Zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:14 schreef IkWilWereldVrede het volgende:
[..]
Het schrijven hielp me om de hele zaak te kunnen analyseren.
quote:
Dank!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef AffenStrudel het volgende:
Goed verhaal, erg goed geschreven.
Altijd fijn gewoon een leuk verhaal te lezen.
Heb je waarschijnlijk ook nog van één of andere seksverhalen site gejat...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:22 schreef IkWilWereldVrede het volgende:
[..]
Dank!
Mensen die denken dat ik geen kloon ben.![]()
Mensen die denken dat het nodig is om het duizend keer te herhalen dat ik een kloon ben.
Mensen die denken dat ik geen 16 ben.
Binnenkort een ander verhaal. Stay tuned.
Bijna iedereen denkt dat je wel een kloon bent.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:22 schreef IkWilWereldVrede het volgende:
Mensen die denken dat ik geen kloon ben.![]()
Totaal niet. Ga alsjeblieft geen beschuldigingen uiten die nergens op gebaseerd zijn, prutser.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk ook nog van één of andere seksverhalen site gejat...
Je wilt toch serieus geen krediet voor zulk een flauw en slecht verhaal?! Man, wees blij dat ik denk dat je het gejat hebt...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:00 schreef IkWilWereldVrede het volgende:
[..]
Totaal niet. Ga alsjeblieft geen beschuldigingen uiten die nergens op gebaseerd zijn, prutser.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef HenkySpanky het volgende:
Ik heb het helemaal gelezen en dit kan niet door een meisje van 16 zijn geschreven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |