quote:
Je ontwijkt de vraagquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gast er staat Bartje, waar maak je je eigen druk om. Net alsof je in je jeugd nooit voor Bartje bent uitgescholden?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
[..]
Je ontwijkt de vraag
Dus je scheldt me uit?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gast er staat Bartje, waar maak je je eigen druk om. Net alsof je in je jeugd nooit voor Bartje bent uitgescholden?
Nogmaals pak het op hoe je het op wil pakkenquote:
je hebt er toch een bedoeling mee als je iets op die manier verwoordt? Je had ook alleen z'n username kunnen noemen namelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogmaals pak het op hoe je het op wil pakken
Ik wil het niet oppakken zoals ik het wil oppakken, ik wil weten hoe jij het bedoelt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogmaals pak het op hoe je het op wil pakken
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wil het niet oppakken zoals ik het wil oppakken, ik wil weten hoe jij het bedoelt.
Dan kan hij het ook wegeditten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nick geeft aan dat hij er niks mee bedoelt, laat het lekker rusten.
dat plaatjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef Flodder450 het volgende:
in de GAM SC hebben ze mijn naam gelinkt naar NSFW spul
kan iemand die uit de OP verwijderen?
Ik kan hem niet zien hier op mijn werkquote:
Het is een dikke gast zonder shirt die twee bierflesjes aan zijn tepels heeft hangenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan hem niet zien hier op mijn werk.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:52 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het is een dikke gast zonder shirt die twee bierflesjes aan zijn tepels heeft hangen
Hmm, balen dat ik dat pas vanavond kan zien.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:52 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het is een dikke gast zonder shirt die twee bierflesjes aan zijn tepels heeft hangen
Verwijderd. Verzoek aan de rest om niet terug te plaatsen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef Flodder450 het volgende:
Gelukkig staat het plaatje nog in oudere topicsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Verwijderd. Verzoek aan de rest om niet terug te plaatsen.
Oh, het is hier geen slowchat.
Misschien word het dan een keer duidelijk :/quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef Flodder450 het volgende:
Daar lijkt het anders wel verdomd veel op!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh, het is hier geen slowchat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |