De laatste maanden word ik geteisterd door enge nachtmerries Het vooral enge eraan is dat ik er helemaal in leef. Soms zijn ze minder soms heftiger. Het nog vreemdere eraan is dat ze terugkomen in de waarheid, een paar voorbeelden:
Ik ging slapen en kreeg weer een nachtmerrie, werd opgewacht door een groep jongeren en inelkaar geslagen, waarom weet ik niet. Een vuist tegen mijn oog een kruiskick en een stomp tegen mijn neus. Ik werd wakker met een blauw oog ....
Andere droom:
Omdat ik harrie potter lees en ontzettend fan ben droomde ik toevallig over harry potter. In deze nachtmerrie schreeuwde ik tegen sneep, het was op zweinstein en had een lange cape aan. Sneep siste en werd boos en sprak de crutariusvloek over me uit. (de martelvloek) ik werd wakker in het ziekenhuis, ik zag er gruwelijk uit. blauwe plekken, schaafwonden etc.
andere droom:
ik liep door het bos naast een oudeige man, een soort van detective kwam ik later achter. Plots werd ik alleen gelaten in een groot bos. Toen ineens stond ik oog in oog met freddy kreuger en rende voor mijn leven. Mijn voeten bleven op de grond en kon niet weg, ik kreeg een brandende fakkel naar me toe gegooid. Ik werd wakker met brandwonden
Deze enge nachtmerries zorgen ervoor dat ik niet meer durf te slapen. De doker adviseerde al mijn dromen op te schrijven zodat er misschien een verband was. Misschien was er ooit iets ergs met me gebeurd en kropte ik dat op, of waren er personen in mijn omgeving met een negetiefe invloed. Ikzelf ben dood en doodsmoe en durf niet meer te slapen. Ik moet wel maar durf niet, ik heb nu ilegale medicijnen uit amerika besteld die ervoor zorgen dat je niet meer droomt. Maar de bijwerkingen zijn vreselijk, ik heb uitslag overal. ook is mijn plas bruin en mijn ontlasting zwart.
Ik wil niet meer slapen en moet wel, wat is er met me aan de hand
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O