Ik kwam van een themafeestje en moest lopen naar huis. Het thema was; crazy, sexy, cool.
Ik ging dus verkleed als catwomen en zag er super uit. Al gauw toen ik naar huis liep had ik spijt, mijn lange jas niet mee te hebben genomen. Overal kreeg ik starende blikken, gefluit, en ongewenste aanraking. Ik sloeg ze van me af, negeerde ze en liep snel verder. Totdat ik ergens kwam waar ik moest kiezen tussen een verlaten bospaadje en donker steegje. Omdat bij het bospaadje een paar enge jongens liepen koos ik voor het steegje.
Was ik bijna het steegje uit voelde ik zwaar gehij in mijn nek, alsof een zwaar astmatisch persoon zijn medicijn was vergeten. Ik draaide me en schrok, er stond een jongen achter me die me aankeek alsof hij me wel zag zitten. Geleerd van mijn moeder dat bitchy gedrag en arrogantie de perfecte zelfverdedeging was riep ik; Gast, get a life! houd je vieze oogjes van me billen, ja! Hij lachte zo eng dat de rillingen over mijn blote rug liepen. Ik draaide me om en liep snel verder. Totdat ik een ferme hand in mijn rechterbil voelde. Ik draaide me om en gaf hem een bitchslap, zo hard dat ik hem tegen de muur sloeg. Hij sloeg me dubbelhard terug, ik zag sterretjes voor mijn ogen. Al snel kwam ik bij, maar was te laat. Zijn hand zat op mijn bil, en zij andere hand op mijn borst. Ik pikte dit niet en gaf hem een teringhard knietje, waardoor hij kreunend van de pijn inelkaar zakte. Ik gaf hem nog een bitchslap, koopstoot, en krabte ik zijn wang open. Ben toen snep wegerend als een zwarte kat in de zwarte nacht. Dag later politie voor mijn deur: er is aangifte gedaan van mishandeling
klacht: aangifte tegen me omdat zelfverdedeging
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O