Kutje botsen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Scharen enzo en met vibo's. Weettoch..
Ik ben er netquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:53 schreef Laysa het volgende:
Smerige lapo hunter...gaaT batsen![]()
[ afbeelding ]
Zei je dat toen je met je driewielertje tegen een fietser reed?quote:
Is zij zo'n persoon die als je samen door de straat loopt in een keer heul hard schreeuwt ofzo?quote:
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is zij zo'n persoon die als je samen door de straat loopt in een keer heul hard schreeuwt ofzo?
Eigenlijk is het gewoon een gek wijf dat uit het gesticht is weggelopen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
En ze ziet er heul schattig uit enzo maar ondertussen
SCHATTIG!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
En ze ziet er heul schattig uit enzo maar ondertussen
Uhhh ja eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een gek wijf dat uit het gesticht is weggelopen.
Niks mis mee. Net zoals B ijsthee.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Nederlands B elftal. Het is net alsof je een blikje River cola opentrekt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Nederlands B elftal. Het is net alsof je een blikje River cola opentrekt.
Joa....Zittiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een gek wijf dat uit het gesticht is weggelopen.
Ja dat ben jij, totdat die bokkepoten verschijnen en je ogen rood wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
SCHATTIG!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
IJsthee van de Aldi.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niks mis mee. Net zoals B ijsthee.
Nee, eerst ik en jij en dan ik en bella.quote:
I can feel the love.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat ben jij, totdat die bokkepoten verschijnen en je ogen rood worden
Citroensmaakquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
IJsthee van de Aldi.![]()
River cola, daar krijg ik zo'n schrale tong van.
quote:
River cola. Dan lieve goedkope sinas, dat kan nog. Maar dat River cola uberhaupt cola mag heten... Nee. Not approved.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
IJsthee van de Aldi.![]()
River cola, daar krijg ik zo'n schrale tong van.
Dus ik krijg zo'n afgelekte boterham.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, eerst ik en jij en dan ik en bella..
Daarna kunnen jullie eventueel samen. Anders wordt het me teveel hoor.
Ik hou heel veel van derquote:
Okay.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, eerst ik en jij en dan ik en bella..
Daarna kunnen jullie eventueel samen. Anders wordt het me teveel hoor.
SCHATJE.quote:
Laf ya Beebquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat ben jij, totdat die bokkepoten verschijnen en je ogen rood worden
Gezelligquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben hier heengestuurd door Chowi
Ze vond dat ik anders maar Popstars moest kijken. Ik moest lachen. Waar staat TAL voor?quote:
TALgklieren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze vond dat ik anders maar Popstars moest kijken. Ik moest lachen. Waar staat TAL voor?
Talkpoeder. Je bent de zoveelste die het vraagt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze vond dat ik anders maar Popstars moest kijken. Ik moest lachen. Waar staat TAL voor?
Ik moest echt lang nadenken voordat ik wist wat je bedoeldequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O, dat is ook leuk.Jouw homepage trouwens, welke film is dat? Ik herken het geloof ik.
Ik wens niet vergeleken te worden met een afgelikte boterham.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus ik krijg zo'n afgelekte boterham.
Je spreekt me tegen. Zo ben ik niet met je getrouwd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Talkpoeder. Je bent de zoveelste die het vraagt.
Verzin het maar, alles magquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallonquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben hier heengestuurd door Chowi
Een afgelekte boterham is heel wat anders.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wens niet vergeleken te worden met een afgelikte boterham.
Talpa.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:
Ik dacht eerst iets met talenten. Maar ik had het fout.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Talkpoeder. Je bent de zoveelste die het vraagt.
dat zat ik me ook al te bedenkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een afgelekte boterham is heel wat anders.
Wat is het exacte verschil volgens jou, Vaduz?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een afgelekte boterham is heel wat anders.
Was een vorm van typgebrek, eigenlijk staat er talgklier.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je spreekt me tegen. Zo ben ik niet met je getrouwd.
Aha ok. Wel eens ooit gezien geloof ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik moest echt lang nadenken voordat ik wist wat je bedoelde
Is een scene uit Skins
Op vakantie begroette iemand steeds de groep met 'Hallon'... Ik heb stilletjes niets gezegdquote:
Was dat een Fok!er?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op vakantie begroette iemand steeds de groep met 'Hallon'... Ik heb stilletjes niets gezegd![]()
Tenzij het ook bekend is buiten FOK lijkt het me wel...quote:
Hallon bekend buiten FOKquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tenzij het ook bekend is buiten FOK lijkt het me wel...
Voor het exacte moet je een goede medische encyclopedie pakken. Het heeft met name te maken met de substantie die met lekken toch nog sporen achterlaat. Een grondige likbeurt haalt meer weg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is het exacte verschil volgens jou, Vaduz?
Ik keek het alleen omdat er dus een meisje in zat met dezelfde naam, haarkleur en geaardheid als ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aha ok. Wel eens ooit gezien geloof ik.
Nowai. Het is afkomstig van Penisbaard. Dat moet haast wel een FOK!ker geweest zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tenzij het ook bekend is buiten FOK lijkt het me wel...
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:04 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik keek het alleen omdat er dus een meisje in zat met dezelfde naam, haarkleur en geaardheid als ik
Wolvenshirtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nowai. Het is afkomstig van Penisbaard. Dat moet haast wel een FOK!ker geweest zijn.
Voor het totaalbeeld: hoe zag hij eruit?
Verder was het ook wel leuk hoor, gelukkigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Dat is eigenlijk wel schattig.
Hup. Dan stop ik hem er even i...quote:
Incrowdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hup. Dan stop ik hem er even i...
Nee laat maarTe incrowd.
Ik ben blij dat desbetreffende persoon niet van het bestaan van FOK!forum afweet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hup. Dan stop ik hem er even i...
Nee laat maarTe incrowd.
Die had een kut(HAHAHAHA)leven gehad.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat desbetreffende persoon niet van het bestaan van FOK!forum afweet.
Have funquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:18 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] komt doei zeggenen
voor de dames
Hey jij ook hier?quote:
Maar eventjes hoor. Maar als je een pruillipje hebt dan kan het zijn dat ik wat langer blijf plakken.quote:
Uhhh lurken is kijken he, niet postenquote:
Oh, mee posten danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh lurken is kijken he, niet posten
Vieze voyeur.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat ben ik niet van jou gewend Bella
Nee joh iedereen is welkom hierquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar eventjes hoor. Maar als je een pruillipje hebt dan kan het zijn dat ik wat langer blijf plakken.
Jij hoort ze ook echt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwabber altijd met zijn rare geluiden![]()
ik hoor niets, zou ik toch even naar laten kijken als ik jou wasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwabber altijd met zijn rare geluiden![]()
Jij bent ook blond?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik hoor ze in mijn hoofd
EPIC FAILquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent ook blond?![]()
Dan hoor je ze toch
dat hoort, waar zitten je oren aan vast...?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik hoor ze in mijn hoofd
tante annie zei tege me dat de sinasappele bij de ap in de aanbedieng ware mar jos houd nie zo van died dingen mir van appels wittwel die grune nie die rooie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat ben ik niet van jou gewend Bella
Post eens niet zo snel, ik moet echt enorm snel klikken om van naar SC naar andere sc te gaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat hoort, waar zitten je oren aan vast...?
Ok, ik kan dat wel lezen hoor meskequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
tante annie zei tege me dat de sinasappele bij de ap in de aanbedieng ware mar jos houd nie zo van died dingen mir van appels wittwel die grune nie die rooie.
Pauper, een echte vrouw heeft haar loyaliteit bij maar één SC liggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Post eens niet zo snel, ik moet echt enorm snel klikken om van naar SC naar andere sc te gaan
ik heb drie chinezen ingehuurd om namens mij te posten op fokquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Post eens niet zo snel, ik moet echt enorm snel klikken om van naar SC naar andere sc te gaan
Hihi, wat onaardig van je, Rauzer.quote:
Meerdere tabbladen openquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
verkeerde smiliequote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb drie chinezen ingehuurd om namens mij te posten op fok
Ja ik en Renesite liggen elkaar niet zoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi, wat onaardig van je, Rauzer.
Bij wie lig jij wel goed?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik en Renesite liggen elkaar niet zo!
quote:
* Kuchtquote:
Nee, dat denk jij.quote:
Zie edit.quote:
Nee, ook niet, ben ik bang.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ahhhhhh plagert, ik vind Rauzje een schatje, hij is altijd zo heerlijk eerlijk
Ik vind hem ook leuk, maar hij is wel een beetje een valse nicht soms.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ahhhhhh plagert, ik vind Rauzje een schatje, hij is altijd zo heerlijk eerlijk
Ik trek je kop van je romp.quote:
Wij allemaal toch wel eensquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk, maar hij is wel een beetje een valse nicht soms.
[..]
Ik trek je kop van je romp.
Dat is Patrique's invloedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk, maar hij is wel een beetje een valse nicht soms.
Ja maar ik ben een nicht in een vrouwen lichaam.quote:
Niet nadat je je kids op bed ging leggenquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een nicht in een vrouwen lichaam.
WINGARDIUM LEVIOSA!!!!!!!!!!!!! HET IS LEVI-O-SA NIET LEVIOSARRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
CRUCIO! SECTUMSEMPRA! PETRIFICUS TOTALUS!
Daarvoor was het Mars invloedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat kon je anders al heel goed ervoor hoor
quote:
Marquote:
Betweterquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
WINGARDIUM LEVIOSA!!!!!!!!!!!!! HET IS LEVI-O-SA NIET LEVIOSARRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
Heb nou eenmaal het geheugen van een goudvis, dus ik zeg dingen rustig 2x met een tussenpauze van 1 minuutquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet nadat je je kids op bed ging leggen
waarom ook al weer? Alleen dat we regelmatig haasje over deden wat betreft postaantallen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik en Renesite liggen elkaar niet zo!
Vanaf het moment dat jij voorstond gok ik zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
waarom ook al weer? Alleen dat we regelmatig haasje over deden wat betreft postaantallen.
gelukkig hebben we nog het poppetje in de OP ter herinneringquote:
WHEHEHHEHEquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Betweter(Dit is het moment waarop jij huilend wegrent, onderwijl subtiel tegen mijn schouder botsend [ afbeelding ])
Ik denk dat ik je dit keer maar laat zitten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
WHEHEHHEHE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA NU NAAR DAMESWC EN BIJNADOOD LATEN SLAAN DOOR TROL BRB.
Dan verdien je niet andersquote:
Da mende niequote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je dit keer maar laat zitten.
quote:
quote:
Witte tonnie.quote:
k vond hem het leukst in That 70's Show.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
Ik vind Ashton toch wel een lekkertje hoor
Nah, mijn type is het nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
Ik vind Ashton toch wel een lekkertje hoor
Ja maar hij is nu in een film en daar zag hij er net toch wel erg jummie uitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
k vond hem het leukst in That 70's Show.
Ik vond Pez het leukst. Of heette hij Fez? Anyway, die ene van Yo momma.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
k vond hem het leukst in That 70's Show.
quote:
Cougar ben je, net zoals Demi.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar hij is nu in een film en daar zag hij er net toch wel erg jummie uit
Die was zo schattigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond Pez het leukst. Of heette hij Fez? Anyway, die ene van Yo momma.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Cougar ben je, net zoals Demi.
Was het maar waar. Morgen nog een hele dag met die vloer bezig, en dan vrijdag nog een dagquote:
nou gezellig danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als in "ah nee he, heb je hem weer"
Nog even volhouden dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was het maar waar. Morgen nog een hele dag met die vloer bezig, en dan vrijdag nog een dagEn dan doe ik een week echt helemaal niets meer
En zondag komt ons hondje
Zondag al?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was het maar waar. Morgen nog een hele dag met die vloer bezig, en dan vrijdag nog een dagEn dan doe ik een week echt helemaal niets meer
randy, minst leuke rol in die serie evar!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die was zo schattigDat accentje, en
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk was iedereen leuk, behalve Randy
Pics maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mis je mar of mis je harquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waar ik MAr eigenlijk, is mis har best wel
Die komt echt wel weer opdagenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waar ik MAr eigenlijk, is mis har best wel
quote:
oh lekker is da, ben je al ver?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn humeur heeft een beetje te lijden onder de vloer
Al bijna een maand bezig en nog niet klaar...
oeh lief hondje....en hulde voor jou en je vrouw omdat je je leven zo opensteld voor mensjes in noodquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn humeur heeft een beetje te lijden onder de vloer
Al bijna een maand bezig en nog niet klaar...
Dat zekerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh lief hondje....en hulde voor jou en je vrouw omdat je je leven zo opensteld voor mensjes in nood
Nee want wij weten dat al langquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
Nu verraad ik zeker dat ik buiten de rls en tal kom
Mensen die buiten TAL komen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
nog een keer egaliseren, dan afdekken met hardboard en dan kan volgende week eindelijk het zeil erin. Ik ben 3 weken non stop aan het hakken geweest om het spaanplaat van het beton af te krijgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh lekker is da, ben je al ver?
Ik peop op je bekentenis.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
da's de aard van het beestjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh lief hondje....en hulde voor jou en je vrouw omdat je je leven zo opensteld voor mensjes in nood
The Horrorquote:
Niet iedereen heeft toegang tot het keldertje!quote:
nooit klaar?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog een keer egaliseren, dan afdekken met hardboard en dan kan volgende week eindelijk het zeil erin. Ik ben 3 weken non stop aan het hakken geweest om het spaanplaat van het beton af te krijgen.
En als de serre klaar is kan ik pas verder met de rest van het huis.
ik ben ne ook weer buiten geweest, was best ff schrikken weerquote:
Godverquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft toegang tot het keldertje!![]()
BETRAPT HE!
Goed zo, alleen klussen is ook niksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ne ook weer buiten geweest, was best ff schrikken weer
Lekker even paard gereden
Wil je een filmpje met me maken?quote:
Haha, ik zag je voorbij komen in het draadje lacterende melktieten melken!quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wil je een filmpje met me maken?
2 girls 1 pup?
Ivm hondje van Sym enzo.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, ik zag je voorbij komen in het draadje lacterende melktieten melken!
jawel hoor. Als de serre klaar is kan de eethoek daarheen en de computerkast, en dan kan ik van de computerkamer onze slaapkamer maken, van onze slaapkamer een kinderslaapkamer, dan kan ik een andere slaapkamer schilderen en hoeven de meiden niet in de verflucht te slapen.quote:
Geil man.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
2 girls 1 pup?
Ivm hondje van Sym enzo.
ik denk er even over na.....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
2 girls 1 pup?
Ivm hondje van Sym enzo.
jij hebt ook leuke interessesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, ik zag je voorbij komen in het draadje lacterende melktieten melken!
Wat is er volgende week?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
Oh god, ik ga zo hopen dat niemand een filmcamera mee heeft volgende week
nee dat is het ook niet. En mijn rug gaat weer een beetje dus ik ben even lekker op mijn paard geklommen. Was best ff lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed zo, alleen klussen is ook niks
daar hebben we er ook 3 van lopen. Die mogen vrijdag voor het eerst weer naar buiten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk er even over na.....![]()
Nee....ik ben geen honden mens...had je kat gezegd dan wel maar das nu te laat
Dan doe ik mee met X Factorquote:
Ik heb er zelf 2....en die zijn vanavond erg vervelend ....* mede mogelijk gemaakt door D_K*quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar hebben we er ook 3 van lopen. Die mogen vrijdag voor het eerst weer naar buiten.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 2....en die zijn vanavond erg vervelend ....* mede mogelijk gemaakt door D_K*
Ik vind honden geweldig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb hier 3 menschen rondlopen die graag een hond willen
en ik heb he-le-maal niks met honden
ik wel, ik heb altijd honden gehad.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb hier 3 menschen rondlopen die graag een hond willen
en ik heb he-le-maal niks met honden
Ik ben er mee opgegroeidquote:
Ik spot ook graagquote:
dat is een goede instellingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgegroeidIk heb er nu geen , maar dat is meer omdat we weinig thuis zijn en er dus niet goed voor kunnen zorgen. Dan maar niet.
Ja hier hetzelfde. Honden moeten gewoon lekker vaak uitgelaten worden, anders moet je siewosie geen hond nemen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgegroeidIk heb er nu geen , maar dat is meer omdat we weinig thuis zijn en er dus niet goed voor kunnen zorgen. Dan maar niet.
Vroeger uren gelopen, maar het lukt niet op dit moment, dus jammer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde. Honden moeten gewoon lekker vaak uitgelaten worden, anders moet je siewosie geen hond nemen.
van het oei oei vogeltje en de polivinario?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik spot ook graag!
Een ware ornitholoog ben ik!
quote:
ik ging een keer een rondje van 15 kilometer lopen met een rottweiler.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was mijn dag: werk, naar huis rijden, fok. Nu heb ik rust.
[..]
Vroeger uren gelopen, maar het lukt niet op dit moment, dus jammer.
da's 1 van de redenen waarom er voorlopig zeker geen hond komt, er is te vaak niemand thuis hier.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde. Honden moeten gewoon lekker vaak uitgelaten worden, anders moet je siewosie geen hond nemen.
dat is wel belangrijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's 1 van de redenen waarom er voorlopig zeker geen hond komt, er is te vaak niemand thuis hier.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:35 schreef Koen66 het volgende:
@Laysa, zie nu pas dat je een Fobo hebt....
Hmmmm kijk ook nooit echt goed naar die kleine icoontjes of ze wel of niet actief zijn, is meer bij toevalquote:
Hihi....een grote zonnebrilquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm kijk ook nooit echt goed naar die kleine icoontjes of ze wel of niet actief zijn, is meer bij toeval
Maar heb nu bij jou tenminste ook een beeld
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga true blood kijken seizoen 1 aflevering 1
Via mijn nieuwe mediaplayer op mijn tv
Kusjes
Tevreden met het beeld ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
Kusjes
Yep, maar da's al meer dan b.v. bij Bella, da's 1 groot mysteryquote:
DOEIIIIII I I i i i . . . . . .quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:42 schreef Laysa het volgende:
Ik verdwijn ook langzaam
[ afbeelding ]
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:42 schreef Laysa het volgende:
Ik verdwijn ook langzaam
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
Kusjes
trouwens een onwijs gave filmquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:42 schreef Laysa het volgende:
Ik verdwijn ook langzaam
[ afbeelding ]
Super!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tevreden met het beeld ?
Truste voor strax alvast![]()
Ik begon met de mensen die ik maar weinig vaak irritant vondquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja duh.![]()
Maar je begon met zo weinig, puike filter.
Fuck stond daar c_a ik bedoelde natuurlijk PATRIQUEquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik begon met de mensen die ik maar weinig vaak irritant vond
ik denk het ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
SymphyWe ontlopen elkaar onbewust, denk ik.
ik denk dat ik me er al iets bij voor kan stellenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Er heeft iemand op zn profiel staan op een site;
Ik ben (soms) sexy
En als je dan die foto's ziet
Ik moet er bij aan dit liedje denken:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat ik me er al iets bij voor kan stellen
ja zoietsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik moet er bij aan dit liedje denken:
da's niet verkeerdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohhh, ik heb een studio in de buurt gevonden waar ik voor 20 euro per uur mag komen opnemen..
Nee zij is met de kabouter getrouwd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is dat dat kutwijf dat met Wesley Sneijder getrouwd is?
Ik blijf het zeggen, het zit diep.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is dat dat kutwijf dat met Wesley Sneijder getrouwd is?
O was dat hetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee zij is met de kabouter getrouwd.
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, het zit diep.
Als zij daar beroemd mee wil worden en gelukkig mee wordt dan is dat fijn voor haar, mij doet ze niks aan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O was dat het
[..]
Ja
Ze kan niets en verdient daar bakken geld mee. Ik zag haar laatst nog op TV met een of andere kutkwis. Het lijkt echt helemaal nergens op wat ze doet.
mij ook niet hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als zij daar beroemd mee wil worden en gelukkig mee wordt dan is dat fijn voor haar, mij doet ze niks aan.
Ja dat is zuur inderdaad. Maar dat is het leven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mij ook niet hoor
Maar ik raak wel geirriteerd als mensen niets kunnen en per dag meer verdienen dan ik per jaar met keihard werken.
da's waarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat is zuur inderdaad. Maar dat is het leven.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Fuck stond daar c_a ik bedoelde natuurlijk PATRIQUE
Mwa, ik was er ook al de hele dag niet hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
Long Time No See
(en dat ligt aan mij, ik was er ff wat minder)
ik al 3 weken amper....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, ik was er ook al de hele dag niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |