quote:
quote:
zucht, samenvatting:quote:
nee als catwomenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:56 schreef Salatrel het volgende:
je ging verkleed als meerdere vrouwen?
Pics out-fit?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef aychelle het volgende:
[..]
zucht, samenvatting:![]()
ik kwam van feestje, verkleed als catwomen. kwam voor een dillema, moest kiezen tussen steeg of eng bospaadje, koos voor steeg
zwaar gehijg in nek, kreeg hand op bel, gaf hem een bitchslap, hij sloeg terug, ik sloeg terug, aangifte terwijl zelfverdedeging was
ga ik doen, ga ik zekers doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef Kimmed het volgende:
aangifte tegen hem doen voor aankranding en poging tot verkrachting en mishandeling !
women is meervoud.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee als catwomen
[ afbeelding ]
helaas geen foto's vanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef Penisbaard het volgende:
Pics van jou in dat pak. Verder 7 draken voor je verhaal.
is niet verzonnen, waargebeurd verhaalquote:
is wel, ik ben vrouw daaromquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:00 schreef DuTank het volgende:
Zelfverdediging is geen legitiem geweld by the way.
Dan zou je foto's als bewijs moeten hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
is niet verzonnen, waargebeurd verhaal
stonden 20 jongeren op scooters, steegje; niks ..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:00 schreef chroestjov het volgende:
Je moet dan ook altijd voor het bospaadje kiezen.
Sure. Jij krijgt die negerinnenreet van je in een catwoman suitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
is niet verzonnen, waargebeurd verhaal
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef Kimmed het volgende:
aangifte tegen hem doen voor aankranding en poging tot verkrachting en mishandeling !
heb hem speciaal laten maken op maat. koste me 500 euriesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Sure. Jij krijgt die negerinnenreet van je in een catwoman suit
Enge jongens op een bospaadje zijn gewoon homo's op de homo-ontmoetingsplaats.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef aychelle het volgende:
[..]
stonden 20 jongeren op scooters, steegje; niks ..
Alsof dat echt haar tieten warenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef 9611Niels het volgende:
Wie post die tietenpic van aychelle even, dank.
Je hebt een iglotent gekocht?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
heb hem speciaal laten maken op maat. koste me 500 euries
Ja denk dat ts weer een wilde droom hadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef ioko het volgende:
Hoe kan hij aangifte doen als hij je niet kent? Anders staat de politie niet zomaar voor je deur.
dat weet het hele bureau, jeweetzquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:04 schreef Eind-Baas het volgende:
Hoe wist de politie waar jij woont?
Dus eigenlijk leek je meer op een nijlpaard ipv een poes?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
heb hem speciaal laten maken op maat. koste me 500 euries
ik heb geen idee waar ik ooit heb gezegd dik te zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je hebt een iglotent gekocht?![]()
Nou meid, leg dan maar eens uit hoe deze duistere jongeman jouw adresgegevens wist?
ok mooi verzonnen verhaal ben je al klaargekomen ts?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:06 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat weet het hele bureau, jeweetz
nee, ik ben niet dik. Nooit geweest. Het pak is van special stof gemaakt. Nu kan ik em verhuren omdat mijn bankrekening leeg isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef antfukker het volgende:
[..]
Dus eigenlijk leek je meer op een nijlpaard ipv een poes?
En toen was het verhaaltje uit.....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:06 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat weet het hele bureau, jeweetz
KLinkt een vent met 56K per jaar toch ineens wel heel leuk he?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, ik ben niet dik. Nooit geweest. Het pak is van special stof gemaakt. Nu kan ik em verhuren omdat mijn bankrekening leeg is
eigenlijk welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
KLinkt een vent met 56K per jaar toch ineens wel heel leuk he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |