Nee, allemaal achter elkaar. M'n auto is nog kleiner onderhand.quote:
Haha, een treintje zeg maar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef BaraCuda het volgende:
Nee, allemaal achter elkaar. M'n auto is nog kleiner onderhand.
Tjeempie, 6 stuks.quote:En maar bleren wat voor snoep en ijs ze wildeUltrasonische kutstemmen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha, een treintje zeg maar?
[..]
Tjeempie, 6 stuks.
ik ben aan het werkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jammer dat hij alleen niet reageerd
Je bent amtenaar die werken niet!quote:
En dan janken wie waar wilt zittenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n ding was het
Wie?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef Intelligence het volgende:
* Intelligence meld zich ook maar weer eens in deze SC, lang niet geweest
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef Intelligence het volgende:
* Intelligence meld zich ook maar weer eens in deze SC, lang niet geweest
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:23 schreef ook_gek het volgende:
Kramperen zo niet mijn ding!
Kut camping!
* ook_gek wil luxe
Stelletje luie, saaie dondersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:24 schreef Alicey het volgende:
Kamperen is ook niet echt mijn ding.
Kom je helpen schilderen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen morgen nog werken en danvakantie
Ik vind kamperen juist saaiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
[..]
Stelletje luie, saaie donders
Kweetnie hoor, maar op vakantie ben ik alleen in het hotel om te slapen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Dingest het volgende:
Het is een stuk beter dan veel te veel geld uit te geven voor een appartement/hotel alleen zodat je precies hetzelfde kan doen als thuis - waar het een stuk goedkoper is. Ga dan gewoon niet op vakantie als je alleen gaat om elders exact hetzelfde na te bootsen wat je thuis ook hebt![]()
En mensen met een caravan zijn het ergste...
Ja doeiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ga hem helpen danJe mag vast wel op de bank blijven slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |