quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:40 schreef infp2009 het volgende:
Hij wil neuken (inkijkje in de psyche van de man).
ja idd en dan zie je wel hoedie terug zal reagerenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:40 schreef EggsTC het volgende:
Stuur hem een mail;
Hoi, wat kijk je lief. Drinken na het werk?
dat lijkt me geen geschikte tactiek...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:45 schreef Salatrel het volgende:
hij wilt graag verkering met je. misschien moet je een vrouwelijke collega vragen of zij hem voor je wil vragen
Nog een zin en nog een zin totdat jullie uiteindelijk een boeiende gesprek hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:44 schreef applecherry het volgende:
[..]
hoe bedoel je een zin tegen hem zeggen? ik heb wel tegen hem gepraat hoor! geen boeiend onderwerpen, btje oppervlakkig... en ik lach er altijd zo stom bij omdat ik verliefd op m ben.
waarom niet? zo ging dat op het schoolplein ook altijdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:46 schreef applecherry het volgende:
[..]
dat lijkt me geen geschikte tactiek...
Je kent hem niet, maar je bent wel verliefd op hemquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:44 schreef applecherry het volgende:
[..]
hoe bedoel je een zin tegen hem zeggen? ik heb wel tegen hem gepraat hoor! geen boeiend onderwerpen, btje oppervlakkig... en ik lach er altijd zo stom bij omdat ik verliefd op m ben.
"Hey, wat is je mening van genetische manipulatie?"quote:
Nou, probeer es wat uit en kijk of je de gewenste reactie krijgt. It ain't rocket science.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:37 schreef applecherry het volgende:
Hallo,
ik ben tot over mn oren verliefd op een collega die ik eigenlijk niet zo goed ken. Hij knipoog zowat 5 keer per dag naar mij (wat bedoelt hij daar in hemelsnaam mee?) en laatst merkte ik dat hij naar mij keek toen ik niet keek, zodra ik naar hem keek wendde hij snel zijn blik en verscheen er een glimlach op zn gezicht. hij maakt elke dag praatjes met me maar verder niks omdat ik hem pas sinds kort ken. Dus.... zoek ik er teveel achter of heb ik werkelijk een kans, en wat zou ik kunnen doen om zijn aandacht te trekken zonder mezelf voor schut te zetten?
Daarmee bedoelde hij (denk ik) dat je gewoon een paar gesprekken met hem moet aangaan, niet geforceert, gewoon leuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:37 schreef applecherry het volgende:
[..]
En bedankt.....
misschien ben ik onzeker, maar zoals de vorige poster het schreef (probeer is wat uit), dat klonk een beetje plat, zo van, pak m op zn bek ofzo.... nou, dat ga ik dus echt niet doen, zeker niet bij een collega.
Het maakt nogal wat uit of je 16 bent en je eerste zomervakantiebaantje hebt, of 26 om maar eens wat te noemen. Dat geldt ook voor de mannelijke collega. Zijn jullie ongeveer even oud, of scheelt het een jaartje of 10quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:34 schreef applecherry het volgende:
[..]
waarom wil je dat weten, klink ik soms naief?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:43 schreef jaha het volgende:
[..]
Het maakt nogal wat uit of je 16 bent en je eerste zomervakantiebaantje hebt, of 26 om maar eens wat te noemen. Dat geldt ook voor de mannelijke collega. Zijn jullie ongeveer even oud, of scheelt het een jaartje of 10![]()
Als het is wat ik denk dat het is namelijk: jij bent jong, naief en ziet er lekker uit en hij is wat ouder, en waarschijnlijk gesetteld dan is er maar een oplossing voor en dat is: uit je hoofd zetten![]()
Als jullie ongeveer even oud zijn (of in ieder geval allebei volwassen) dan zou ik eens vragen of hij zin heeft om een keer samen te lunchen.
Nee. Met 'probeer eens wat uit' bedoel ik: maak es een praatje met hem, praat over wat anders dan werk, vraag tijdens een lunchbreak of ie zin heeft om mee te lopen naar <insert naam broodjeszaak>, maak es een flirterige opmerking, geef em eens een knipoog terug, knijp es speels in zijn schouder als je achter em langs loopt. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:37 schreef applecherry het volgende:
[..]
En bedankt.....
misschien ben ik onzeker, maar zoals de vorige poster het schreef (probeer is wat uit), dat klonk een beetje plat, zo van, pak m op zn bek ofzo.... nou, dat ga ik dus echt niet doen, zeker niet bij een collega.
Nice.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:45 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nee. Met 'probeer eens wat uit' bedoel ik: maak es een praatje met hem, praat over wat anders dan werk, vraag tijdens een lunchbreak of ie zin heeft om mee te lopen naar <insert naam broodjeszaak>, maak es een flirterige opmerking, geef em eens een knipoog terug, knijp es speels in zijn schouder als je achter em langs loopt. Dat soort dingen.
En als hij je absoluut niet ziet zitten (wat ik betwijfel als ik je OP zo lees) dan merk je dat snel genoeg. En dat is dan helemaal niet erg, zo gaat dat soms.quote:
Niet als je te kennen wilt geven dat je hem meer dan leuk vind.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:48 schreef applecherry het volgende:
[..]
Is dat niet wat vreemd om bij een collega te doen?
Maar loop je daar stage of vakantie of ga (ben) je daar echt aan het werk?quote:
Tuurlijk niet, je wilt toch vriendschappelijk met hem worden? Daar hoort praten, lichamelijk contact en dollen bij. Langs hem heen lopen, kneepje en evt. een knipoogje. Ja, dat soort signalen vangen zelfs mannen op.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:48 schreef applecherry het volgende:
[..]
Is dat niet wat vreemd om bij een collega te doen?
Wie zegt dat het fantasie is of dat het bij een fantasie blijft?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
We leven niet allemaal in een fantasie...
Dan helemááááál. Wat heb je te verliezen? Als hij het niet ziet zitten is het niet zo dat je hem de komende jaren elke dag 8 uur ziet.quote:
Oh, dan wordt het he-le-maal niets. Laat dan maar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:52 schreef applecherry het volgende:
[..]
knipogen - dat kan ik niet, haha
Dus is het in de regel geen echte "collega".quote:
Simpel, vraag of hij in het weekend nog wat leuks gaat doen met zijn vriendin.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:54 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik moet er wel eerst achterkomen of ie een vriendin heeft.
en dan nog zou ik het vervelend vinden om mezelf compleet voor schut te zetten ook al is het een vakantiebaantje..
Ik zal het maar verklappen: MANNEN ZIJN SIMPEL!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:37 schreef applecherry het volgende:
Hij knipoog zowat 5 keer per dag naar mij (wat bedoelt hij daar in hemelsnaam mee?)
Draagt hij een ring?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:57 schreef applecherry het volgende:
[..]
zou een bezette man ook knipogen/flirten met collega's?
nou ja, of hij is heel charmant en knipoogt naar nog veel meer vrouwen. (niet dat ik hem dat ooit heb zien doen maar dat zie je ook niet zo snel!)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:58 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik zal het maar verklappen: MANNEN ZIJN SIMPEL!
Hoeft geen trouwring te zijnquote:
19?quote:
Kijk, als je nooit met hem praat en ineens vraag je vanuit het niets of hij een vriendin heeft: ja, dat is gek. Als jij gewoon zorgt dat je veel in zijn buurt bent bij pauzes en met hem lult, dan kun je daar vanzelf es naar vragen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:54 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik moet er wel eerst achterkomen of ie een vriendin heeft.
Een jongen van 19 knipoogt echt niet vriendschappelijk naar een vrouw. Of hij moet homo zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef applecherry het volgende:
ik heb wel het gevoel dat hij een relatie heeft, daarom durf ik nu eigenlijk geen stappen te ondernemen. En hij blijft vrolijk knipogen geven en de manier waarop hij naar me kijkt is zo flirterig/vleiend. Dus ja. Ik vraag me af of hij enkel charmant is en het vriendschappelijk bedoelt of dat hij me echt leuk vindt.
nee, hij is geen homo. Dus, aangezien ik hem al een tijdje heel leuk vind, zou ik nu zo'n beetje lef moeten verzamelen om iets te doen, ipv alleen lachen en kletsen (dat waren totzover met flirtacties... ben nogal afwachtend) Ik denk dat ik het hem of ga vertellen of zn schouder voorzichtig aan ga raken, haha!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Een jongen van 19 knipoogt echt niet vriendschappelijk naar een vrouw. Of hij moet homo zijn.
Vertel niet uit het niets dat je verliefd op hem bent, dat is je eigen glazen ingooien. Als iemand dat zomaar bij jou doet, sta je ook met je mond vol tanden en denk je: iewl.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:12 schreef applecherry het volgende:
[..]
nee, hij is geen homo. Dus, aangezien ik hem al een tijdje heel leuk vind, zou ik nu zo'n beetje lef moeten verzamelen om iets te doen, ipv alleen lachen en kletsen (dat waren totzover met flirtacties... ben nogal afwachtend) Ik denk dat ik het hem of ga vertellen of zn schouder voorzichtig aan ga raken, haha!
Hoe langer je wacht met meer initiatief nemen, hoe meer je hem ophemelt in je hoofd en hoe groter de klap als die nee zegt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:12 schreef applecherry het volgende:
maar ja, zoals ik al zei, ik zou het echt vreselijk vinden als hij dan negatief daarop zou reageren.
Maar als je vermoed dat hij een relatie heeft, vind je het dan niet vreemd dat ie zo flirt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef applecherry het volgende:
ik heb wel het gevoel dat hij een relatie heeft, daarom durf ik nu eigenlijk geen stappen te ondernemen. En hij blijft vrolijk knipogen geven en de manier waarop hij naar me kijkt is zo flirterig/vleiend. Dus ja. Ik vraag me af of hij enkel charmant is en het vriendschappelijk bedoelt of dat hij me echt leuk vindt.
yep, dat is de onzekerheid die ik heb.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar als je vermoed dat hij een relatie heeft, vind je het dan niet vreemd dat ie zo flirt?
Beste opmerking tot nu toe!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht met meer initiatief nemen, hoe meer je hem ophemelt in je hoofd en hoe groter de klap als die nee zegt.
Hopelijk voor jou is ie meer dan alleen charming, doet ie ook zo tegen de andere vrouwelijke collega's?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef applecherry het volgende:
[..]
het is echt geen sukkel die alleen zn pik achterna loopt hoor, karakter heeft ie welen hij's very charming.
toen ik hem vroeg wat hij in het weekend had gedaan zei hij niks over een vriendinquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Je kunt toch wel even bij een collega navragen of ie nog single is?
Of hij vindt je leuk, of hij zit je expres keihard te dissen. Dat tweede lijkt me niet heel aannemelijk, dus ik zou gewoon maar es wat proberen. En wat dat laatste betekent, weet je inmiddelsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:31 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet of hij ook naar andere collega's/vrouwen knipoogt.. maar ik heb het nooit gezien (ook al zie je dat niet zo snel) en de manier waarop hij met mij omgaat is ook heel anders dan met andere collega's. Combinatie van allebei een beetje zenuwachtig af en toe (ik meer dan hij; komt omdat ik een beetje onzeker ben) flirterig, glimlachend en hij zegt altijd hoi met een vette knipoog naar alleen mij als hij langs mijn werkplek loopt haha.
Maar ja, wat als ik het verkeerd zie? En de meeste andere collega's zijn wat ouder, dus die gaat ie geen knipoog geven haha! Er is nog 1 jonge vrouw ook maar ik heb nooit gezien dat ie haar een knipoog gaf of met haar flirtte
Misschien is hij nét zo onzeker.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:36 schreef applecherry het volgende:
[..]
hoezo? het is nog steeds mogelijk dat ie een vriendin heeft ! anders had hij allang initiatief getoond denk ik dan, want dat knipogen doet ie nu ook al 2 weken... het zou best onschuldig flirten kunnen zijn om zijn zelfvertrouwen op te krikken ofzo, toch?
ik weet het, ik ben onzeker.
Ik knipoog naar elke knappe vrouw.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:41 schreef applecherry het volgende:
nu vraag ik me nog steeds af of mannen wel eens/vaak zonder bedoeling knipogen ?
Misschien denkt hij: ik doe de eerste stap, als ze geïnteresseerd is, neemt zij de tweede stap. (Wat je nu dus al 2 weken niet doet.) Of hij doet inderdaad zomaar wat. Of hij bereid op dit moment een move voor. Kijk, je weet het niet, dus in dit soort situaties moet je niet te afwachtend zijn. Zorg dat je meer te weten komt, zoek contact, praat met hem, maak es wat lichamelijk contact, en flirt duidelijker met hem (het is geen schande om te openlijk te flirten met iemand - ook niet als die jou achteraf helemaal niet leuk blijkt te vinden). Laat de zomer van 2010 de zomer zijn dat je je schroom tov van mannen verloor!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:36 schreef applecherry het volgende:
[..]
hoezo? het is nog steeds mogelijk dat ie een vriendin heeft ! anders had hij allang initiatief getoond denk ik dan, want dat knipogen doet ie nu ook al 2 weken... het zou best onschuldig flirten kunnen zijn om zijn zelfvertrouwen op te krikken ofzo, toch?
ik weet het, ik ben onzeker.
Nee, volgens mij écht niet zonder bedoeling. Maar ik laat het antwoord graag aan een man over.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:41 schreef applecherry het volgende:
nu vraag ik me nog steeds af of mannen wel eens/vaak zonder bedoeling knipogen ?
Hij kan toch alleen maar gevleid zijn als ie merkt dat jij hem leuk vindt! Of ie nou een vriendin heeft of niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:43 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Misschien denkt hij: ik doe de eerste stap, als ze geïnteresseerd is, neemt zij de tweede stap. (Wat je nu dus al 2 weken niet doet.) Of hij doet inderdaad zomaar wat. Of hij bereid op dit moment een move voor. Kijk, je weet het niet, dus in dit soort situaties moet je niet te afwachtend zijn. Zorg dat je meer te weten komt, zoek contact, praat met hem, maak es wat lichamelijk contact, en flirt duidelijker met hem (het is geen schande om te openlijk te flirten met iemand - ook niet als die jou achteraf helemaal niet leuk blijkt te vinden). Laat de zomer van 2010 de zomer zijn dat je je schroom tov van mannen verloor!
Ik (man) beaam dit. Als ik knipoog naar een vrouw, zou ik d'r ook wel doen. Of het moet familie zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, volgens mij écht niet zonder bedoeling. Maar ik laat het antwoord graag aan een man over.
nee... Knipoog = hij vind je leuk! Tijdens zon "gesprek" gewoon vragen of tie na et werk zin heeft om ergens te eten/drinken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:41 schreef applecherry het volgende:
Zeg iets van: "Hey wat leuk, mijn dag is weer goed nu ik jóu zie!" Gewoon, simpele dingetjes.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:44 schreef applecherry het volgende:
[..]
... en laat ik nu eens megaslecht in flirten zijn
Ik houd gewoon van mooie vrouwen en wanneer een knipoog vervolg krijgt dan bekijk ik wel of het de moeite waard is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:43 schreef applecherry het volgende:
[..]
maar dat betekent dus niet dat je altijd op meer zit te wachten lijkt mijIk bedoel, misschien wil hij alleen flirten en verder niks (geen date ofzo)
Ik denk dat onzekerheid je grootste probleem is. Je bent bang voor afwijzing, kunt niet knipogen, kunt niet flirten. De wereld vergaat niet als iemand je niet ziet zitten. Stilletjes hopen tot je prins op het witte paard al het initiatief neemt is geen realistisch alternatief.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:44 schreef applecherry het volgende:
[..]
... en laat ik nu eens megaslecht in flirten zijn
WRONG!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, volgens mij écht niet zonder bedoeling. Maar ik laat het antwoord graag aan een man over.
Ik herken de onzekerheid van TS wel. Dat had ik vroeger ook. Pánisch om maar ergens te laten merken dat ik iemand leuk vond. Niemand mocht het weten en de persoon in kwestie werd ook nog eens straal genegeerd door mij.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:49 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik denk dat onzekerheid je grootste probleem is. Je bent bang voor afwijzing, kunt niet knipogen, kunt niet flirten. De wereld vergaat niet als iemand je niet ziet zitten. Stilletjes hopen tot je prins op het witte paard al het initiatief neemt is geen realistisch alternatief.
TS heeft het erover dat ie heel veel knipoogt. Dan vind ik het toch anders liggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WRONG!!!
We doen het vaak om die glimlach, zodat we weten dat we nog in de markt liggen.
Of gewoon omdat we willen dat die ander er een goed gevoel bij krijgt.
We zien graag dat vrouwen glimlachen om onze knipoog of aanraking.
Win win situatie.
Dan is het een onzekere sukkel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
TS heeft het erover dat ie heel veel knipoogt. Dan vind ik het toch anders liggen.
Wie knipoogt er nu?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:55 schreef applecherry het volgende:
[..]
klopt, maar dat knipogen doe ik niet omdat ik er dan zo'n raar gezicht bij trek
En hij doet nog steeds niets?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:57 schreef applecherry het volgende:
[..]
in het begin deed ie het 1 keer per dag. Toen heb ik blijkbaar positief gereageerd (glimlach) en zo langzamerhand doet ik het minstens 5 keer per dag, gewoon, standaard "hoi" en een knipoog als ik hem zie.
Beetje gespleten ben je wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:58 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik knipoog noooooit, omdat ik er een raar gezicht bij trek. Dus als hij naar mij knipoogt knipoog ik niet terug
uhh hoezo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje gespleten ben je wel.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik stel toch een pic voor om het verhaal compleet te maken.
Applecherry, niet op ingaan! Is standaard-vraag hier op een forum met zoveel heren. Tuin er niet inquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:03 schreef applecherry het volgende:
[..]
nee, wat als mensen mij herkennen? of erger nog, als HIJ dit leest!
Post jij er een van jou, post ik er een van mij ok?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:03 schreef applecherry het volgende:
[..]
nee, wat als mensen mij herkennen? of erger nog, als HIJ dit leest!
pfff , jij mij wel begrijpen tog?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Of je zinnen kloppen niet of het je spoort niet dan.
Goed zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:05 schreef applecherry het volgende:
[..]
nee, dank je, ik zet liever geen foto's van mezelf op internet.
Braaaaafquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Goed zo.
Kali Les 1: Laat je niet uitdagen.
Ummm.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:39 schreef applecherry het volgende:
[..]
in het dagelijks leven anders niet ! (nu verwijs ik naar de indruk die ik van hem heb)
En eh, ik ga denk ik voorstellen om eens wat te gaan drinken buiten werktijd
Tijd om dat te veranderen dus! Kortom maak het gezellig en leuk voor jullie beiden zodat hij inziet dat hij meer plezier aan jou dan aan zijn vrienden beleeft. Dan gaat hij jou vast veel leuker vinden dan dat hij nu doet. Zo moeilijk zijn mannen helemaal niet...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef applecherry het volgende:
Update: we zijn naar de broodjeszaak gelopen hebben afgesproken om een keer ergens wat te gaan drinkenmaar ik voel gewoon dat hij me niet echt leuk vindt, hij wil alleen vrienden zijn denk ik.
verder denk ik eigenlijk dat ik niks achter die knipogen had moeten zoeken, het was eerder vriendschappelijk denk ik, what was I thinking?
maar goed, ik werk hier nog 2.5 week dus ik zie wel.
Ohhhhhh wat is de man toch moeilijk te doorgronden he? Wat een complex wezen. Laag, na laag, na laag, na laag. Waar is een handboek ter grootte van een Centraal Aziatisch hooggebergte wanneer je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef applecherry het volgende:
Update: we zijn naar de broodjeszaak gelopen hebben afgesproken om een keer ergens wat te gaan drinkenmaar ik voel gewoon dat hij me niet echt leuk vindt, hij wil alleen vrienden zijn denk ik.
verder denk ik eigenlijk dat ik niks achter die knipogen had moeten zoeken, het was eerder vriendschappelijk denk ik, what was I thinking?
Waarom denk je dat? Heb je een echte reden daarvoor, of ben je gewoon zo onzeker?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef applecherry het volgende:
Hahaha...er ontstond idd wat slowchat hier en daar, sorry.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:31 schreef Re het volgende:
zo, even wat rommel weggehaald, leuk he newbie pesten
Whoohoo, wat goed zeg!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef applecherry het volgende:
hahaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Whoohoo, wat goed zeg!
Best knap om te horen dat je toch wat stappen hebt ondernomen.
Dus zo onzeker ben je niet!
Je durfde iig wat te gaan vragen aan hem, chapeau!
Je moet toegeven dat dat best knap is aangezien ze heel onzeker overkwam in het begin.quote:
Vraag ik mij ook af, heb dit topic gevolgd en er stond niks raars in.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:13 schreef Shieldz het volgende:
Waarom heeft TS alle berichten verwijderd? o.o
Als dat al zo was heeft het geen zin meer alles te verwijderen, dan heeft hij het toch al gelezen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:43 schreef applecherry het volgende:
Nee, dat komt omdat hij ineens heel raar tegen me deed op het werk gisteren, geen één knipoog meer terwiijl hij dat normaal dus elke dag deed. Het leek wel of hij uit het niets niet meer wou flirten ofzo. ik dacht dat hij dit misschien gelezen had en het herkende OF hij is erachter gekomen dat ik hem leuk vind en daarvan geschrokken.
haha ja maar ja, ik wilde al het bewijs verwijderenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als dat al zo was heeft het geen zin meer alles te verwijderen, dan heeft hij het toch al gelezen...
Komt toch die onzekerheid weer opspelen he?
Vrouwen strijden al jaren om gelijke rechten maar als het op daten aankomt, dan moet de man ineens het voortouw nemen? Kom op zeg....dat vind ik altijd een beetje makkelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:46 schreef applecherry het volgende:
tja en over dat drinken, dat noemde ik gewoon heel luchtig dat het me wel leuk leek, maar we hebben niks concreets afgesproken maar we gaan nog "een keertje" wat drinken. Dusss tot zover enkel vriendschappelijk. Oh ja en ik vind trouwens dat mannen vrouwen op een date horen te vragen hoor, niet andersom.
of hij realiseert dat wat hij als gewoon normaal gedrag ervaart blijkbaar verkeerd is geinterpreteerd en zich dus daaraan aanpastquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:48 schreef applecherry het volgende:
Het feit dat ie ineens niet meer knipoogt en een beetje ongemakkelijk naar me lacht betekent denk ik dat hij me niet (meer) leuk vindt, toch? wat denken jullie?
tja dan heb ik die knipoog dus gewoon verkeerd geinterpreteerd... wat een domper.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:49 schreef Re het volgende:
[..]
of hij realiseert dat wat hij als gewoon normaal gedrag ervaart blijkbaar verkeerd is geinterpreteerd en zich dus daaraan aanpast
Meisje meisje meisje...iedereen heeft weleens een wat mindere dag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:48 schreef applecherry het volgende:
Het feit dat ie ineens niet meer knipoogt en een beetje ongemakkelijk naar me lacht betekent denk ik dat hij me niet (meer) leuk vindt, toch? wat denken jullie?
Dat zou ook heel goed kunnen, dan is ie aan de ene kant slim om dat op te merken en aan de andere kant een beetje dom om meteen 180 graden zich tegen haar te keren (so to say...)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:49 schreef Re het volgende:
[..]
of hij realiseert dat wat hij als gewoon normaal gedrag ervaart blijkbaar verkeerd is geinterpreteerd en zich dus daaraan aanpast
Heel erg bedankt voor jullie tips, maar waar ik vanochtend tevens achter ben gekomen is dat ie een vriendin heeft. (terwijl hij haar nooit noemde als ik naar zijn plannen voor het weekend oid vroeg!! )Dat zou dus de reden kunnen zijn dat ie niet meer knipoogt. Dus ja, dat "ergens wat gaan drinken" was waarschijnlijk ook echt een zweverig idee van mij waar hij niet direct nee op durfde te zeggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Meisje meisje meisje...iedereen heeft weleens een wat mindere dag.
Miss voelt ie zich niet zo lekker of zit ie even niet lekker in z'n vel.
Er zijn teveel mogelijkheden waarom hij het niet doet maar jij reflecteert dat meteen op je eigen persoontje en denkt dat nu alles meteen ruk is.
Laat het even rusten, wie weet heeft hij gewoon slecht geslapen.
Niet meteen denken dat het over jou gaat.
nee. maar dat lijkt me sterk dat ie zn vriendin dan vergeet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:56 schreef infp2009 het volgende:
Heb je al geneukt? Dan vergeet hij zijn vriendin vast (inkijkje, enz.)
Mijn moeder zei altijd:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:54 schreef applecherry het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor jullie tips, maar waar ik vanochtend tevens achter ben gekomen is dat ie een vriendin heeft. (terwijl hij haar nooit noemde als ik naar zijn plannen voor het weekend oid vroeg!! )Dat zou dus de reden kunnen zijn dat ie niet meer knipoogt. Dus ja, dat "ergens wat gaan drinken" was waarschijnlijk ook echt een zweverig idee van mij waar hij niet direct nee op durfde te zeggen.
ik ga hem nu dus proberen te vergeten![]()
pffff. ik wou dat ik hem niet leuk was gaan vinden.
dank je:)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd:
"Geen hand vol maar een land vol."
Succes!
Niet helemaal, maar wel voor een uurtje (of langer/korter, afhankelijk van hoe lang jullie bezig zijn...).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:57 schreef applecherry het volgende:
[..]
nee. maar dat lijkt me sterk dat ie zn vriendin dan vergeet.
Nou, dat had ik waarschijnlijk óók gedaan. Af en toe een knipoog is toch wat anders als vijf keer per dag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:51 schreef applecherry het volgende:
[..]
tja dan heb ik die knipoog dus gewoon verkeerd geinterpreteerd... wat een domper.
Dat heet flirten. Dat doen mannen ook nog wel als ze een vriendin hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou, dat had ik waarschijnlijk óók gedaan. Af en toe een knipoog is toch wat anders als vijf keer per dag.
Nou, dan zou het mijn type niet zijn. Zoiets vind ik een afknapper.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat heet flirten. Dat doen mannen ook nog wel als ze een vriendin hebben.
dat maakt het topic er niet sterker op inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:24 schreef jpg97 het volgende:
Wat een kuttopic. Ik denk, ik lees me eerst ff in voordat ik allerhande onzinnige dingen ga neerplempen, zijn meer dan de helft van de reacties van TS al wegge-edit![]()
Wat een gelul. Dat vind je ook alleen maar omdat je te onzeker bent om zelf het voortouw te nemen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:46 schreef applecherry het volgende:
tja en over dat drinken, dat noemde ik gewoon heel luchtig dat het me wel leuk leek, maar we hebben niks concreets afgesproken maar we gaan nog "een keertje" wat drinken. Dusss tot zover enkel vriendschappelijk. Oh ja en ik vind trouwens dat mannen vrouwen op een date horen te vragen hoor, niet andersom.
Hey hey, niet te hard van stapel gaan he!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Zeg een keer een zin tegen hem. Kijken hoe hij reageert.
pff, sorry, ik was veelste bang dat hij dit zou lezen en herkennen, maar eh, het was niet zo interessant hoor, de openingspost staat er toch nog?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:24 schreef jpg97 het volgende:
Wat een kuttopic. Ik denk, ik lees me eerst ff in voordat ik allerhande onzinnige dingen ga neerplempen, zijn meer dan de helft van de reacties van TS al wegge-edit![]()
Ten eerste is het wat anders dan, en ten tweede kan het ook een tic zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, dat had ik waarschijnlijk óók gedaan. Af en toe een knipoog is toch wat anders als vijf keer per dag.
het belangrijkste mist daarin...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:51 schreef applecherry het volgende:
[..]
pff, sorry, ik was veelste bang dat hij dit zou lezen en herkennen, maar eh, het was niet zo interessant hoor, de openingspost staat er toch nog?
jong volwassenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:55 schreef Olle. het volgende:
[..]
het belangrijkste mist daarin...
zoals ik al vroeg wat zijn de leeftijden.
adolescenten?quote:
nee ietsje ouder dan 18quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:59 schreef Olle. het volgende:
[..]
adolescenten?
denk dus tussen de 16 en 18
dankje!
succes met je collega! is het een kantoorbaan?
Kom op zeg, stel je niet zo aan. "Bedrogen", het enige wat hij deed was een beetje knipogen. Dat jij daar acuut hormonaal op reageert kon hij toch niet weten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:57 schreef applecherry het volgende:
het zou zo relaxed zijn als je dit topic gewoon kon verwijderen in dit gebeuren helemaal kon vergeten... voel me best bedrogen dat hij met me flirtte terwijl hij bezet was, en volgens mij heel gelukkig is met zn vriendin. ouch.
Waarom? Beetje onschulidig flirten kan geen kwaad en als er terug geflirt wordt is het toch alleen maar leuk? Weet je als bezette man (maar ook vrouw) dat je nog goedi n de markt ligt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:27 schreef applecherry het volgende:
[..]
ehm ja maar als je een relatie hebt vind ik het een beetje zielig om met anderen te gaan flirten
Doe niet zo bekrompen. In een relatie flirt ik ook graag met andere dames, maar zal nooit verder gaan dan een seksistische grapje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:27 schreef applecherry het volgende:
[..]
ehm ja maar als je een relatie hebt vind ik het een beetje zielig om met anderen te gaan flirten
Binnen 1 dag van verliefd, "gedumpt" naar goede vrienden...best knap.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:54 schreef applecherry het volgende:
[..]
dank je voor je lieve reactieuiteindelijk zijn we goede vrienden, dat is ook heel fijn!
Kalverliefdheidquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Binnen 1 dag van verliefd, "gedumpt" naar goede vrienden...best knap.
ik heb nog wel gevoelens voor m hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Binnen 1 dag van verliefd, "gedumpt" naar goede vrienden...best knap.
Nog nooit verliefd geweest op een kalf, zou het niet weten.quote:
Goede vrienden? nee, dat is altijd heel snel voorbij hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:54 schreef applecherry het volgende:
[..]
dank je voor je lieve reactieuiteindelijk zijn we goede vrienden, dat is ook heel fijn!
Beter had moeten doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:04 schreef jaha het volgende:
Zoiets heet nou een ervaring rijker en een illusie armer. TS, lees dit topic nog eens na en bedenk wat je de volgende keer beter zou moeten doen, dus:
1: Niet te veel waarde hechten aan knipogen.
2: Als je een leuke jongen tegenkomt altijd meteen subtiel vragen of hij een vriendin heeft, en niet pas nadat je al vier weken natte dromen van hem hebt gekregen
3: Zelf het iniitiatief nemen als je echt iemand leuk vind (dat is best moeilijk, ik denk dat 80% van de maagdelijke internethelden op dit forum dat ook niet doet, dus wat dat betreft ben je in goed gezelschap.
En bedenk, je bent nog jong en dus heb je nog alle kans...
Eén knipoogje is leuk, twee knipoogjes is ook nog leuk, drie knipoogjes isquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:41 schreef jaha het volgende:
En wat is er nou overdreven aan knipogen?
Dank jequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Beter had moeten doenIk vind het ronduit charmant dat Applecherry niet tot die dames behoort die zelf gaat lopen jagen. Om het nog maar niet te hebben over die categorie meisjes die alles tentoonspreiden middels het weglaten van 3/4 van de kleding. Dat is mijn indruk althans.
Die knul overdrijft gewoon met flirten. Hij kan z'n ogen niet stil houden, vind je 't gek dat ze 'm leuk vindt en daar ideeën bij heeft. Gelukkig weet ie nu dat het nogal verkeerd kan overkomen, dankzij de actie van Applecherry.
Ik word sip van die kritische opmerkingen
6 knipogen is een tic.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eén knipoogje is leuk, twee knipoogjes is ook nog leuk, drie knipoogjes is, vier knipoogjes is
, vijf knipoogjes is
En als ie dan ook nog een vriendin blijkt te hebben is het
Waarom zou er iets mis zijn met zelf jagen. Ben jij nog van de oude stempel dat mannen de eerste stap moeten nemen? Vrouwen mogen best wel eens wat meer initiatief tonen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Beter had moeten doenIk vind het ronduit charmant dat Applecherry niet tot die dames behoort die zelf gaat lopen jagen. Om het nog maar niet te hebben over die categorie meisjes die alles tentoonspreiden middels het weglaten van 3/4 van de kleding. Dat is mijn indruk althans.
Die knul overdrijft gewoon met flirten. Hij kan z'n ogen niet stil houden, vind je 't gek dat ze 'm leuk vindt en daar ideeën bij heeft. Gelukkig weet ie nu dat het nogal verkeerd kan overkomen, dankzij de actie van Applecherry.
Ik ben inderdaad van de oude stempel. Veel vrouwen tonen zóveel initiatief dat je je met al dat bloot in Slagerij Van Kampen waant. Alleen de prijzen per ons missen nog.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:13 schreef mirved het volgende:
[..]
Waarom zou er iets mis zijn met zelf jagen. Ben jij nog van de oude stempel dat mannen de eerste stap moeten nemen? Vrouwen mogen best wel eens wat meer initiatief tonen.
Even quoten voordat deze ook weg wordt gehaald.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:54 schreef applecherry het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor jullie tips, maar waar ik vanochtend tevens achter ben gekomen is dat ie een vriendin heeft. (terwijl hij haar nooit noemde als ik naar zijn plannen voor het weekend oid vroeg!! )Dat zou dus de reden kunnen zijn dat ie niet meer knipoogt. Dus ja, dat "ergens wat gaan drinken" was waarschijnlijk ook echt een zweverig idee van mij waar hij niet direct nee op durfde te zeggen.
ik ga hem nu dus proberen te vergeten![]()
pffff. ik wou dat ik hem niet leuk was gaan vinden.
Er is een verschil tussen er half naakt bij lopen en gewoon zelf een praatje aanknopen. Ik zou zelfs weinig interesse hebben in iemand die er zo extreem bij loopt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad van de oude stempel. Veel vrouwen tonen zóveel initiatief dat je je met al dat bloot in Slagerij Van Kampen waant. Alleen de prijzen per ons missen nog.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:42 schreef Latu het volgende:
en hoe is het nou uiteindelijk afgelopen?
quote:?Op donderdag 21 oktober 2010 03:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij heeft twee weken niet gereageerd? Tja, dan kan dat niet anders natuurlijk.
quote:Al die mannen ook he.Op donderdag 21 oktober 2010 03:03 schreef applecherry het volgende:
[..]
?
laat maar, ik was ff in de warhij was niet gay, maar had een vriendin, er was een andere jongen die gay was.
quote:Het zit je echt niet mee, hè?Op donderdag 21 oktober 2010 03:03 schreef applecherry het volgende:
?
laat maar, ik was ff in de warhij was niet gay, maar had een vriendin, er was een andere jongen die gay was.
quote:Waarom ga jij daarvoor zitten?Op donderdag 21 oktober 2010 03:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zit je echt niet mee, hè?
Driemaal lijkt aan je laatste topic ook al geen scheepsrecht te zijn. Ga ik daar nu eens voor zitten!
quote:Omdat ik geen zin heb om te blijven staan. Of om mijn koffer in te pakken.
quote:yep, al haalde ik dit topic per ongeluk naar boven!
quote:Ja vrouwen moeten passief zijn en mogen geen mening hebben, ze moeten alleen reageren op wat de man zegt.Op zaterdag 14 augustus 2010 11:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
quote:Eensch ,maar Boca-Raton is uitgehuwelijkt naar mijn idee.Op donderdag 21 oktober 2010 10:43 schreef WhiteChocolateMocha het volgende:
[..]
Ja vrouwen moeten passief zijn en mogen geen mening hebben, ze moeten alleen reageren op wat de man zegt.
Domme doos.
quote:Wat is daar op tegen dan? Ben je er bang voor?Op zondag 15 augustus 2010 11:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad van de oude stempel. Veel vrouwen tonen zóveel initiatief dat je je met al dat bloot in Slagerij Van Kampen waant. Alleen de prijzen per ons missen nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |