abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94039929
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:10 schreef kieskleurig het volgende:
*knip* niet werkende link*
Groene thee met meloen ;) c_/

Hm de directe link naar die thee werkt niet..maar is dus inderdaad bij hun online te bestellen :)
Hhaahah wilde ik dus ook al :P
Gewoon op thee klikken daar, en bij zoekterm 5331 opgeven :)
Ik haal hem wel in de winkel. Ga geen 6,5 betalen voor verzenden :')
pi_94040191
quote:
3s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:16 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Naar die in Nijmegen toevallig? Dan kan ik je echt aanraden in ieder geval eens te ruiken aan het Wonder van Nijmegen, die is ook echt erg lekker vind ik :Y
pi_94040238
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:24 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Naar die in Nijmegen toevallig? Dan kan ik je echt aanraden in ieder geval eens te ruiken aan het Wonder van Nijmegen, die is ook echt erg lekker vind ik :Y
Probleem is dat ik dan teveel wil meenemen. Op dat gebied ben ik net een vrouw :@
pi_94040975
quote:
3s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:25 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Probleem is dat ik dan teveel wil meenemen. Op dat gebied ben ik net een vrouw :@
:D
De groene meloenthee is voorverpakt en is geloof ik 80 gram, maar verder kun je daar zakjes van 50 gram laten vullen.
Dat is een mooi gewicht om wat verschillende smaakjes uit te proberen c_/
pi_94041673
quote:
17s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:46 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

:D
De groene meloenthee is voorverpakt en is geloof ik 80 gram, maar verder kun je daar zakjes van 50 gram laten vullen.
Dat is een mooi gewicht om wat verschillende smaakjes uit te proberen c_/
Ja dus nog makkelijker om geld uit te geven. Het is niet veel geld, maar het is allemaal maar voor de heb. Ik zal a.s. zaterdag eens gaan kijken :)
pi_94044719
quote:
3s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:16 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Hmm 6.50 verzendkosten is idd wat teveel!
Zit de winkel een beetje in het centrum van nijmegen? Toevallig moet ik over 2 weken in nijmegen zijn dan loop ik gewoon even langs.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_94045281
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Hmm 6.50 verzendkosten is idd wat teveel!
Zit de winkel een beetje in het centrum van nijmegen? Toevallig moet ik over 2 weken in nijmegen zijn dan loop ik gewoon even langs.
Hij zit in het verlengde van de marikenstraat. Als je in het centrum bent, is het hooguit 10 minuutjes lopen door een heel gezellige stad ;)
pi_94045492
quote:
3s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:28 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Hij zit in het verlengde van de marikenstraat. Als je in het centrum bent, is het hooguit 10 minuutjes lopen door een heel gezellige stad ;)
Ik vind nijmegen sowieso een leuke stad! Maar had nu zoveel zin in meloen thee dat ik mijn pickwick zakjes maar weer eens tevoorschijn gehaald na heel veel losse thee gedronken te hebben.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_94045867
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik vind nijmegen sowieso een leuke stad! Maar had nu zoveel zin in meloen thee dat ik mijn pickwick zakjes maar weer eens tevoorschijn gehaald na heel veel losse thee gedronken te hebben.
Ik drink sinds een weekje losse thee, maar zowel geur als smaak, zit er echt een wereld van verschil in. Ik hoef geen zakjes-thee meer :P
pi_94046202
quote:
3s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:40 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ik drink sinds een weekje losse thee, maar zowel geur als smaak, zit er echt een wereld van verschil in. Ik hoef geen zakjes-thee meer :P
Ik drink vrijwel alleen maar losse thee maar ik maak een uitzondering voor meloenthee en zuidvruchten thee van pickwick.
Voor de rest altijd losse thee (mijn favoriet is de japanse groene thee met kers van de simon levelt, echt super lekkere thee!)
pi_94046296
Nog een aanrader is deze thee:

Dat zijn korrels, ik had nooit gedacht dat ik dat zo lekker zou vinden maar het is echt heerlijk!
pi_94046618
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nog een aanrader is deze thee:
[ afbeelding ]

Dat zijn korrels, ik had nooit gedacht dat ik dat zo lekker zou vinden maar het is echt heerlijk!
Ja zoiets heeft zonnatura ook. Iets van sterrenmix ofzo. Ook lekker :)
pi_94140357
floatea thee-ei:

Bij simon levelt zag ik dit leuk uitziend thee-ei (ook te bekijken op http://www.designpakhuis.nl/adhoc-floatea.html). Iemand ervaringen hiermee?

Wat ik me afvraag, is of je dit makkelijk kan schoonmaken. Het uitlekbakje en de bovenzijde bestaat uit gekleurde sillicone. Gaat dit niet enorm verkleuren door de thee?
pi_94141479
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:42 schreef dentrommel het volgende:
floatea thee-ei:

Bij simon levelt zag ik dit leuk uitziend thee-ei (ook te bekijken op http://www.designpakhuis.nl/adhoc-floatea.html). Iemand ervaringen hiermee?

Wat ik me afvraag, is of je dit makkelijk kan schoonmaken. Het uitlekbakje en de bovenzijde bestaat uit gekleurde sillicone. Gaat dit niet enorm verkleuren door de thee?
Ik denk dat dat best mee zal vallen als je het vrij snel na gebruik schoonmaakt.
Zoiets vergelijkbaars heb ik trouwens ook al gezien met een eendje bovenop :D
pi_94142574
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:08 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik denk dat dat best mee zal vallen als je het vrij snel na gebruik schoonmaakt.
Het was het 1ste speciaal thee ei dat ik hier tegenkwam. In België beperkt het aanbod zich vooral tot het standaard metalen thee ei en de theeklem. In Nederland is de theecultuur toch een pak uitgebreider.
pi_94142726
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:34 schreef dentrommel het volgende:

[..]

Het was het 1ste speciaal thee ei dat ik hier tegenkwam. In België beperkt het aanbod zich vooral tot het standaard metalen thee ei en de theeklem. In Nederland is de theecultuur toch een pak uitgebreider.
Ik was het een keer tegengekomen op eBay toen ik een leuk cadeau zocht ;)
Als je daar zoekt op floating tea infuser heb je hem al :)
pi_94142984
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:08 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Haai is ook leuk:

pi_94143301
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:45 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Haai is ook leuk:

[ afbeelding ]
:D Die is echt leuk!
  Redactie Frontpage dinsdag 15 maart 2011 @ 21:46:51 #294
4530 crew  Crazy Harry
pi_94165514
Oeh! Die haai is gaaf ja.
Die eend aan 2 mensen kado gegeven, nog geen reacties gevraagd.

Ik vraag me af hoe het staat met de groene thee plantage in Uji, Kyoto, slechts 500km ten zuidwesten van fukushima...
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_94166554
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Crazy Harry het volgende:
Oeh! Die haai is gaaf ja.
Die eend aan 2 mensen kado gegeven, nog geen reacties gevraagd.

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of ze handig en fijn zijn, want ik denk dat ik ze toch wel wil bestellen :@
pi_94174784
Die haai is echt te gek!!
  Redactie Frontpage dinsdag 15 maart 2011 @ 23:51:07 #297
4530 crew  Crazy Harry
pi_94174805
Ik heb de vraag doorgespeeld aan beide gelukkige ontvangers.

En de groene thee-teler maakt het goed:
quote:
Fortunately, Kyoto Prefecture was not damaged by the earthquake and we, at
Hibiki-an, are safe. We now do business under normal condition. And the
radiation does not reach here at all.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_94182422
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of ze handig en fijn zijn, want ik denk dat ik ze toch wel wil bestellen :@
Als ik die thee eendjes ook in België vind, koop ik er ook wel eentje maar ik vrees ervoor. Hoe maken jullie dergelijke zeefjes eigenlijk proper? Ik vervang regelmatig men theeklem daar ik de thee-aanslag er nooit vanaf krijg tijdens het afwassen.
pi_94288915
Ty-phoo

Net een doos met builtjes van het Engelse merk Ty-phoo gekocht omdat 's ochtends builtjes toch sneller zijn dan losse thee en ik de hier alom vertegenwoordige lipton niet lekker vind. Ty-phoo is in Engeland vrij bekend dus wou ik dit merk ook eens proberen.
pi_94408797
De ty-phoo valt me wat tegen, ook al is deze het meest verkochte Engelse merk. Na alle reviews die ik erover gelezen had, had ik meer verwacht. De ty-phoo smaakt iets sterker door dan lipton maar veel verschil zit er niet in. In mijn ogen kan de thee ook niet opboksen tegen een scheutje melk want dan is het helemaal te slap. Dan is de twinings english breakfast veel beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')