ik vetrouw hem niet en hij is duur.quote:
dat is dus het enge. Mijn dokter zei dat ik misschien slaapwandel en dus zelf die verwondingen aanbreng. Ik ben één van een tweeling dus hebben we een telepatisch contact. Misschien is mijn zus de dader in verhaal en ik het slachtoffer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoe is dat mogelijk? Het is toch onmogelijk om door een droom wakker te worden met een blauwe oog of brandwondingen?
En heb je ooit in het verleden iets ergs meegemaakt?
hoe duur is dat? heb niet veel geld namelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:32 schreef Henk1056 het volgende:
Ik zou me laten onderzoeken in een slaapcentrum als ik jou was. Daar ga je dan dus een nachtje slapen en dan wordt alles opgemeten tijdens je slaap.
echt? en ben je ook naar de dokter gegaan, en wat dacht je toen, en heb je het vaker gehad?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:34 schreef GizartFRL het volgende:
Ik heb hetzelfde.
Laatst droomde ik dat ik mijn hele huis aan het behangen was. Terwijl ik een hekel heb aan behangen.
Ik was bijna klaar toen ik struikelde en de hele emmer plaksel over me heen kreeg.
Toen ik wakker werd was ik ook helemaal plakkerig op mijn lichaam waar ik in de droom de emmer over me heen kreeg.
Dat hebben mannen wel vaker.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:37 schreef aychelle het volgende:
echt? en ben je ook naar de dokter gegaan, en wat dacht je toen, en heb je het vaker gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:40 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Dat hebben mannen wel vaker.ah zo dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
maar hoe moet hij dat aantonen bij mijn ziektekostenverzekering. .....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dokter kan je neem ik aan wel doorsturen naar zo'n 'slaapcentrum' gok ik. Kost je dan geen geld.
een aardig goed ideetje, ga ik doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:40 schreef Nemephis het volgende:
Zet eens een videocamera bij je bed voor je gaat slapen...
momentquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:39 schreef Lienekien het volgende:
Doe eens een linkje naar dat illegale middel uit Amerika dat je nu slikt?
Dat lijkt me zijn probleem.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar hoe moet hij dat aantonen bij mijn ziektekostenverzekering. .....
TS, slaap je naakt? If so, postquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:40 schreef Nemephis het volgende:
Zet eens een videocamera bij je bed voor je gaat slapen...
Welles! Als je slim genoeg bent en een masterlijk plan weet op te stellen om Freddy in je dromen in de val te lokken, jeweets.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:34 schreef daftme het volgende:
HOAX! Ontsnappen aan Freddy is niet mogelijk.
Vanaf hier is dit ineens een [TRU] topic.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is dus het enge. Mijn dokter zei dat ik misschien slaapwandel en dus zelf die verwondingen aanbreng. Ik ben één van een tweeling dus hebben we een telepatisch contact. Misschien is mijn zus de dader in verhaal en ik het slachtoffer.
Vanaf de OP is dit een troll topic.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:45 schreef error_404 het volgende:
[..]
Vanaf hier is dit ineens een [TRU] topic.
een vriend uit amerika haalt het goedje voor me. Er zit ook een drug in dus teveel zeg ik er niet over. Het is een goedje gemixt met allerlij verschillende medicijnen zo ook ambiem. Het helpt wel, maar kan er niet mee doorgaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:39 schreef Lienekien het volgende:
Doe eens een linkje naar dat illegale middel uit Amerika dat je nu slikt?
Juist!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
een vriend uit amerika haalt het goedje voor me. Er zit ook een drug in dus teveel zeg ik er niet over. Het is een goedje gemixt met allerlij verschillende medicijnen zo ook ambiem. Het helpt wel, maar kan er niet mee doorgaan
weet je ook welk boek? het is trouwens nog niet bewezen dat ik slaapwandel maar het moet wel, ik weet niet hoe anders het blauwe oog etc te verklaren. Heel eng allemaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:46 schreef Riana_Luna het volgende:
Het klinkt nu als in een boek die ik heb gelezen. Maar dat meisje slaapwandelde ook.
Ik denk dat het beter is als je je laat doorverwijzen zoals andere mensen hier ook al zeggen.
Als je nog met iemand wilt praten over de vreemde dromen of gebeurtenissen, mag je mij best PMen. Ik vind het op zich niet zo raar, en zou graag met je willen praten er over als je dat wilt.
Succes en sterkte. Het komt allemaal wel goed
Oh ja, ik zou trouwens wel op passen met die medicijnen.. want straks krijg je waanideeën misschien daardoor? of iets anders wat niet goed is..
Onmiddelijk stoppen met die 'medicatie', ga naar de arts, liefst vandaag nog, vertel hem over die medicatie (kan goed zijn dat je een inwendige bloeding hebt aangezien je urine donker is en je ontlasting zwart -> gestold bloed of dat het kleurstoffen zijn maarreh...kappen die handel) dat die je inwendig kan oplappen en laat je doorverwijzen naar een slaapcentrum.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:29 schreef aychelle het volgende:
De laatste maanden word ik geteisterd door enge nachtmerries Het vooral enge eraan is dat ik er helemaal in leef. Soms zijn ze minder soms heftiger. Het nog vreemdere eraan is dat ze terugkomen in de waarheid, een paar voorbeelden:
Ik ging slapen en kreeg weer een nachtmerrie, werd opgewacht door een groep jongeren en inelkaar geslagen, waarom weet ik niet. Een vuist tegen mijn oog een kruiskick en een stomp tegen mijn neus. Ik werd wakker met een blauw oog ....
Andere droom:
Omdat ik harrie potter lees en ontzettend fan ben droomde ik toevallig over harry potter. In deze nachtmerrie schreeuwde ik tegen sneep, het was op zweinstein en had een lange cape aan. Sneep siste en werd boos en sprak de crutariusvloek over me uit. (de martelvloek) ik werd wakker in het ziekenhuis, ik zag er gruwelijk uit. blauwe plekken, schaafwonden etc.
andere droom:
ik liep door het bos naast een oudeige man, een soort van detective kwam ik later achter. Plots werd ik alleen gelaten in een groot bos. Toen ineens stond ik oog in oog met freddy kreuger en rende voor mijn leven. Mijn voeten bleven op de grond en kon niet weg, ik kreeg een brandende fakkel naar me toe gegooid. Ik werd wakker met brandwonden
Deze enge nachtmerries zorgen ervoor dat ik niet meer durf te slapen. De doker adviseerde al mijn dromen op te schrijven zodat er misschien een verband was. Misschien was er ooit iets ergs met me gebeurd en kropte ik dat op, of waren er personen in mijn omgeving met een negetiefe invloed. Ikzelf ben dood en doodsmoe en durf niet meer te slapen. Ik moet wel maar durf niet, ik heb nu ilegale medicijnen uit amerika besteld die ervoor zorgen dat je niet meer droomt. Maar de bijwerkingen zijn vreselijk, ik heb uitslag overal. ook is mijn plas bruin en mijn ontlasting zwart.
Ik wil niet meer slapen en moet wel, wat is er met me aan de hand
want? iedereen droomt net als jou fijn en zacht?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vanaf de OP is dit een troll topic.
hmm, klinkt nie echt gezond als je het mij vraagtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
een vriend uit amerika haalt het goedje voor me. Er zit ook een drug in dus teveel zeg ik er niet over. Het is een goedje gemixt met allerlij verschillende medicijnen zo ook ambiem. Het helpt wel, maar kan er niet mee doorgaan
shit inwendige bloeding, ik moet dus echt kappen met die handel. Was er al van plan mee te stoppen. Maar ik denk deze week nog maar es langs de dokter en misschien doorverwezen kunnen worden naar slaapcentrumquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:50 schreef Musyn het volgende:
[..]
Onmiddelijk stoppen met die 'medicatie', ga naar de arts, liefst vandaag nog, vertel hem over die medicatie (kan goed zijn dat je een inwendige bloeding hebt aangezien je urine donker is en je ontlasting zwart -> gestold bloed of dat het kleurstoffen zijn maarreh...kappen die handel) dat die je inwendig kan oplappen en laat je doorverwijzen naar een slaapcentrum.
Wakker worden in het ziekenhuis na een paar uurtjes slaap?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
want? iedereen droomt net als jou fijn en zacht?
Oh. het was wel een fantasieboek, maar van de Wicca serie van Cate Tiernan. Ik weet even niet meer precies welk deel. Maar daar droomde de hoofdpersoon ook dingen, en uiteindelijk kreeg ze ook verwondingen, maar zij slaapwandelde ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
weet je ook welk boek? het is trouwens nog niet bewezen dat ik slaapwandel maar het moet wel, ik weet niet hoe anders het blauwe oog etc te verklaren. Heel eng allemaal
ik wist het zelf ook niet meer. Ik werd opeens wakker in het ziekenhuis. Nadat ik mezelf (waarschijnlijk) had toegetakeld. Blijkbaar in mijn slaap naar ziekenhuis gebrachtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wakker worden in het ziekenhuis na een paar uurtjes slaap?
ik ben enorm fan van fantasie boeken. ga straks effe googlenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:53 schreef Riana_Luna het volgende:
[..]
Oh. het was wel een fantasieboek, maar van de Wicca serie van Cate Tiernan. Ik weet even niet meer precies welk deel. Maar daar droomde de hoofdpersoon ook dingen, en uiteindelijk kreeg ze ook verwondingen, maar zij slaapwandelde ook.
want?quote:
ik draag altijd sokken in bed, is dat het misschien dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:54 schreef DeWaasheid het volgende:
Je energetische waardes zijn duidelijk van slag, belangrijk is om kinetische velden zoveel mogelijk te mijden en geen wollen kleding (mits sokken) dragen.
vanaaf vandaag gestopt ben ik ook niet verslaafd ofzo gelukkigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:55 schreef Unit_731 het volgende:
Ambien (Zolpidem) is echt dikke rotzooi, even los van je klachten zou ik daar in ieder geval direct mee stoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |