er verscheen een glimlachquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier heb je er nog een paar: http://forum.fok.nl/user/history/7889
Wist niet dat je stottert.quote:
Kijk SWJ...zo kan het ook.quote:
stotteren ingedeeld bij de ontwikkelingsstoornissen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist niet dat je stottert.
Weer wat geleerd.
hihiquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist niet dat je stottert.
Weer wat geleerd.
Dat wordt lachen gieren brullen vanavond.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier heb je er nog een paar: http://forum.fok.nl/user/history/7889
Er kwam er net weer één bij me op.quote:
HOE VERZIN JE HET!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er kwam er net weer één bij me op.
Uitsmijter bij Joop Braakhekke zijn restaurant. :
Een gerechtsdeurwaarder.
Er zit in het midden van de Ha's een dubbele AA.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:31 schreef murp het volgende:
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ja, of die 2 kippen die elkaar tegenkomen op straat waarop de een aan de ander vraagt wat z'n kinderen tegenwoordig doen. De ander antwoord: de 1 is uitsmijter, de ander advocaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er kwam er net weer één bij me op.
Uitsmijter bij Joop Braakhekke zijn restaurant. :
Een gerechtsdeurwaarder.
DAT JE DAT ZIET HEY OMG WAT EEN BAAS!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zit in het midden van de Ha's een dubbele AA.
Toch een beetje een fail.
WOW GOED GEVONDEN!!111!!11111HAHAHAHAHAHAH!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zit in het midden van de Ha's een dubbele AA.
Toch een beetje een fail.
IK HEB OOIT EENS EEN CENTRAAL TOPIC GEOPEND VOOR DEZE HILARISCHE WOORDGRAPJESquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef murp het volgende:
ER MOET GEWOON EEN TONG80 SUBFORUM KOMEN VOOR DEZE GENIALE WOORDGRAPPEN!!!!11!1!1!1!1111!1!
INDERDAAD!!! GEWELDIG IS IE HE!!!11!!1!11quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
DAT JE DAT ZIET HEY OMG WAT EEN BAAS!!!!![]()
HIJ'S MIJN IDOOL OOOOOOOH MYYYY GODDDDDDquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:35 schreef murp het volgende:
[..]
INDERDAAD!!! GEWELDIG IS IE HE!!!11!!1!11
GEWELDIG!!11!!!11quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
IK HEB OOIT EENS EEN CENTRAAL TOPIC GEOPEND VOOR DEZE HILARISCHE WOORDGRAPJES
Die was serieus grappigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef Gilead het volgende:
[..]
Ja, of die 2 kippen die elkaar tegenkomen op straat waarop de een aan de ander vraagt wat z'n kinderen tegenwoordig doen. De ander antwoord: de 1 is uitsmijter, de ander advocaat.
WHAHAHAHAHAHAHA
*SQUIRTquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
HIJ'S MIJN IDOOL OOOOOOOH MYYYY GODDDDDD
Even serieuse vraag. Jullie zijn een stelletje hè ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:35 schreef murp het volgende:
[..]
INDERDAAD!!! GEWELDIG IS IE HE!!!11!!1!11
HAHAHAAAA NU KOMT ER WEER EEN GENIALE WOORDGRAP HAHAHAHAHAHA!!!11!11quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even serieuse vraag. Jullie zijn een stelletje hè ?
Mooi gedaan Murpquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:36 schreef SuperwormJim het volgende:
volgens mij ben ik net klaargekomen
Ja vond ik ook wel, maar ik moest er opeens aan denken toen Tong over uitsmijters begon.quote:
Murp probeerde een vrouw te versieren met een hazenlip.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:37 schreef murp het volgende:
[..]
HAHAHAAAA NU KOMT ER WEER EEN GENIALE WOORDGRAP HAHAHAHAHAHA!!!11!11
GEWELDIG HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Murp probeerde een vrouw te versieren met een hazenlip.
'Ik ook van jou Burp.'
Komt een man bij de tandarts.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:38 schreef SuperwormJim het volgende:
OMG MEEEEEEEEER GEEF ONS MEEEEEEER
DAT WE DAT NIET EERDER HEBBEN GEDAAN WOWquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:40 schreef SuperwormJim het volgende:
IK ZET 'M STICKY DIT IS GEWELDIG!!!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt een man bij de tandarts.
'Gaat u maar zitten meneer, wild u een verdoving ?'
'Nee doe maar hetzelfde als SWJ, die is ook boring.'
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt een man bij de tandarts.
'Gaat u maar zitten meneer, wild u een verdoving ?'
'Nee doe maar hetzelfde als SWJ, die is ook boring.'
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
Ik kan niet meer watquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:38 schreef SuperwormJim het volgende:
STOP IK KAN NIET MEER IK PIS IN M'N BROEK
Afgekeurd voor het leger ?quote:
Stil nou. Ik geniet.quote:
Belg die een sexgrap wil vertellen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
OMG HIJ SCHUDT ZE ZO UIT Z'N MOUW!!111!!11
PIJPEN EN MOUWEN1!!1111 LEREN PIJPEN11!!!! WEJEJEJEJEHEHEHEKELEJHEHEquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Belg die een sexgrap wil vertellen.
'Als je leren pijpen hebt heb je ook leren mouwen.'
OMG!!! GEWELDIG!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kappen nu met je gebagger, dit is de laatste waarschuwing.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
PIJPEN EN MOUWEN1!!1111 LEREN PIJPEN11!!!! WEJEJEJEJEHEHEHEKELEJHEHE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
WE ADOREREN HEM!11!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef keesjeislief het volgende:
Een topic met twee blauwen die Tong zitten af te zeiken, wat een sneuheid..
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet ervan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef keesjeislief het volgende:
Een topic met twee blauwen die Tong zitten af te zeiken, wat een sneuheid..
hoe kan een pizza nou ziek zijn? da's geen echt tong80woordgarpjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:50 schreef Majkool het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kocht laatst zo'n pizza in de supermarkt. Kom ik thuis, is dat ding gvd ziek! Dus ik terug naar de winkel, adviseren ze me om Dr. Oetker te bellen...
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
hoe kan een pizza nou ziek zijn? da's geen echt tong80woordgarpje
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef swarmahoer het volgende:
wat zegt een hond met een hazenlip?Terecht in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat een echt leuke spoiler is ?
Waar jij achteraan hangt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
WAT EEN CREATIVITEIT HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terecht in de spoiler.
!!11!!!ROFL!1!!!!1!!!!11!!111quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terecht in de spoiler.
Normaal kan ik niet reageren. Dan staat er alleen 'slotje'quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:51 schreef murp het volgende:
WAT EEN HEERLIJKHEID DIT!!11!!!1 DAT TONG80 GEWOON NOG REAGEERT!!11!!!!!!!
GEWELDIG!!!
RAAP ME OP!!111!1quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal kan ik niet reageren. Dan staat er alleen 'slotje'
Ik neem nu mijn kans waar.
Doorgaan ajb.
Is je vader echt zo lelijk ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef murp het volgende:
[..]
RAAP ME OP!!111!1
HAD IK MAAR ZON VADER!!11!!11111
De HA's worden al minder.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef murp het volgende:
[..]
EEN WOORDGRAP!!!!!1111!!11!1!
HAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA GEWELDIG!!!!! IK KOM NIET MEER BIOJ HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is je vader echt zo lelijk ?
Of lijk je op je moeder ?
Terwijl ik dacht dat Murp net in je reet was gekropen.quote:
DOODSVERWENSING BAN!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terecht in de spoiler.
HAHAHAHHAAHAHA WAT LEUK!!!1!1!1!1!1!1 IK LIG HETEMAAL DUBBELGEVOUWEN HIER VAN HET LACHEN HAHAHAHA RAAAAAAAAP ME OP!!!1!11111quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ik dacht dat Murp net in je reet was gekropen.
DAAR IS ER WEER EEN GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ik dacht dat Murp net in je reet was gekropen.
INDERDAAD!!!!!!!!!!1!11!1111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
DAAR IS ER WEER EEN GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG
Vincent Bijlo tijdens de eerste helft :quote:
HAHAHAHAHAHAHOHIHIHIHIHIHIHIHOHOHOHOHOHHAHAHAHAquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vincent Bijlo tijdens de eerste helft :
'Ik zoek m'n lens.'
'Die doet de tweede helft pas mee Vincent.'
Z'n magische lens waardoor hij kan zien?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vincent Bijlo tijdens de eerste helft :
'Ik zoek m'n lens.'
'Die doet de tweede helft pas mee Vincent.'
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |