Kutje botsen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Scharen enzo en met vibo's. Weettoch..
Ik ben er netquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:53 schreef Laysa het volgende:
Smerige lapo hunter...gaaT batsen![]()
[ afbeelding ]
Zei je dat toen je met je driewielertje tegen een fietser reed?quote:
Is zij zo'n persoon die als je samen door de straat loopt in een keer heul hard schreeuwt ofzo?quote:
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is zij zo'n persoon die als je samen door de straat loopt in een keer heul hard schreeuwt ofzo?
Eigenlijk is het gewoon een gek wijf dat uit het gesticht is weggelopen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
En ze ziet er heul schattig uit enzo maar ondertussen
SCHATTIG!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
En ze ziet er heul schattig uit enzo maar ondertussen
Uhhh ja eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een gek wijf dat uit het gesticht is weggelopen.
Niks mis mee. Net zoals B ijsthee.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Nederlands B elftal. Het is net alsof je een blikje River cola opentrekt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Nederlands B elftal. Het is net alsof je een blikje River cola opentrekt.
Joa....Zittiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een gek wijf dat uit het gesticht is weggelopen.
Ja dat ben jij, totdat die bokkepoten verschijnen en je ogen rood wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
SCHATTIG!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
IJsthee van de Aldi.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niks mis mee. Net zoals B ijsthee.
Nee, eerst ik en jij en dan ik en bella.quote:
I can feel the love.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat ben jij, totdat die bokkepoten verschijnen en je ogen rood worden
Citroensmaakquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
IJsthee van de Aldi.![]()
River cola, daar krijg ik zo'n schrale tong van.
quote:
River cola. Dan lieve goedkope sinas, dat kan nog. Maar dat River cola uberhaupt cola mag heten... Nee. Not approved.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
IJsthee van de Aldi.![]()
River cola, daar krijg ik zo'n schrale tong van.
Dus ik krijg zo'n afgelekte boterham.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, eerst ik en jij en dan ik en bella..
Daarna kunnen jullie eventueel samen. Anders wordt het me teveel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |