Dat woord is zelfs te moeilijk voor de gratis online versie van vandale.nlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef sigme het volgende:
Neen is zo droog dat ie hygroscopisch is.
Neen is suiker of zout... hij ontrekt alle vocht,zo droogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef neen het volgende:
[..]
Dat woord is zelfs te moeilijk voor de gratis online versie van vandale.nl
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Neen is suiker of zout... hij ontrekt alle vocht,zo droog
Da's niet handig met sex Neentje
Deze reactie gaat echt door merg en been bij mij.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja maar kerels en fysiek ongemak!!! Dat is echt dra-ma-tisch!
Niemand klaagtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Neen is suiker of zout... hij ontrekt alle vocht,zo droog
Da's niet handig met sex Neentje
Kom ik net vandaan!quote:
Oppassen? Op wie/wat?quote:
Hangt er van af hoe kritisch je bent. Geen hoogstandje, wel lekker kijkbaar.quote:
O dat haat ik ook zoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:40 schreef neen het volgende:
In de winkel zei net iemand tegen mij dat ik niet zo chagrijnig moest kijken, ze had gelijk maar ik keek gewoon boos terug jweetzelluf.
Que?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:28 schreef P.F. het volgende:
[..]
Broertje, maar nu is hij misselijk dus stond op en ging naar huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder: Dit topic is er om te werken aan lichaam en gezondheid, en dat is wat ik doe en waarvoor ik hier (naast de gezelligheid) vooral zit: werken aan mijn lichaam en gezondheid. En ik vind er goed uitzien, ook voor mezelf, zeer belangrijk. Ik heb het jarenlang laten versloffen en ik wil het niet verpesten nadat ik zover ben gekomen. Als ik in de spiegel kijk, als ik seks heb of als ik op straat opzij kijk in een winkelruit wil ik een glimlach zien, en geen ''. Als ik in een pashokje sta om kleding te passen, wil ik dat aan kunnen doen wat ik leuk vind, en niet meer aandoen 'wat afkleedt'. Als ik douche en mijn benen scheer, wil ik niet dat ik elke keer die buik zie hangen. En ja, dat kost moeite en ja, misschien vindt de rest van de wereld mij prima, maar ik moet het eens zijn met mijzelf en mijn spiegelbeeld en eigenlijk is dat het enige op dit moment in mijn leven wat ik gewoon nog niet ben én waar ik echt héél graag aan wil werken. Ik heb een heel goed eigenbeeld op het moment en ben nog nooit zó tevreden geweest met mijzelf als persoon. Mensen vinden me oprecht aardig om wie ik ben en ik hoef eigenlijk nooit meer dingen te doen of zeggen waar ik niet achter sta. Ik voel me niet 'minderwaardig' door de getalletjes op de weegschaal of mijn spiegelbeeld. Ik voel me niet minder 'mijzelf' door bovengenoemde zaken, maar ik voel me wel minder tevreden en ongelukkiger als ik zie dat mijn doorzettingsvermogen op dat gebied heeft gefaald. Ik wéét dat ik nooit een model zal zijn/worden en dat wíl ik ook niet. Wat ik doe en wil verbeteren doe ik vooral voor mezelf, zodat IK mij goed in mijn vel voel zitten, zodat ik met plezier in de spiegel kan kijken en zodat ík leuke kleren kan kopen zonder elke keer maar weer mn buik in te houden en achterdochtig in de spiegel te hoeven kijken (voor mijn gevoel). Wat de rest van me vindt boeit me niet. Waar ik eerst af wilde vallen omdat ik bang was dat mijn vriendje me zou dumpen voor een 'lekkerder mokkel', om 'geaccepteerd' te worden en niet het stickertje 'dik meisje' te krijgen, doe ik het nu omdat ik het zelf wíl en omdat ik een goed lichaam en een goede gezondheid aan mijzelf verschuldigd ben. Ik wil stralen op álle fronten, en daar hebt een gezond en strakker lichaam bij. En daarom post ik hier, om dat op een verantwoorde en normale manier te bereiken.
Zo
Ja doei.
quote:Kees zegt:
zit je al in de trein?
neen zegt:
ja man
Kees zegt:nee he
neen zegt:
nee
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef neen het volgende:
ik geloof dat er sprake is van een grotere miscommunicatie
[..]![]()
Een film, met Angelina Jolie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voeg aan mijn lijstje maar 200 gram hoogcalorische yoghurt/kwark aan mn lijstje toe.
En wat is Salt?
Ziet er lekker uit!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef _aurum_ het volgende:
Vanaaf dit gekookt , was echt superlekker
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef neen het volgende:ik geloof dat er sprake is van een grotere miscommunicatie
[..]![]()
Ja ik liep tegen haar aan en toen dacht ik HMMMM WAAR KEN IK DIE NOU VANquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:25 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
![]()
PF je hebt haar toch wel gedag gezegd he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:40 schreef Syrena het volgende:
Ieh, bomoto!
Zo, voel me weer een klein beetje meer mens. Hoop morgen weer helemaal ok. Net docu op Doc3 gekeken, zo blij dat ik de dingen waar zij zo mee zitten los heb leren laten. Er is nog wel ruimte voor verbetering, maar ik ben er niet meer zo krampachtig mee bezig.
Oh en Pief, ook op de uni moet je dingen uit de teksten die je leest onthouden hoor![]()
Ik ga de komende maanden stiekem weer eens kijken of er nog leuke cursussen zijn die ik kan gaan doen. Zin an!
Was het wat ja? Ik heb hem op laten nemen ivm kutwedstrijdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:40 schreef Syrena het volgende:
Ieh, bomoto!
Zo, voel me weer een klein beetje meer mens. Hoop morgen weer helemaal ok. Net docu op Doc3 gekeken, zo blij dat ik de dingen waar zij zo mee zitten los heb leren laten. Er is nog wel ruimte voor verbetering, maar ik ben er niet meer zo krampachtig mee bezig.
Oh en Pief, ook op de uni moet je dingen uit de teksten die je leest onthouden hoor![]()
Ik ga de komende maanden stiekem weer eens kijken of er nog leuke cursussen zijn die ik kan gaan doen. Zin an!
Nee idd, je schreef alles, meestal is het 3/4 ofzoquote:
Omdat onze producten beter zijn, onze support beter is. Wij netter met onze mensen omgaan. Zij kennen het woord loyaliteit niet.... Ze zouden hun ziel aan de duivel verkopen als het geld op zou leverenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:35 schreef Merel het volgende:
_aurum_, waarom zou je niet bij de concurrent willen werken? Wat is er mis met dat bedrijf, behalve dat het de concurrent is van het bedrijf waar je nu werkt? Dat kan juist in je voordeel zijn. En als de vacature echt is wat je wilt...
Ik ben ook nog steeds aan het rondkijken, en ik kom genoeg vacatures tegen van bedrijven in de sector waarin ik nu zit. En dat zijn allemaal functies waar ik vast heel geknipt voor zou zijn. Maar het punt is juist dat ik uit deze sector weg wil! En in andere sectoren komt de functie een stuk minder voor.
Verder een intensief contactdagje met de meneer. Ik wil 'm zoooo graag zeggen dat ik 'm mis. Maar daar schieten we uiteindelijk allebei niks mee op. Dus zeg ik het maar hier
Nou, dat ik het leuk vind om te lezen maar ik nam aan dat je bij geschiedenis niet het hele boek uit je hoofd hoeft te kennen maar alleen de feiten/cijfers.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee idd, je schreef alles, meestal is het 3/4 ofzo![]()
Vind het nu jammer dat ik al m'n literatuur heb weggemikt, had sommige dingen nog wel eens willen lezen nu. Ik vind nog steeds dat Lombroso een punt had haha.
Wow dat is vlak naast waar ik tijdelijk woondequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:49 schreef P.F. het volgende:
Autobom: http://www.at5.nl/artikelen/46211/brug-afgezet-vanwege-explosie
Omdat we uit elkaar zijn. Want dat is rationeel gezien het beste. Het voelt alleen nog niet zo, dus ik mis 'm ondertussen gewoon.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef _aurum_ het volgende:
Waarom kan je de meneer niet zeggen dat je 'm mist?
Whehe, dat is eigenlijk nog veel te hip. Maar in die richting ging het wel, dan met veel antiek en gepoetst zilver op tafel, hier en daar een foto (met handtekening!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu stel ik me zoiets voor Lau
[ afbeelding ]
Klinkt goed.quote:
Van mij bedoel je?quote:
Bij mijn studie hoefde je geen feiten en cijfers te kennen. Wel de algemene ideeën uit een tekst kunnen halen en die vergelijken met ideeën uit andere teksten, of ze toepassen op stellingen. Mawe moesten in elk geval echt heel veel lezen, wat een zaligheid. Engels, soms Duits..... Ik mis het echt wel een beetjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef P.F. het volgende:
[..]
Nou, dat ik het leuk vind om te lezen maar ik nam aan dat je bij geschiedenis niet het hele boek uit je hoofd hoeft te kennen maar alleen de feiten/cijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |