk dat dat best mee zal vallen als je het vrij snel na gebruik schoonmaakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:42 schreef dentrommel het volgende:
floatea thee-ei:
Bij simon levelt zag ik dit leuk uitziend thee-ei (ook te bekijken op http://www.designpakhuis.nl/adhoc-floatea.html). Iemand ervaringen hiermee?
Wat ik me afvraag, is of je dit makkelijk kan schoonmaken. Het uitlekbakje en de bovenzijde bestaat uit gekleurde sillicone. Gaat dit niet enorm verkleuren door de thee?
Het was het 1ste speciaal thee ei dat ik hier tegenkwam. In België beperkt het aanbod zich vooral tot het standaard metalen thee ei en de theeklem. In Nederland is de theecultuur toch een pak uitgebreider.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:08 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best mee zal vallen als je het vrij snel na gebruik schoonmaakt.
Zoiets vergelijkbaars heb ik trouwens ook al gezien met een eendje bovenop
Ik was het een keer tegengekomen op eBay toen ik een leuk cadeau zochtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:34 schreef dentrommel het volgende:
[..]
Het was het 1ste speciaal thee ei dat ik hier tegenkwam. In België beperkt het aanbod zich vooral tot het standaard metalen thee ei en de theeklem. In Nederland is de theecultuur toch een pak uitgebreider.
Haai is ook leuk:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:08 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zoiets vergelijkbaars heb ik trouwens ook al gezien met een eendje bovenop
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of ze handig en fijn zijn, want ik denk dat ik ze toch wel wil bestellenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Crazy Harry het volgende:
Oeh! Die haai is gaaf ja.
Die eend aan 2 mensen kado gegeven, nog geen reacties gevraagd.
quote:Fortunately, Kyoto Prefecture was not damaged by the earthquake and we, at
Hibiki-an, are safe. We now do business under normal condition. And the
radiation does not reach here at all.
Als ik die thee eendjes ook in België vind, koop ik er ook wel eentje maar ik vrees ervoor. Hoe maken jullie dergelijke zeefjes eigenlijk proper? Ik vervang regelmatig men theeklem daar ik de thee-aanslag er nooit vanaf krijg tijdens het afwassen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of ze handig en fijn zijn, want ik denk dat ik ze toch wel wil bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |