abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85152972
Kantoorkuiperijen :D.

Ik vind kantoor enorm opgeknapt nadat ik ben overgestapt op de ICT. Daarin zitten relatief weinig leuteraars en weinig zeikwijven. Wel vrouwen, geen geitige kippen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85153090
Neen is zo droog dat ie hygroscopisch is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:45:31 #73
236335 neen
schone schijn
pi_85153168
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef sigme het volgende:
Neen is zo droog dat ie hygroscopisch is.
Dat woord is zelfs te moeilijk voor de gratis online versie van vandale.nl
het lijkt niet wat het is
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:45:57 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85153191
Nou, mannen zijn volgens mij nog erger... mén wat zijn dat zeurhanen zeg! Elk pijntje wordt iig met mij besproken :')
Wij doen zo ongeveer: 100 man vs. 4 vrouw :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:47:07 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85153237
Ja maar kerels en fysiek ongemak :')!!! Dat is echt dra-ma-tisch!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:47:21 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85153245
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef neen het volgende:

[..]

Dat woord is zelfs te moeilijk voor de gratis online versie van vandale.nl
Neen is suiker of zout... hij ontrekt alle vocht,zo droog :')

Da's niet handig met sex Neentje :o
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85153430
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:D _O-

Ik ben heel visueel ingesteld, lol!
pi_85153723
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85153893
Definitief lijstje:

O: - (want te laat op)
T: nectarine
L: boterham met pasta
T: nectarine
D: 1,5 gebakken schol
T: crèmegebakje

Denk dat ik nog een soepje doe. Voel me niet lekker vandaag, maar dit is anders wel een heel sneu lijstje :@
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:04:40 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85154016
SMSen met een vreemde. Jullie bepalen de rest!

Te flauw, maar heb toch wel ff zitten gniffelen :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85154056
Zo, nu naar salt!
pi_85154177
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:12 schreef P.F. het volgende:

[..]

Jij hébt gras :')
psst, gras kopen? 8-) veel plezier bij Salt!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:09:56 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85154219
Weltrusten mooie, lieve en slimme dames en heren!! Fijne avond en ik hoop dat het jullie allemaal een positieve boost krijgen!!
:*
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:09:57 #84
236335 neen
schone schijn
pi_85154220
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja maar kerels en fysiek ongemak :')!!! Dat is echt dra-ma-tisch!
Deze reactie gaat echt door merg en been bij mij.

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Niemand klaagt ;(

:')
pi_85154285
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:05 schreef P.F. het volgende:
Zo, nu naar salt!
Kom ik net vandaan! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85154329
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

issie goed??
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:13:23 #87
236335 neen
schone schijn
pi_85154362
:') er komen mensen hier voetbal kijken, ik zei ja half 9 maar het is nu al een kwartier bezig :')
pi_85154369
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben aan het oppassen :')
pi_85154510
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef P.F. het volgende:

[..]

Ik ben aan het oppassen :')
Oppassen? Op wie/wat? :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85154530
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

issie goed??
Hangt er van af hoe kritisch je bent. Geen hoogstandje, wel lekker kijkbaar. :)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:21:20 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85154722
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:40 schreef neen het volgende:
In de winkel zei net iemand tegen mij dat ik niet zo chagrijnig moest kijken, ze had gelijk maar ik keek gewoon boos terug jweetzelluf.
O dat haat ik ook zo :'). Wie weet heb je een goeie reden om sjaggo te kijken.

Ik denk dan achteraf altijd dat ik zoiets had moeten zeggen als: "Mijn ouders zijn vannacht verongelukt, mag ik?! }:| ". Dan heb je zo iemand wel meteen stil :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85155006
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oppassen? Op wie/wat? :D
Broertje, maar nu is hij misselijk dus stond op en ging naar huis?
pi_85155030
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:28 schreef P.F. het volgende:

[..]

Broertje, maar nu is hij misselijk dus stond op en ging naar huis?
Que?

En jouw broertje is toch al een soort van volwassen? :P Ga je met hem naar Salt?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:33:22 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85155229
Voeg aan mijn lijstje maar 200 gram hoogcalorische yoghurt/kwark aan mn lijstje toe :9.

En wat is Salt?
pi_85155239
Zo, allemaal goed nieuws:

M'n fiets is al gemaakt! Die kan ik dus morgen ophalen en als het dan goed weer is gaan we meteen morgen en vrijdag lekker een eind fietsen: geocachen!

Lekker gesport. Niet al te lang gebleven, want alles liep wat uit op de uni, waardoor 't uiteindelijk al 5 uur was toen we gingen sporten en ik niet al te veel gegeten had door het uitloopgebeuren :')

Sportschema gemaakt en heb nu een 'personal coach' bij de sportschool ^O^. Heb nu een schema voor 10 weken voor krachttraining met allerhande oefeningen, voor 2 dagen zeg maar. En dan ga ik in september een fietstest doen voor wat gerichtere cardio-oefeningen in combinatie met de krachtoefeningen. Na dit schema (10 weken dus) gaan we kijken hoe het er voor staat (of ik al wat van mn doelen bereikt heb of dat er schot in zit) en daarna over op een 'puntensysteem', wat ook gepersonaliseerd wordt, waardoor ik dus elke week een aantal punten moet halen op bepaalde gebieden. Dat vind ik fijn. Ik houd van punten O+ dan heb ik een duidelijk doel elke maandag zeg maar :P

Sportschema

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder: Dit topic is er om te werken aan lichaam en gezondheid, en dat is wat ik doe en waarvoor ik hier (naast de gezelligheid) vooral zit: werken aan mijn lichaam en gezondheid. En ik vind er goed uitzien, ook voor mezelf, zeer belangrijk. Ik heb het jarenlang laten versloffen en ik wil het niet verpesten nadat ik zover ben gekomen. Als ik in de spiegel kijk, als ik seks heb of als ik op straat opzij kijk in een winkelruit wil ik een glimlach zien, en geen ' :{ '. Als ik in een pashokje sta om kleding te passen, wil ik dat aan kunnen doen wat ik leuk vind, en niet meer aandoen 'wat afkleedt'. Als ik douche en mijn benen scheer, wil ik niet dat ik elke keer die buik zie hangen. En ja, dat kost moeite en ja, misschien vindt de rest van de wereld mij prima, maar ik moet het eens zijn met mijzelf en mijn spiegelbeeld en eigenlijk is dat het enige op dit moment in mijn leven wat ik gewoon nog niet ben én waar ik echt héél graag aan wil werken. Ik heb een heel goed eigenbeeld op het moment en ben nog nooit zó tevreden geweest met mijzelf als persoon. Mensen vinden me oprecht aardig om wie ik ben en ik hoef eigenlijk nooit meer dingen te doen of zeggen waar ik niet achter sta. Ik voel me niet 'minderwaardig' door de getalletjes op de weegschaal of mijn spiegelbeeld. Ik voel me niet minder 'mijzelf' door bovengenoemde zaken, maar ik voel me wel minder tevreden en ongelukkiger als ik zie dat mijn doorzettingsvermogen op dat gebied heeft gefaald. Ik wéét dat ik nooit een model zal zijn/worden en dat wíl ik ook niet. Wat ik doe en wil verbeteren doe ik vooral voor mezelf, zodat IK mij goed in mijn vel voel zitten, zodat ik met plezier in de spiegel kan kijken en zodat ík leuke kleren kan kopen zonder elke keer maar weer mn buik in te houden en achterdochtig in de spiegel te hoeven kijken (voor mijn gevoel). Wat de rest van me vindt boeit me niet. Waar ik eerst af wilde vallen omdat ik bang was dat mijn vriendje me zou dumpen voor een 'lekkerder mokkel', om 'geaccepteerd' te worden en niet het stickertje 'dik meisje' te krijgen, doe ik het nu omdat ik het zelf wíl en omdat ik een goed lichaam en een goede gezondheid aan mijzelf verschuldigd ben. Ik wil stralen op álle fronten, en daar hebt een gezond en strakker lichaam bij. En daarom post ik hier, om dat op een verantwoorde en normale manier te bereiken.

Zo :)
Ja doei.
pi_85155276
En nu ga ik een grote bak Griekse yoghurt met honing voor mijzelf maken :9
Ja doei.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:34:31 #97
236335 neen
schone schijn
pi_85155277
:') ik geloof dat er sprake is van een grotere miscommunicatie
quote:
Kees zegt:
zit je al in de trein?
neen zegt:
ja man
Kees zegt:
:') nee he
neen zegt:
nee
:') :')
pi_85155298
neen :') _O-
Ja doei.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:38:35 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85155481
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef neen het volgende:
[..]

:D :')
pi_85155614
_O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:47:37 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85155876
lol @ neen _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_85156284
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voeg aan mijn lijstje maar 200 gram hoogcalorische yoghurt/kwark aan mn lijstje toe :9.

En wat is Salt?
Een film, met Angelina Jolie. :)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:58:41 #103
236335 neen
schone schijn
pi_85156375
Ja, dat was weer eens goed geregeld.
pi_85156389
En ^O^ _O_ voor Mo d'r post. Je verwoordt precies de redenen waarom ik ook af wil vallen! :D
pi_85156396
Vanaaf dit gekookt , was echt superlekker :9

En over werk/school etc. ik heb ook mijn hbo niet afgemaakt, maar alles is op zijn pootjes terechtgekomen. Heb nu een superleuke baan en doe de 2 dingen die ik het leukst vind.

Heb wel 5 jaar lang allerlei baantjes gehad, totdat ik eindelijk uitgevogeld had wat ik nou wilde doen. Dus misschien is werken idd iets voor je PF. En dan niet verwachten dat je op managment niveau begint. Er is niks mis met je zelf de carriereladder opwerken :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:09:28 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85156854
Ik wilde vroeger ook altijd het management in. Heb het een aantal malen mogen doen, maar eigenlijk is het alleen maar irritant :') . Ben uiteindelijk ook op mijn pootjes terecht gekomen in een heel ander beroep dat ik had verwacht.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_85156957
Ben onderweg naar huis: autobom
pi_85156968
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:11 schreef P.F. het volgende:
Ben onderweg naar huis: autobom
huh? :?
Ja doei.
pi_85157035
En ik zag maroushka met ladders in haar house of holland panty
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:18:00 #110
331 Merel
Be here now.
pi_85157240
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef _aurum_ het volgende:
Vanaaf dit gekookt , was echt superlekker :9

Ziet er lekker uit! :9
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85157279
oh, en welkom hier _aurum_ *O*
Ja doei.
pi_85157436
M'n H&M bestelling is binnen! En ik bak taartjes
Lalalalaaalaaaaaa een goeie bui mag ook wel weer eens w/
pi_85157626
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef neen het volgende:
[..]

):O

PF je hebt haar toch wel gedag gezegd he :P
pi_85157681
Ik heb trouwens ook een blog maar ik denk dat mijn blog een beetje van het type is dat Kwak zo haat. Nouja Whatevs, het is toch meer een dagboek ding. :')
pi_85157692
Thanks!

Mijn carrieredilemma op dit moment is of ik een sollicitatiegesprek aanga bij mijn grootste concurrent. Ben vanmiddag gebeld door een headhunter en weet niet wat ik er mee aanmoet :') Als het ieder ander bedrijf had geweest dan had ik een vreugdedansje gedaan.....Want de vacature is echt wat ik wil.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85157769
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

huh? :?
Ja een bom in/op een auto, bij Amsteldijk
pi_85157857
ok? :o staat nog niets op teh int0rwebz -O-
Ja doei.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:34:19 #118
236335 neen
schone schijn
pi_85158023
Ik moet ook een blog beginnen met al mijn avonturen, vroeger had ik een blog en eerst een heleboel reacties omdat het een gewild iets was in de titel alleen hen viel de inhoud tegen :') maar de volgende wordt sowieso een groot succes. Dat is duidelijk.
Het is sowieso wel leuk om leuke dingen op te schrijven, bij een vriend van me schrijven we alle geniale uitspraken op de deur zodat we memorabele momenten makkelijk terug kunnen halen. :')
Ik heb zin in morgen, een vriendin gaat nu koken en ze heeft pools bier en daarna gaan we op stap enzulks en dansé :@

:') ik vind pedro de hele tijd zo grappig O+ pedro O+
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:35:25 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85158080
Ik ga de cabrio van mijn moeder jatten :W.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:35:40 #120
331 Merel
Be here now.
pi_85158093
_aurum_, waarom zou je niet bij de concurrent willen werken? Wat is er mis met dat bedrijf, behalve dat het de concurrent is van het bedrijf waar je nu werkt? Dat kan juist in je voordeel zijn. En als de vacature echt is wat je wilt...

Ik ben ook nog steeds aan het rondkijken, en ik kom genoeg vacatures tegen van bedrijven in de sector waarin ik nu zit. En dat zijn allemaal functies waar ik vast heel geknipt voor zou zijn. Maar het punt is juist dat ik uit deze sector weg wil! En in andere sectoren komt de functie een stuk minder voor.

Verder een intensief contactdagje met de meneer. Ik wil 'm zoooo graag zeggen dat ik 'm mis. Maar daar schieten we uiteindelijk allebei niks mee op. Dus zeg ik het maar hier :+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85158149
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:25 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

):O

PF je hebt haar toch wel gedag gezegd he :P
Ja ik liep tegen haar aan en toen dacht ik HMMMM WAAR KEN IK DIE NOU VAN
pi_85158210
Kwak, wat leuk een blog! Veel leuker dan haaifs :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85158305
Ieh, bomoto!
Zo, voel me weer een klein beetje meer mens. Hoop morgen weer helemaal ok. Net docu op Doc3 gekeken, zo blij dat ik de dingen waar zij zo mee zitten los heb leren laten. Er is nog wel ruimte voor verbetering, maar ik ben er niet meer zo krampachtig mee bezig.

Oh en Pief, ook op de uni moet je dingen uit de teksten die je leest onthouden hoor :P

Ik ga de komende maanden stiekem weer eens kijken of er nog leuke cursussen zijn die ik kan gaan doen. Zin an!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85158387
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:40 schreef Syrena het volgende:
Ieh, bomoto!
Zo, voel me weer een klein beetje meer mens. Hoop morgen weer helemaal ok. Net docu op Doc3 gekeken, zo blij dat ik de dingen waar zij zo mee zitten los heb leren laten. Er is nog wel ruimte voor verbetering, maar ik ben er niet meer zo krampachtig mee bezig.

Oh en Pief, ook op de uni moet je dingen uit de teksten die je leest onthouden hoor :P

Ik ga de komende maanden stiekem weer eens kijken of er nog leuke cursussen zijn die ik kan gaan doen. Zin an!
Dat zeg ik toch ook niet :P ?!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:42:18 #125
236335 neen
schone schijn
pi_85158391
Duidelijk verhaal moblo! Je weet iig prima waarom enzulks, goed dat je het gedoe waar je het op het eind meer over hebt achter je hebt gelaten ^O^ ik zit daar nog wat meer, maar ook al minder dan eerst, komt allemaal goed *O* O+

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:40 schreef Syrena het volgende:
Ieh, bomoto!

Was het wat ja? Ik heb hem op laten nemen ivm kutwedstrijd :')
pi_85158576
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:42 schreef P.F. het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet :P ?!
Nee idd, je schreef alles, meestal is het 3/4 ofzo :P
Vind het nu jammer dat ik al m'n literatuur heb weggemikt, had sommige dingen nog wel eens willen lezen nu. Ik vind nog steeds dat Lombroso een punt had haha.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85158667
Neen> was wel oke, maar ik hoorde niks nieuws. Ik had wel zo mijn commentaar erbij.
pi_85158732
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:35 schreef Merel het volgende:
_aurum_, waarom zou je niet bij de concurrent willen werken? Wat is er mis met dat bedrijf, behalve dat het de concurrent is van het bedrijf waar je nu werkt? Dat kan juist in je voordeel zijn. En als de vacature echt is wat je wilt...

Ik ben ook nog steeds aan het rondkijken, en ik kom genoeg vacatures tegen van bedrijven in de sector waarin ik nu zit. En dat zijn allemaal functies waar ik vast heel geknipt voor zou zijn. Maar het punt is juist dat ik uit deze sector weg wil! En in andere sectoren komt de functie een stuk minder voor.

Verder een intensief contactdagje met de meneer. Ik wil 'm zoooo graag zeggen dat ik 'm mis. Maar daar schieten we uiteindelijk allebei niks mee op. Dus zeg ik het maar hier :+
Omdat onze producten beter zijn, onze support beter is. Wij netter met onze mensen omgaan. Zij kennen het woord loyaliteit niet.... Ze zouden hun ziel aan de duivel verkopen als het geld op zou leveren :P En ik weet dat ze mij willen hebben omdat ze hopen dat ik hun inside info over mijn huidige bedrijf (strategie) en klantenbestand kan geven.

Terwijl ik het best naar mijn zin heb bij mijn huidige bedrijf, tuurlijk kunnen er dingen beter. En promotie maken zit er niet zo 123 in. Dan moet mijn huidige manager moven, en dat duurt nog wel even.

Dus ik denk dat ik de hh een mailtje met wat vragen stuur, info kan nooit kwaad. Maar ze moeten echt met een heel goed bod komen wil ik mijn principes opzij zetten....

Waarom kan je de meneer niet zeggen dat je 'm mist?
pi_85158740
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:46 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee idd, je schreef alles, meestal is het 3/4 ofzo :P
Vind het nu jammer dat ik al m'n literatuur heb weggemikt, had sommige dingen nog wel eens willen lezen nu. Ik vind nog steeds dat Lombroso een punt had haha.
Nou, dat ik het leuk vind om te lezen maar ik nam aan dat je bij geschiedenis niet het hele boek uit je hoofd hoeft te kennen maar alleen de feiten/cijfers.
pi_85158898
quote:
Wow dat is vlak naast waar ik tijdelijk woonde :o. Die brug reed/liep ik iedere dag naar de UvA.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:55:10 #132
331 Merel
Be here now.
pi_85158997
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef _aurum_ het volgende:

Waarom kan je de meneer niet zeggen dat je 'm mist?
Omdat we uit elkaar zijn. Want dat is rationeel gezien het beste. Het voelt alleen nog niet zo, dus ik mis 'm ondertussen gewoon.

Maar ik hou er al over op 8-)
pi_85159098
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu stel ik me zoiets voor Lau :')

[ afbeelding ]
Whehe, dat is eigenlijk nog veel te hip. Maar in die richting ging het wel, dan met veel antiek en gepoetst zilver op tafel, hier en daar een foto (met handtekening! :7 :Y ) van Willeke Alberti, en dan ben je op het goede spoor.
Ze hadden ook twee keukens, de mosgroene gebruikten ze als opslag, daar visten wij nog allemaal golfclubs uit op, tijdens de verbouwing 8-)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:57:15 #134
236335 neen
schone schijn
pi_85159102
Snelle edit :')
Ik weet een wachtwoord niet net nu ik een fantastisch blog wilde openen, laat dan maar.
pi_85159429
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
-verhaal-
Klinkt goed. :) Al die dingen die je beschrijft vind ik heel herkenbaar. Ik hoop dat het je lukt!

Nog meer ontopic met een lijstje...
O: oatmeal, koffie met melk
T: snee brood met pindakaas
L: 1x brood met brie, 1x met pindakaas
T: bagel met cream cheese (hongerrr)
D: ik wilde eigenlijk kant en klare wraps eten (700kcal) maar die bagel is al zo slech† (ongeveer 500) dat ik die wraps misschien maar vervang door een flinke portie broccoli en een tosti
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:03:44 #136
331 Merel
Be here now.
pi_85159441
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:57 schreef neen het volgende:
Snelle edit :')
Van mij bedoel je? *)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:04:21 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85159473
Taalvraagje. Is het Ostiase, Ostiaase of Ostiaanse?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_85159484
Nou nu heb ik salt nog niet gezien :')
pi_85159505
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef P.F. het volgende:

[..]

Nou, dat ik het leuk vind om te lezen maar ik nam aan dat je bij geschiedenis niet het hele boek uit je hoofd hoeft te kennen maar alleen de feiten/cijfers.
Bij mijn studie hoefde je geen feiten en cijfers te kennen. Wel de algemene ideeën uit een tekst kunnen halen en die vergelijken met ideeën uit andere teksten, of ze toepassen op stellingen. Mawe moesten in elk geval echt heel veel lezen, wat een zaligheid. Engels, soms Duits..... Ik mis het echt wel een beetje :@
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:05:04 #140
236335 neen
schone schijn
pi_85159520
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:03 schreef Merel het volgende:

[..]

Van mij bedoel je? *)
Ja :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties