quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:40 schreef infp2009 het volgende:
Hij wil neuken (inkijkje in de psyche van de man).
ja idd en dan zie je wel hoedie terug zal reagerenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:40 schreef EggsTC het volgende:
Stuur hem een mail;
Hoi, wat kijk je lief. Drinken na het werk?
dat lijkt me geen geschikte tactiek...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:45 schreef Salatrel het volgende:
hij wilt graag verkering met je. misschien moet je een vrouwelijke collega vragen of zij hem voor je wil vragen
Nog een zin en nog een zin totdat jullie uiteindelijk een boeiende gesprek hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:44 schreef applecherry het volgende:
[..]
hoe bedoel je een zin tegen hem zeggen? ik heb wel tegen hem gepraat hoor! geen boeiend onderwerpen, btje oppervlakkig... en ik lach er altijd zo stom bij omdat ik verliefd op m ben.
waarom niet? zo ging dat op het schoolplein ook altijdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:46 schreef applecherry het volgende:
[..]
dat lijkt me geen geschikte tactiek...
Je kent hem niet, maar je bent wel verliefd op hemquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:44 schreef applecherry het volgende:
[..]
hoe bedoel je een zin tegen hem zeggen? ik heb wel tegen hem gepraat hoor! geen boeiend onderwerpen, btje oppervlakkig... en ik lach er altijd zo stom bij omdat ik verliefd op m ben.
"Hey, wat is je mening van genetische manipulatie?"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |