Piles reageert helaas niet....quote:
Donequote:Op woensdag 8 december 2010 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Piles reageert helaas niet....
Zou iemand de tt kunnen veranderen van Hattrick #454 : Rennen achter een bal aan Naar nummer 454 en verzin er maar een leuke TT bij.
Hehe, puur toeval, ben net fftjes onlinequote:Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was snel!!![]()
![]()
Nog een idee over Piles?
Ah vandaar dat je nog zo scherp bent.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:50 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, puur toeval, ben net fftjes online
Nee, sorry
Geen idee waarom dat er niet is. Je kan het hier eens voorstellen: FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op zondag 12 december 2010 16:59 schreef Driepink het volgende:
sorry als dit algemeen bekend is, maar is er ook een soort van block button ?
sommige mensen op het GT5 forum kunnen nogal hardnekkig zijn als je een foutje maakt met quoten (oke, ik ging ook een beetje over de lijn)
edit: nu loopt het uit de hand, als een van jullie het topic zou willen/kunnen opschonen..
geen goedpraatverhaaltje, gewoon een belofte: ik zal iig proberen niet meer zo off-topic te gaan
Hij geeft toch aan waarom?! Een hoop meer gezeik en waarschijnlijk kinderachtig gebeurenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:34 schreef Bart het volgende:
Hoezo kan je niet een FOK!server#2 in de OP erbij plaatsen in het bestaande topic?
En wie is trouwens die admin dan.
Hmm lastig. Kun je die user een verzoek via PM sturen dat jij ook een server wil draaien voor Minecraft? Stuur zijn reactie dan even via PM naar mij, dan kan ik kijken of ik eventueel moet helpen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:25 schreef NietTeVolgen het volgende:
Even een vraagje, over [Minecraft #9] Waar we veel bouwen op de nieuwe map!
Er draait daar iemand een zogenaamde 'FOK!' server, maar dat loopt een beetje uit de hand. Beetje zoals een kind dat de baas over de hele zandbak wil zijn. Ik ga nu zelf ook een server starten voor mij en de mede fokkers om dat kinderachtige gedrag van die admin te vermijden, maar kan en mag ik dan een apart topic openen voor mijn server? Ik weet nu al dat twee FOK! servers met twee groepen gebruikers in een topic een drama gaat opleveren, vandaar de vraag of dit kan/mag en of er mogelijk een andere oplossing is die ik over het hoofd zie.
Aha. Kun je voor mij een samenvatting maken? Dan stuur ik hem een PM met het vriendelijke verzoek je vragen te beantwoorden e.d.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:52 schreef NietTeVolgen het volgende:
De user weet er al van, Toothless op fok.
Sterker nog hij weet het al twee weken, heb lang gewacht op een oude map die hij zou sturen waar allerlei creaties van fokkers op staan, maar hij houd me expres aan het lijntje zodat hij de enige kan zijn. Ben klaar met het wachten en ga met een verse map starten.
Reacties via PM stuurt ie niet, dingen zoals dat hij de map zou sturen zijn helaas ingame afgesproken, al hebben andere users dit gesprek wel live gezien.
Omdat ik zelf kan lezen, had je ook kunnen deduceren dat ik meer details zou willen weten, in plaats van een stompzinnige reactie uit jouw enkele hersencelquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij geeft toch aan waarom?! Een hoop meer gezeik en waarschijnlijk kinderachtig gebeuren.
Maar goed, dat had je ook zelf kunnen lezen
Want wat heb jij eraan? Jij bent hier mod? Hmm niet dus, volgende keer beter Bartje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ik zelf kan lezen, had je ook kunnen deduceren dat ik meer details zou willen weten, in plaats van een stompzinnige reactie uit jouw enkele hersencel.
Want een normale vraag is niet goed genoeg voor je?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:30 schreef NietTeVolgen het volgende:
Had je ook anders kunnen brengen,
Want alleen modjes kunnen met ideeën en oplossingen komen?quote:tevens ben je geen moderator dus weet niet wat voor inbreng je denkt te gaan geven in deze situatie.
Prima hoor.quote:Ik handel het via Morpheus2002 af.
Ik niets, anderen misschien wel.quote:
Kleurenblind?quote:Jij bent hier mod?
Ah je weet het wel. Waarom vraag je het dan?quote:Hmm niet dus,
Volgende keer beter met watquote:volgende keer beter
Ik had je al gevraagd mij niet zo te noemen. Breng dan tenminste het fatsoen op om dat ook niet meer te doen. Of mis je dat soms, fatsoen?quote:Bartje.
Dat is FOK! voor iedereen. Maar je mag ook reageren op mijn vragen hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:46 schreef NietTeVolgen het volgende:
Tjongejonge Bart, bezigheids therapie?
1 iemand heeft hier sowieso tijd overquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Want een normale vraag is niet goed genoeg voor je?
[..]
Want alleen modjes kunnen met ideeën en oplossingen komen?
[..]
Prima hoor.
[..]
Ik niets, anderen misschien wel.
[..]
Kleurenblind?
[..]
Ah je weet het wel. Waarom vraag je het dan?
[..]
Volgende keer beter met wat.
[..]
Ik had je al gevraagd mij niet zo te noemen. Breng dan tenminste het fatsoen op om dat ook niet meer te doen. Of mis je dat soms, fatsoen?
Volwassen mensen noemen dat welverdiende ontspanning na een lange dag hard werken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 iemand heeft hier sowieso tijd over.
Oke, heel goed dat je begint te schelden. Prima hoor, toont alleen maar weer aan wat voor persoon je bent.quote:Verder ben je gewoon een kneusje,
Right... Aangeven dat je iets niet leuk vindt is kinderachtig, en er dan gewoon mee doorgaan is....? Maar goed, wat jij wil, als jij gelukkig wordt met het leven dat je nu hebt, dan moet je daar vooral mee doorgaan hoor. Ik stoor me niet zo aan die stoere internethelden als jijquote:maar goed daar kun je vrij weinig aan doen. En nee ik mis geen fatsoen, maar juist omdat je zo kinderachtig doet over "Bartje" noem ik je Bartje
Dus wil je nu zeggen dat ik geen werk heb? Oh wacht je wil natuurlijk zeggen dat ik niet volwassen ben? Bij jou begin ik idd te twijfelen, met je kinderachtig gebeuren. Boehoe hij noemt mij Bartjequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Volwassen mensen noemen dat welverdiende ontspanning na een lange dag hard werken.
[..]
Oke, heel goed dat je begint te schelden. Prima hoor, toont alleen maar weer aan wat voor persoon je bent.
[..]
Right... Aangeven dat je iets niet leuk vindt is kinderachtig, en er dan gewoon mee doorgaan is....? Maar goed, wat jij wil, als jij gelukkig wordt met het leven dat je nu hebt, dan moet je daar vooral mee doorgaan hoor. Ik stoor me niet zo aan die stoere internethelden als jij.
Prima, ik hou wel op met behulpzaam zijn hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bart, uiteraard is hulp in principe welkom maar ik merk wel op dat jij vaak dingen plaatst voordat een modje heeft gereageerd, dat is denk ik niet altijd handig want wij zijn niet voor niks mod
Dat is niet zo heel moeilijk de laatste paar maanden in GAM. Niet dat jullie je taken niet doen, maar Morph jij bent de enige die hier in FB post van de modjes en je bent niet 24 uur per dag aanwezig.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
maar ik merk wel op dat jij vaak dingen plaatst voordat een modje heeft gereageerd
Ik zou zeggen, lees het topic nog eens doorquote:Op woensdag 15 december 2010 09:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel moeilijk de laatste paar maanden in GAM. Niet dat jullie je taken niet doen, maar Morph jij bent de enige die hier in FB post van de modjes en je bent niet 24 uur per dag aanwezig.
In dit topic staan anders al best wat voorbeelden van issues die 2 a 3 dagen open stondenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees het topic nog eens door
Weet ook niet precies wat je verwachting is, 9 van de 10 issues worden dezelfde dag bekeken. De meeste 'dringende' issues vrij snel.
Thanks.quote:Op zondag 19 december 2010 18:32 schreef delano.888 het volgende:
Gran Turismo 5 #27 Met een F1
Het loopt de laatste posts een beeeetje uit de hand.
Beetje maar hoor
Done!quote:Op zondag 19 december 2010 19:18 schreef delano.888 het volgende:
Dat scheelt echt een boel.
Nou deze nog op slot![]()
Gran Turismo 5 #26 Waar stieren vliegen
Goed bezig!quote:
Jawel, maar dat verschilt. We zijn niet altijd online natuurlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goed bezig!
Jullie lezen niet vaak TR's he? Had ik namelijk ook over die dubbele aangemaakt.
Als je in dit topic kunt lezen kan je ook TR's lezen toch?quote:Op zondag 19 december 2010 19:32 schreef STING het volgende:
[..]
Jawel, maar dat verschilt. We zijn niet altijd online natuurlijk.
In dit geval, als ik inlog, zie ik m'n MyAT eerder dan het GAM forumquote:Op zondag 19 december 2010 19:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je in dit topic kunt lezen kan je ook TR's lezen toch?
Merk dat dit topic sneller reactie krijgt als TR's, maar dat kan ik fout zien uiteraard.
Ik zie het.quote:Op maandag 20 december 2010 16:35 schreef NietTeVolgen het volgende:
[Minecraft #11] Fijne sfeer.
Heb user robuden moeten bannen uit de server, gaat nu kinderachtig lopen doen.
Verpest het topic een beetje.
Op dit moment gaat t weer de verkeerde kant uit, blijkbaar met een kloon(?) van eerdere relschopper, zelfde topic, nieuw deel:quote:Op zondag 19 december 2010 18:32 schreef delano.888 het volgende:
Gran Turismo 5 #27 Met een F1
Het loopt de laatste posts een beeeetje uit de hand.
Beetje maar hoor
Het is ondertussen allang weggemod, maar er was iemand geband in dit topic laatst, en die was blijkbaar weer aan de gang met 2 kloons.quote:
Er wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef Auti het volgende:
Die gozer triggered echt als een idioot. Sorry dat ik er weer eens last van heb, ik wil niet offtopic gaan maar die gozer haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, en niet alleen bij mij.
Ik snap ook niet waarom hij gewoon door kan gaan onder kloons.
Dat zei ik gisteren dus alquote:
Thanks voor de melding & fixed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef Michhas het volgende:
STING/Morph, zou een van jullie misschien even willen kijken naar de user Krishnaa?
[#34] CoD: Black Ops [X360/PS3]:HondjeS!!!
Ettertje post alleen maar reclame enzo
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:40 schreef wc-eend het volgende:
Wat de FAQ?
Er verschijnt continu: KPV7083170 op mijn scherm....
kerstprijsvraag bonuscode... lekkere communicatie dus als jij van niks weet...quote:
Ik lees mee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
Minecraft 14 - Waar wij rustig verder bouwen.
't is weer als vanouds gezellig in 't MC topic..
We hebben er nog zo een jammer genoeg, loopt eerst in de server te fucken en nu hij daar geband is begint ie hier te trollen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik lees mee.
Heb UBERDHOKER een PM gestuurd over zijn postgedrag.
En het nieuwe topic aanpassen naar 470?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
Wie kan Hattrick #468: Omdat niemand anders t doet aanpassen naar 469?
Donequote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En het nieuwe topic aanpassen naar 470?
bvd.
Er is al een TR over gemaakt en het topic is inm al weer vol maar zou je het topic nummer willen aanpassen naar 475 voor de Piles reeksen?quote:
Donequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er is al een TR over gemaakt en het topic is inm al weer vol maar zou je het topic nummer willen aanpassen naar 475 voor de Piles reeksen?
Bvd.
Donequote:Op zondag 30 januari 2011 19:05 schreef Thormodo het volgende:
Zou de topicnaam "League Of Legends (LOL)" naar "League Of Legends (LOL) #2" kunnen worden aangepast?
Probeer het uitquote:Op zondag 30 januari 2011 18:52 schreef Ethanolic het volgende:
Kan er voor fifa geen apart ultimate team centraal topic komen?
Nouja ik speel het niet, maar als ik over iets anders praat leest iedereen er overheen omdat het toch niet over Ultimate Team gaatquote:
Zo beter?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef mash_ het volgende:
Killzone 3 [#1] - Waar de online beta online is!
Zou een mod de tt kunnen veranderen in: Killzone 3 [1] - Waar de online beta online is!
Merge verzoek gedaan, merciquote:Op maandag 7 februari 2011 09:32 schreef Netsplitter het volgende:
Test Drive Unlimited 2
Test drive unlimited 2
Hmmmmm......
En gemerged.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |