quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:40 schreef infp2009 het volgende:
Hij wil neuken (inkijkje in de psyche van de man).
ja idd en dan zie je wel hoedie terug zal reagerenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:40 schreef EggsTC het volgende:
Stuur hem een mail;
Hoi, wat kijk je lief. Drinken na het werk?
dat lijkt me geen geschikte tactiek...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:45 schreef Salatrel het volgende:
hij wilt graag verkering met je. misschien moet je een vrouwelijke collega vragen of zij hem voor je wil vragen
Nog een zin en nog een zin totdat jullie uiteindelijk een boeiende gesprek hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:44 schreef applecherry het volgende:
[..]
hoe bedoel je een zin tegen hem zeggen? ik heb wel tegen hem gepraat hoor! geen boeiend onderwerpen, btje oppervlakkig... en ik lach er altijd zo stom bij omdat ik verliefd op m ben.
waarom niet? zo ging dat op het schoolplein ook altijdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:46 schreef applecherry het volgende:
[..]
dat lijkt me geen geschikte tactiek...
Je kent hem niet, maar je bent wel verliefd op hemquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:44 schreef applecherry het volgende:
[..]
hoe bedoel je een zin tegen hem zeggen? ik heb wel tegen hem gepraat hoor! geen boeiend onderwerpen, btje oppervlakkig... en ik lach er altijd zo stom bij omdat ik verliefd op m ben.
"Hey, wat is je mening van genetische manipulatie?"quote:
Nou, probeer es wat uit en kijk of je de gewenste reactie krijgt. It ain't rocket science.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:37 schreef applecherry het volgende:
Hallo,
ik ben tot over mn oren verliefd op een collega die ik eigenlijk niet zo goed ken. Hij knipoog zowat 5 keer per dag naar mij (wat bedoelt hij daar in hemelsnaam mee?) en laatst merkte ik dat hij naar mij keek toen ik niet keek, zodra ik naar hem keek wendde hij snel zijn blik en verscheen er een glimlach op zn gezicht. hij maakt elke dag praatjes met me maar verder niks omdat ik hem pas sinds kort ken. Dus.... zoek ik er teveel achter of heb ik werkelijk een kans, en wat zou ik kunnen doen om zijn aandacht te trekken zonder mezelf voor schut te zetten?
Daarmee bedoelde hij (denk ik) dat je gewoon een paar gesprekken met hem moet aangaan, niet geforceert, gewoon leuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:37 schreef applecherry het volgende:
[..]
En bedankt.....
misschien ben ik onzeker, maar zoals de vorige poster het schreef (probeer is wat uit), dat klonk een beetje plat, zo van, pak m op zn bek ofzo.... nou, dat ga ik dus echt niet doen, zeker niet bij een collega.
Het maakt nogal wat uit of je 16 bent en je eerste zomervakantiebaantje hebt, of 26 om maar eens wat te noemen. Dat geldt ook voor de mannelijke collega. Zijn jullie ongeveer even oud, of scheelt het een jaartje of 10quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:34 schreef applecherry het volgende:
[..]
waarom wil je dat weten, klink ik soms naief?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:43 schreef jaha het volgende:
[..]
Het maakt nogal wat uit of je 16 bent en je eerste zomervakantiebaantje hebt, of 26 om maar eens wat te noemen. Dat geldt ook voor de mannelijke collega. Zijn jullie ongeveer even oud, of scheelt het een jaartje of 10![]()
Als het is wat ik denk dat het is namelijk: jij bent jong, naief en ziet er lekker uit en hij is wat ouder, en waarschijnlijk gesetteld dan is er maar een oplossing voor en dat is: uit je hoofd zetten![]()
Als jullie ongeveer even oud zijn (of in ieder geval allebei volwassen) dan zou ik eens vragen of hij zin heeft om een keer samen te lunchen.
Nee. Met 'probeer eens wat uit' bedoel ik: maak es een praatje met hem, praat over wat anders dan werk, vraag tijdens een lunchbreak of ie zin heeft om mee te lopen naar <insert naam broodjeszaak>, maak es een flirterige opmerking, geef em eens een knipoog terug, knijp es speels in zijn schouder als je achter em langs loopt. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:37 schreef applecherry het volgende:
[..]
En bedankt.....
misschien ben ik onzeker, maar zoals de vorige poster het schreef (probeer is wat uit), dat klonk een beetje plat, zo van, pak m op zn bek ofzo.... nou, dat ga ik dus echt niet doen, zeker niet bij een collega.
Nice.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:45 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nee. Met 'probeer eens wat uit' bedoel ik: maak es een praatje met hem, praat over wat anders dan werk, vraag tijdens een lunchbreak of ie zin heeft om mee te lopen naar <insert naam broodjeszaak>, maak es een flirterige opmerking, geef em eens een knipoog terug, knijp es speels in zijn schouder als je achter em langs loopt. Dat soort dingen.
En als hij je absoluut niet ziet zitten (wat ik betwijfel als ik je OP zo lees) dan merk je dat snel genoeg. En dat is dan helemaal niet erg, zo gaat dat soms.quote:
Niet als je te kennen wilt geven dat je hem meer dan leuk vind.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:48 schreef applecherry het volgende:
[..]
Is dat niet wat vreemd om bij een collega te doen?
Maar loop je daar stage of vakantie of ga (ben) je daar echt aan het werk?quote:
Tuurlijk niet, je wilt toch vriendschappelijk met hem worden? Daar hoort praten, lichamelijk contact en dollen bij. Langs hem heen lopen, kneepje en evt. een knipoogje. Ja, dat soort signalen vangen zelfs mannen op.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:48 schreef applecherry het volgende:
[..]
Is dat niet wat vreemd om bij een collega te doen?
Wie zegt dat het fantasie is of dat het bij een fantasie blijft?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
We leven niet allemaal in een fantasie...
Dan helemááááál. Wat heb je te verliezen? Als hij het niet ziet zitten is het niet zo dat je hem de komende jaren elke dag 8 uur ziet.quote:
Oh, dan wordt het he-le-maal niets. Laat dan maar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:52 schreef applecherry het volgende:
[..]
knipogen - dat kan ik niet, haha
Dus is het in de regel geen echte "collega".quote:
Simpel, vraag of hij in het weekend nog wat leuks gaat doen met zijn vriendin.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:54 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik moet er wel eerst achterkomen of ie een vriendin heeft.
en dan nog zou ik het vervelend vinden om mezelf compleet voor schut te zetten ook al is het een vakantiebaantje..
Ik zal het maar verklappen: MANNEN ZIJN SIMPEL!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:37 schreef applecherry het volgende:
Hij knipoog zowat 5 keer per dag naar mij (wat bedoelt hij daar in hemelsnaam mee?)
Draagt hij een ring?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:57 schreef applecherry het volgende:
[..]
zou een bezette man ook knipogen/flirten met collega's?
nou ja, of hij is heel charmant en knipoogt naar nog veel meer vrouwen. (niet dat ik hem dat ooit heb zien doen maar dat zie je ook niet zo snel!)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:58 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik zal het maar verklappen: MANNEN ZIJN SIMPEL!
Hoeft geen trouwring te zijnquote:
19?quote:
Kijk, als je nooit met hem praat en ineens vraag je vanuit het niets of hij een vriendin heeft: ja, dat is gek. Als jij gewoon zorgt dat je veel in zijn buurt bent bij pauzes en met hem lult, dan kun je daar vanzelf es naar vragen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:54 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik moet er wel eerst achterkomen of ie een vriendin heeft.
Een jongen van 19 knipoogt echt niet vriendschappelijk naar een vrouw. Of hij moet homo zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef applecherry het volgende:
ik heb wel het gevoel dat hij een relatie heeft, daarom durf ik nu eigenlijk geen stappen te ondernemen. En hij blijft vrolijk knipogen geven en de manier waarop hij naar me kijkt is zo flirterig/vleiend. Dus ja. Ik vraag me af of hij enkel charmant is en het vriendschappelijk bedoelt of dat hij me echt leuk vindt.
nee, hij is geen homo. Dus, aangezien ik hem al een tijdje heel leuk vind, zou ik nu zo'n beetje lef moeten verzamelen om iets te doen, ipv alleen lachen en kletsen (dat waren totzover met flirtacties... ben nogal afwachtend) Ik denk dat ik het hem of ga vertellen of zn schouder voorzichtig aan ga raken, haha!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Een jongen van 19 knipoogt echt niet vriendschappelijk naar een vrouw. Of hij moet homo zijn.
Vertel niet uit het niets dat je verliefd op hem bent, dat is je eigen glazen ingooien. Als iemand dat zomaar bij jou doet, sta je ook met je mond vol tanden en denk je: iewl.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:12 schreef applecherry het volgende:
[..]
nee, hij is geen homo. Dus, aangezien ik hem al een tijdje heel leuk vind, zou ik nu zo'n beetje lef moeten verzamelen om iets te doen, ipv alleen lachen en kletsen (dat waren totzover met flirtacties... ben nogal afwachtend) Ik denk dat ik het hem of ga vertellen of zn schouder voorzichtig aan ga raken, haha!
Hoe langer je wacht met meer initiatief nemen, hoe meer je hem ophemelt in je hoofd en hoe groter de klap als die nee zegt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:12 schreef applecherry het volgende:
maar ja, zoals ik al zei, ik zou het echt vreselijk vinden als hij dan negatief daarop zou reageren.
Maar als je vermoed dat hij een relatie heeft, vind je het dan niet vreemd dat ie zo flirt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef applecherry het volgende:
ik heb wel het gevoel dat hij een relatie heeft, daarom durf ik nu eigenlijk geen stappen te ondernemen. En hij blijft vrolijk knipogen geven en de manier waarop hij naar me kijkt is zo flirterig/vleiend. Dus ja. Ik vraag me af of hij enkel charmant is en het vriendschappelijk bedoelt of dat hij me echt leuk vindt.
yep, dat is de onzekerheid die ik heb.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar als je vermoed dat hij een relatie heeft, vind je het dan niet vreemd dat ie zo flirt?
Beste opmerking tot nu toe!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht met meer initiatief nemen, hoe meer je hem ophemelt in je hoofd en hoe groter de klap als die nee zegt.
Hopelijk voor jou is ie meer dan alleen charming, doet ie ook zo tegen de andere vrouwelijke collega's?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef applecherry het volgende:
[..]
het is echt geen sukkel die alleen zn pik achterna loopt hoor, karakter heeft ie welen hij's very charming.
toen ik hem vroeg wat hij in het weekend had gedaan zei hij niks over een vriendinquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Je kunt toch wel even bij een collega navragen of ie nog single is?
Of hij vindt je leuk, of hij zit je expres keihard te dissen. Dat tweede lijkt me niet heel aannemelijk, dus ik zou gewoon maar es wat proberen. En wat dat laatste betekent, weet je inmiddelsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:31 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet of hij ook naar andere collega's/vrouwen knipoogt.. maar ik heb het nooit gezien (ook al zie je dat niet zo snel) en de manier waarop hij met mij omgaat is ook heel anders dan met andere collega's. Combinatie van allebei een beetje zenuwachtig af en toe (ik meer dan hij; komt omdat ik een beetje onzeker ben) flirterig, glimlachend en hij zegt altijd hoi met een vette knipoog naar alleen mij als hij langs mijn werkplek loopt haha.
Maar ja, wat als ik het verkeerd zie? En de meeste andere collega's zijn wat ouder, dus die gaat ie geen knipoog geven haha! Er is nog 1 jonge vrouw ook maar ik heb nooit gezien dat ie haar een knipoog gaf of met haar flirtte
Misschien is hij nét zo onzeker.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:36 schreef applecherry het volgende:
[..]
hoezo? het is nog steeds mogelijk dat ie een vriendin heeft ! anders had hij allang initiatief getoond denk ik dan, want dat knipogen doet ie nu ook al 2 weken... het zou best onschuldig flirten kunnen zijn om zijn zelfvertrouwen op te krikken ofzo, toch?
ik weet het, ik ben onzeker.
Ik knipoog naar elke knappe vrouw.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:41 schreef applecherry het volgende:
nu vraag ik me nog steeds af of mannen wel eens/vaak zonder bedoeling knipogen ?
Misschien denkt hij: ik doe de eerste stap, als ze geïnteresseerd is, neemt zij de tweede stap. (Wat je nu dus al 2 weken niet doet.) Of hij doet inderdaad zomaar wat. Of hij bereid op dit moment een move voor. Kijk, je weet het niet, dus in dit soort situaties moet je niet te afwachtend zijn. Zorg dat je meer te weten komt, zoek contact, praat met hem, maak es wat lichamelijk contact, en flirt duidelijker met hem (het is geen schande om te openlijk te flirten met iemand - ook niet als die jou achteraf helemaal niet leuk blijkt te vinden). Laat de zomer van 2010 de zomer zijn dat je je schroom tov van mannen verloor!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:36 schreef applecherry het volgende:
[..]
hoezo? het is nog steeds mogelijk dat ie een vriendin heeft ! anders had hij allang initiatief getoond denk ik dan, want dat knipogen doet ie nu ook al 2 weken... het zou best onschuldig flirten kunnen zijn om zijn zelfvertrouwen op te krikken ofzo, toch?
ik weet het, ik ben onzeker.
Nee, volgens mij écht niet zonder bedoeling. Maar ik laat het antwoord graag aan een man over.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:41 schreef applecherry het volgende:
nu vraag ik me nog steeds af of mannen wel eens/vaak zonder bedoeling knipogen ?
Hij kan toch alleen maar gevleid zijn als ie merkt dat jij hem leuk vindt! Of ie nou een vriendin heeft of niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:43 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Misschien denkt hij: ik doe de eerste stap, als ze geïnteresseerd is, neemt zij de tweede stap. (Wat je nu dus al 2 weken niet doet.) Of hij doet inderdaad zomaar wat. Of hij bereid op dit moment een move voor. Kijk, je weet het niet, dus in dit soort situaties moet je niet te afwachtend zijn. Zorg dat je meer te weten komt, zoek contact, praat met hem, maak es wat lichamelijk contact, en flirt duidelijker met hem (het is geen schande om te openlijk te flirten met iemand - ook niet als die jou achteraf helemaal niet leuk blijkt te vinden). Laat de zomer van 2010 de zomer zijn dat je je schroom tov van mannen verloor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |