Ziet er goed uit, echter iets te duur. Heb maar gewoon HI genomen, leuker ogende hostels waren niet beschikbaar voor mijn volledige periode.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:30 schreef Esje-lief het volgende:
http://www.nylofthostel.com/english
is dit iets?
wij zijn in de federal reserve bank geweest en je gaat inderdaad naar beneden de kluis in. Ik vond het wel heel grappig om eens gezien te hebben, hoe vaak krijg je die kans om dat eens van dichtbij te zien...je mag alleen niets mee naar binnen nemen maar dat is logischquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:54 schreef christvs het volgende:
Iemand hier ook ervaring met de tour van the Fed in Lower Manhattan? Ik hoorde dat het best gaaf is, aangezien je een van de grootste voorraden goud ter wereld te zien krijgt.
Ook iemand nog aanraders voor musicals? Ik zit nu te denken aan Memphis, klinkt best leuk.
Hoeveel ben je kwijt als ik vragen mag?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
Zo ik zit van 22 december tot 29 december in New York, nu al zin in
Zou ik even na moeten kijken, kom ik nog op terug (heb namelijk niet alles zelf geregeld maar samen met iemand)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoeveel ben je kwijt als ik vragen mag?
Ik ben rond dezelfde periode (25/12 t/m 04/01) ongeveer ¤670 kwijt aan de vlucht en voor totaal vijf overnachtingen in NYC iets minder dan ¤500. Viel me eigenlijk nog reuze mee, al scheelde het op de vlucht al ruim honderd euro of ik op 4 of op 2 januari zou vertrekken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zou ik even na moeten kijken, kom ik nog op terug (heb namelijk niet alles zelf geregeld maar samen met iemand)
Kon goeikoper:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:10 schreef DancePlaza het volgende:
ik vlieg 18 dec t/m 28 met klm/delta naar new york voor 525 incl. directe vlucht
alleen hotel/hostels zijn ontzettend duur zeg, uiteindelijk gaan we in de amsterdam inn, toch 100$ per nacht
total bedrag is ook nog incl tax 1000 ¤quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:20 schreef Zon het volgende:
[..]
Kon goeikoper:
http://www.expedia.nl/pub(...)00020001011!A0!4$FF0
Zoiets was het bij mij ook ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben rond dezelfde periode (25/12 t/m 04/01) ongeveer ¤670 kwijt aan de vlucht en voor totaal vijf overnachtingen in NYC iets minder dan ¤500. Viel me eigenlijk nog reuze mee, al scheelde het op de vlucht al ruim honderd euro of ik op 4 of op 2 januari zou vertrekken.
Ow, da's waar. Maar naar mijn idee wel een beter locatie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
total bedrag is ook nog incl tax 1000 ¤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |