Een film, met Angelina Jolie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voeg aan mijn lijstje maar 200 gram hoogcalorische yoghurt/kwark aan mn lijstje toe.
En wat is Salt?

Ziet er lekker uit!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef _aurum_ het volgende:
Vanaaf dit gekookt , was echt superlekker

quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef neen het volgende:ik geloof dat er sprake is van een grotere miscommunicatie
[..]![]()

Ja ik liep tegen haar aan en toen dacht ik HMMMM WAAR KEN IK DIE NOU VANquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:25 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
![]()
PF je hebt haar toch wel gedag gezegd he

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:40 schreef Syrena het volgende:
Ieh, bomoto!
Zo, voel me weer een klein beetje meer mens. Hoop morgen weer helemaal ok. Net docu op Doc3 gekeken, zo blij dat ik de dingen waar zij zo mee zitten los heb leren laten. Er is nog wel ruimte voor verbetering, maar ik ben er niet meer zo krampachtig mee bezig.
Oh en Pief, ook op de uni moet je dingen uit de teksten die je leest onthouden hoor![]()
Ik ga de komende maanden stiekem weer eens kijken of er nog leuke cursussen zijn die ik kan gaan doen. Zin an!

Was het wat ja? Ik heb hem op laten nemen ivm kutwedstrijdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:40 schreef Syrena het volgende:
Ieh, bomoto!
Zo, voel me weer een klein beetje meer mens. Hoop morgen weer helemaal ok. Net docu op Doc3 gekeken, zo blij dat ik de dingen waar zij zo mee zitten los heb leren laten. Er is nog wel ruimte voor verbetering, maar ik ben er niet meer zo krampachtig mee bezig.
Oh en Pief, ook op de uni moet je dingen uit de teksten die je leest onthouden hoor![]()
Ik ga de komende maanden stiekem weer eens kijken of er nog leuke cursussen zijn die ik kan gaan doen. Zin an!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |