abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:47:21 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85153245
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef neen het volgende:

[..]

Dat woord is zelfs te moeilijk voor de gratis online versie van vandale.nl
Neen is suiker of zout... hij ontrekt alle vocht,zo droog :')

Da's niet handig met sex Neentje :o
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85153430
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:D _O-

Ik ben heel visueel ingesteld, lol!
pi_85153723
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85153893
Definitief lijstje:

O: - (want te laat op)
T: nectarine
L: boterham met pasta
T: nectarine
D: 1,5 gebakken schol
T: crèmegebakje

Denk dat ik nog een soepje doe. Voel me niet lekker vandaag, maar dit is anders wel een heel sneu lijstje :@
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:04:40 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85154016
SMSen met een vreemde. Jullie bepalen de rest!

Te flauw, maar heb toch wel ff zitten gniffelen :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85154056
Zo, nu naar salt!
pi_85154177
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:12 schreef P.F. het volgende:

[..]

Jij hébt gras :')
psst, gras kopen? 8-) veel plezier bij Salt!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:09:56 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85154219
Weltrusten mooie, lieve en slimme dames en heren!! Fijne avond en ik hoop dat het jullie allemaal een positieve boost krijgen!!
:*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:09:57 #84
236335 neen
schone schijn
pi_85154220
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja maar kerels en fysiek ongemak :')!!! Dat is echt dra-ma-tisch!
Deze reactie gaat echt door merg en been bij mij.

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Niemand klaagt ;(

:')
het lijkt niet wat het is
pi_85154285
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:05 schreef P.F. het volgende:
Zo, nu naar salt!
Kom ik net vandaan! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85154329
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

issie goed??
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:13:23 #87
236335 neen
schone schijn
pi_85154362
:') er komen mensen hier voetbal kijken, ik zei ja half 9 maar het is nu al een kwartier bezig :')
pi_85154369
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben aan het oppassen :')
pi_85154510
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef P.F. het volgende:

[..]

Ik ben aan het oppassen :')
Oppassen? Op wie/wat? :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85154530
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

issie goed??
Hangt er van af hoe kritisch je bent. Geen hoogstandje, wel lekker kijkbaar. :)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:21:20 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85154722
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:40 schreef neen het volgende:
In de winkel zei net iemand tegen mij dat ik niet zo chagrijnig moest kijken, ze had gelijk maar ik keek gewoon boos terug jweetzelluf.
O dat haat ik ook zo :'). Wie weet heb je een goeie reden om sjaggo te kijken.

Ik denk dan achteraf altijd dat ik zoiets had moeten zeggen als: "Mijn ouders zijn vannacht verongelukt, mag ik?! }:| ". Dan heb je zo iemand wel meteen stil :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85155006
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oppassen? Op wie/wat? :D
Broertje, maar nu is hij misselijk dus stond op en ging naar huis?
pi_85155030
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:28 schreef P.F. het volgende:

[..]

Broertje, maar nu is hij misselijk dus stond op en ging naar huis?
Que?

En jouw broertje is toch al een soort van volwassen? :P Ga je met hem naar Salt?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:33:22 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85155229
Voeg aan mijn lijstje maar 200 gram hoogcalorische yoghurt/kwark aan mn lijstje toe :9.

En wat is Salt?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85155239
Zo, allemaal goed nieuws:

M'n fiets is al gemaakt! Die kan ik dus morgen ophalen en als het dan goed weer is gaan we meteen morgen en vrijdag lekker een eind fietsen: geocachen!

Lekker gesport. Niet al te lang gebleven, want alles liep wat uit op de uni, waardoor 't uiteindelijk al 5 uur was toen we gingen sporten en ik niet al te veel gegeten had door het uitloopgebeuren :')

Sportschema gemaakt en heb nu een 'personal coach' bij de sportschool ^O^. Heb nu een schema voor 10 weken voor krachttraining met allerhande oefeningen, voor 2 dagen zeg maar. En dan ga ik in september een fietstest doen voor wat gerichtere cardio-oefeningen in combinatie met de krachtoefeningen. Na dit schema (10 weken dus) gaan we kijken hoe het er voor staat (of ik al wat van mn doelen bereikt heb of dat er schot in zit) en daarna over op een 'puntensysteem', wat ook gepersonaliseerd wordt, waardoor ik dus elke week een aantal punten moet halen op bepaalde gebieden. Dat vind ik fijn. Ik houd van punten O+ dan heb ik een duidelijk doel elke maandag zeg maar :P

Sportschema

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder: Dit topic is er om te werken aan lichaam en gezondheid, en dat is wat ik doe en waarvoor ik hier (naast de gezelligheid) vooral zit: werken aan mijn lichaam en gezondheid. En ik vind er goed uitzien, ook voor mezelf, zeer belangrijk. Ik heb het jarenlang laten versloffen en ik wil het niet verpesten nadat ik zover ben gekomen. Als ik in de spiegel kijk, als ik seks heb of als ik op straat opzij kijk in een winkelruit wil ik een glimlach zien, en geen ' :{ '. Als ik in een pashokje sta om kleding te passen, wil ik dat aan kunnen doen wat ik leuk vind, en niet meer aandoen 'wat afkleedt'. Als ik douche en mijn benen scheer, wil ik niet dat ik elke keer die buik zie hangen. En ja, dat kost moeite en ja, misschien vindt de rest van de wereld mij prima, maar ik moet het eens zijn met mijzelf en mijn spiegelbeeld en eigenlijk is dat het enige op dit moment in mijn leven wat ik gewoon nog niet ben én waar ik echt héél graag aan wil werken. Ik heb een heel goed eigenbeeld op het moment en ben nog nooit zó tevreden geweest met mijzelf als persoon. Mensen vinden me oprecht aardig om wie ik ben en ik hoef eigenlijk nooit meer dingen te doen of zeggen waar ik niet achter sta. Ik voel me niet 'minderwaardig' door de getalletjes op de weegschaal of mijn spiegelbeeld. Ik voel me niet minder 'mijzelf' door bovengenoemde zaken, maar ik voel me wel minder tevreden en ongelukkiger als ik zie dat mijn doorzettingsvermogen op dat gebied heeft gefaald. Ik wéét dat ik nooit een model zal zijn/worden en dat wíl ik ook niet. Wat ik doe en wil verbeteren doe ik vooral voor mezelf, zodat IK mij goed in mijn vel voel zitten, zodat ik met plezier in de spiegel kan kijken en zodat ík leuke kleren kan kopen zonder elke keer maar weer mn buik in te houden en achterdochtig in de spiegel te hoeven kijken (voor mijn gevoel). Wat de rest van me vindt boeit me niet. Waar ik eerst af wilde vallen omdat ik bang was dat mijn vriendje me zou dumpen voor een 'lekkerder mokkel', om 'geaccepteerd' te worden en niet het stickertje 'dik meisje' te krijgen, doe ik het nu omdat ik het zelf wíl en omdat ik een goed lichaam en een goede gezondheid aan mijzelf verschuldigd ben. Ik wil stralen op álle fronten, en daar hebt een gezond en strakker lichaam bij. En daarom post ik hier, om dat op een verantwoorde en normale manier te bereiken.

Zo :)
Ja doei.
pi_85155276
En nu ga ik een grote bak Griekse yoghurt met honing voor mijzelf maken :9
Ja doei.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:34:31 #97
236335 neen
schone schijn
pi_85155277
:') ik geloof dat er sprake is van een grotere miscommunicatie
quote:
Kees zegt:
zit je al in de trein?
neen zegt:
ja man
Kees zegt:
:') nee he
neen zegt:
nee
:') :')
pi_85155298
neen :') _O-
Ja doei.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:38:35 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85155481
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef neen het volgende:
:') ik geloof dat er sprake is van een grotere miscommunicatie
[..]

:') :')
:D :')
pi_85155614
_O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')