Als die "rotzooi" enigzins in poedervorm is klopt dat wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef fotostarter het volgende:
Lol, op internet eens gekeken hoe en wat.
Bij de winkel een pakje losse thee gekocht. Thee-ei gevuld water gekookt en hoppa !
Lekker thee zetten.
Maar ik krijg me een hoop rotzooi in mn thee
Is dit altijd zo, of is mijn ei kapot?
Nope, ik heb zo'n grote theebal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:14 schreef fotostarter het volgende:
Bestellen jullie ook wel eens losse thee online?
Heb net een theezeef gekocht, alleen nog geen thee.
iemand aanraders? voorkeur gaat uit naar anijs en kaneel
Een beetje gruis vind ik niet erg, maar om nu bij elke slok ( en vooral de laatste) een hap thee tussen je tanden te hebben zitten..... liever nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef Miendientje het volgende:
Voor die mensen die geen losse troep in hun thee willen. Ik gebruik van die lege zakjes, die zijn veel fijner van structuur dan een thee ei of zeefje en ik vind het ook hygiënischer eigenlijk. (maar dat is vooral omdat ik mijn theezeefjes nooit snel genoeg schoonmaakte waardoor ze na een tijdje niet helemaal schoon meer werden)
Ziet er eigenlijk hetzelfde uit. Die bal is gelijk aan dat ei van de theezeefquote:
Gek, want meer dan een klein beetje gruis heb ik nooit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ziet er eigenlijk hetzelfde uit. Die bal is gelijk aan dat ei van de theezeef
maar goed, de thee smaakt duidelijk beter. Dan maar wat troep erbij
De vanillethee van Twinings is heel lekker! Ik weet niet of er ook supermarkten zijn die m verkopen, maar theewinkel Van Hilst en Makro sowieso.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef CindieY het volgende:
Zo, een theetopic ontdektEen redelijke theeleut hier, alleen weinig bekend met allerlei merken die ik hier voorbij zag komen. Meestal het gewone spul uit de supermarkt dus. Anyways, hoe lang het nog gaat duren, weet ik niet, maar uiteindelijk zal de Super de Boer verdwijnen en daarmee ook mijn geliefde vanillethee. Ik kan natuurlijk een redelijke backup kopen, maar ik zal me fijner voelen als ik gewoon een ander adresje heb om vanillethee te kunnen kopen. Wie o wie heeft er suggesties? Liefst in de winkel verkrijgbaar
Inderdaad, heb net eens goed gekeken en hij sluit inderdaad niet goed af.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:59 schreef huhggh het volgende:
[..]
Gek, want meer dan een klein beetje gruis heb ik nooit.
Het zou mij niets verbazen als 'ie niet helemaal lekker sluit.
In iig te koop bij de tuinen en de Jumbo. Maar vast op meer plekken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Een beetje gruis vind ik niet erg, maar om nu bij elke slok ( en vooral de laatste) een hap thee tussen je tanden te hebben zitten..... liever niet
Ik ga eens kijken voor losse thee zakjes
Simon Lévelt zit in de Hezelstraat. Daar vind je allerlei mixen, theebloemen etc., maar ze hebben er ook een boel 'gewone' thee in grote bussen achter de toonbank.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef fotostarter het volgende:
Hmmm, ik zie net dat Simon Levelt een winkeltje in Nijmegen heeft. Das makkelijk vanaf mij hier.
Eens een bezoekje brengen daar, lijkt me leuk. Iemand al eens geweest in Nijmegen? (die winkel dan)
Heb ze gezienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Simon Lévelt zit in de Hezelstraat. Daar vind je allerlei mixen, theebloemen etc., maar ze hebben er ook een boel 'gewone' thee in grote bussen achter de toonbank.
Daar kun je ook die filterzakjes kopen waar Miendientje het over heeft. Heb ik zelf ook en het geeft inderdaad geen gruis.
Fijne winkel inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Simon Lévelt zit in de Hezelstraat. Daar vind je allerlei mixen, theebloemen etc., maar ze hebben er ook een boel 'gewone' thee in grote bussen achter de toonbank.
Daar kun je ook die filterzakjes kopen waar Miendientje het over heeft. Heb ik zelf ook en het geeft inderdaad geen gruis.
Je moet er ook goed op letten dat er geen thee tussen die rand zit waar hij sluit, want dan sluit hij dus ook niet goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:38 schreef fotostarter het volgende:
Inderdaad, heb net eens goed gekeken en hij sluit inderdaad niet goed af.
Daar ben ik zelf gisteren ook nog geweest, Het Wonder van Nijmegen gekocht...heerlijke groene thee met oa stukken aardbeiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Fijne winkel inderdaadMaar Van Hilst (Moenenstraat) is ook prima!
Hmm die groene thee met meloen moet ik ook eens proberenquote:Op zondag 13 maart 2011 11:29 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf gisteren ook nog geweest, Het Wonder van Nijmegen gekocht...heerlijke groene thee met oa stukken aardbei![]()
En groene thee met meloen
Heb eens die website bekeken. Hoop dat de winkel een bete ovezicht heeftquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Fijne winkel inderdaadMaar Van Hilst (Moenenstraat) is ook prima!
Oh groene thee met meloen wil ik ook! maar in de theewinkels waar ik geweest ben hebben ze het allemaal nietquote:Op zondag 13 maart 2011 11:29 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf gisteren ook nog geweest, Het Wonder van Nijmegen gekocht...heerlijke groene thee met oa stukken aardbei![]()
En groene thee met meloen
Kun je online bestellen bij hunquote:Op zondag 13 maart 2011 11:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh groene thee met meloen wil ik ook! maar in de theewinkels waar ik geweest ben hebben ze het allemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |