Piles reageert helaas niet....quote:
Donequote:Op woensdag 8 december 2010 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Piles reageert helaas niet....
Zou iemand de tt kunnen veranderen van Hattrick #454 : Rennen achter een bal aan Naar nummer 454 en verzin er maar een leuke TT bij.
Hehe, puur toeval, ben net fftjes onlinequote:Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was snel!!![]()
![]()
Nog een idee over Piles?
Ah vandaar dat je nog zo scherp bent.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:50 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, puur toeval, ben net fftjes online
Nee, sorry
Geen idee waarom dat er niet is. Je kan het hier eens voorstellen: FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op zondag 12 december 2010 16:59 schreef Driepink het volgende:
sorry als dit algemeen bekend is, maar is er ook een soort van block button ?
sommige mensen op het GT5 forum kunnen nogal hardnekkig zijn als je een foutje maakt met quoten (oke, ik ging ook een beetje over de lijn)
edit: nu loopt het uit de hand, als een van jullie het topic zou willen/kunnen opschonen..
geen goedpraatverhaaltje, gewoon een belofte: ik zal iig proberen niet meer zo off-topic te gaan
Hij geeft toch aan waarom?! Een hoop meer gezeik en waarschijnlijk kinderachtig gebeurenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:34 schreef Bart het volgende:
Hoezo kan je niet een FOK!server#2 in de OP erbij plaatsen in het bestaande topic?
En wie is trouwens die admin dan.
Hmm lastig. Kun je die user een verzoek via PM sturen dat jij ook een server wil draaien voor Minecraft? Stuur zijn reactie dan even via PM naar mij, dan kan ik kijken of ik eventueel moet helpen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:25 schreef NietTeVolgen het volgende:
Even een vraagje, over [Minecraft #9] Waar we veel bouwen op de nieuwe map!
Er draait daar iemand een zogenaamde 'FOK!' server, maar dat loopt een beetje uit de hand. Beetje zoals een kind dat de baas over de hele zandbak wil zijn. Ik ga nu zelf ook een server starten voor mij en de mede fokkers om dat kinderachtige gedrag van die admin te vermijden, maar kan en mag ik dan een apart topic openen voor mijn server? Ik weet nu al dat twee FOK! servers met twee groepen gebruikers in een topic een drama gaat opleveren, vandaar de vraag of dit kan/mag en of er mogelijk een andere oplossing is die ik over het hoofd zie.
Aha. Kun je voor mij een samenvatting maken? Dan stuur ik hem een PM met het vriendelijke verzoek je vragen te beantwoorden e.d.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:52 schreef NietTeVolgen het volgende:
De user weet er al van, Toothless op fok.
Sterker nog hij weet het al twee weken, heb lang gewacht op een oude map die hij zou sturen waar allerlei creaties van fokkers op staan, maar hij houd me expres aan het lijntje zodat hij de enige kan zijn. Ben klaar met het wachten en ga met een verse map starten.
Reacties via PM stuurt ie niet, dingen zoals dat hij de map zou sturen zijn helaas ingame afgesproken, al hebben andere users dit gesprek wel live gezien.
Omdat ik zelf kan lezen, had je ook kunnen deduceren dat ik meer details zou willen weten, in plaats van een stompzinnige reactie uit jouw enkele hersencelquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij geeft toch aan waarom?! Een hoop meer gezeik en waarschijnlijk kinderachtig gebeuren.
Maar goed, dat had je ook zelf kunnen lezen
Want wat heb jij eraan? Jij bent hier mod? Hmm niet dus, volgende keer beter Bartje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ik zelf kan lezen, had je ook kunnen deduceren dat ik meer details zou willen weten, in plaats van een stompzinnige reactie uit jouw enkele hersencel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |