Hoezo niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:02 schreef SuperGoeroe het volgende:
[..]
zitten toch aardig wat stoners op dit forum, maar die komen niet naar zo'n meet denk ik
Anders laten we hem het weer doen vanuit Wierden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:54 schreef boertie het volgende:
Ik hou deze ook weer in de gaten. Heeft iemand btw die gare fries van een paulusma al gebeld om een beetje fatsoenlijk weer te bestellen?
Asjeblieft niet! Het moet toch gezellig blijven?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders laten we hem het weer doen vanuit Wierden.
We leven niet meer in de jaren 60/70 van de vorige eeuw hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die gaan juist graag naar zo'n meet midden in de vrije natuur.
Ik hoef helemaal niet te blowen. Ik vroeg me alleen maar af waarom iemand zoiets denkt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef Sally het volgende:
Ik ga niet over wel/geen drugsgebruik op dit terrein. Dat is namelijk de eigenaar Oksel (plus vriendin), en die is een weekje zwaar verminderd aanwezig.
Dan is 4 september wat voor jou dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:25 schreef Jolene22 het volgende:
Klinkt leuk ben wel weer toe aan avondje weg. Maar die afstand... Mij te lang rijden (2 uur rijden vanaf hier). Misschien de volgende keer in de buurt van de randstad dat ik erbij ben.
Ssssssjjjjt!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is 4 september wat voor jou dus.![]()
Dan is er een meet in Utrecht.
Pas je dan ook ff de OP aan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:13 schreef HeatWave het volgende:
Graag gedaan, ik heb ook nog flink lopen spammen in slowchats.
Ik hou het topic iig levend.
quote:Bier? Ja, heel veel. Wel vanuit praktische en financiele redenen waarschijnlijk blikbier...
Hier verder voor tips, adviezen en gratis spullen die we zouden gebruiken...
Het aanmeldtopic: Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) en zie ook het aanmeldformulier! -> Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:22 schreef Sally het volgende:
HeatWave:
"De kosten zijn eerst RUIM geschat op 25pp, dit kan nog omlaag gaan. Momenteel is de raming al om op 20,- euro uit te komen!"
->
De kosten worden 20,-, klaarZie ook de PM van Oksel d.d. 8 aug. (Edit: en de post hierboven
)
Even wat eten 15 Euro, avondje zuipen in de kroeg 70 Euro.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is 4 september wat voor jou dus.![]()
Dan is er een meet in Utrecht.
We willen niet met z'n alleen gezellig om Piet heen staan en Oant moarn roepen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:33 schreef boertie het volgende:
[..]
Asjeblieft niet! Het moet toch gezellig blijven?
Wat zuip jij dan dat je 70 euro kwijtbent op een avond?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Even wat eten 15 Euro, avondje zuipen in de kroeg 70 Euro.
Groetjes aan je mamaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
Stelletje neukers hier. Zo mag ik natuurlijk nooit van mijn mama.
Ik zuip vooral : niet alleen....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zuip jij dan dat je 70 euro kwijtbent op een avond?
Dan heb je of paupervrienden die zelf geen rondjes geven of jullie zuipen voor 70 euro de man. Als je met 10 man bent en je haalt allemaal 1 rondje bier dan ben je 22 euro kwijt per rondje en kun je weer een orbit drinken als de rest haalt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zuip vooral : niet alleen....
Ik zit ook niet alleen maar aan het bierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan heb je of paupervrienden die zelf geen rondjes geven of jullie zuipen voor 70 euro de man. Als je met 10 man bent en je haalt allemaal 1 rondje bier dan ben je 22 euro kwijt per rondje en kun je weer een orbit drinken als de rest haalt.
Natuurlijk is een thuismeet voor 20e all in goedkoper dan de dure horecaprijzen, dat snap ik zelf ook wel
Zo'n 30 tot 35 biertjes na het eten tot sluitingstijd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zuip jij dan dat je 70 euro kwijtbent op een avond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |