Wat Timejumper zegt, vind die 3385 wel prijzigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:42 schreef robdriessen het volgende:
@MI-etje, offerte is 2845 EX BTW = 3385,55 inclusief. Ik wil toe naar 3000 inclusief. De offerte is inclusief slopen en zetten.
@TimeJumper, dat ga ik nog doen, maar op dit moment kan ik mijn toekomstige woning niet (meer) in totdat ik de sleutel krijg. Timmermannen willen het liefste zelf alles opmeten en met eigen ogen zien voordat ze een offerte afgeven.
Hoe lang zou deze klus gemiddeld kunnen duren na accepteren van de offerte? Dus het maken/zagen van de onderdelen, slopen en plaatsen?
ja snap ik, gordijntje oogt wat armoedig en klapdeurtjes nemen nog steeds minder ruimte in dan 1 hele deur. (schuifdeurtje / wandje waarschijnlijk ook niet mogelijk?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:54 schreef robdriessen het volgende:
Er zit nu geen deur in, maar een gordijn voor i.v.m. de beperkte beenruimte. Hier wil ik op termijn een smallere stortbak plaatsen, eventueel hoger hangen, en dan de pot ver genoeg naar achteren verplaatsen zodat er ruimte is voor klapdeurtjes.
Dat is ook nog het overwegen waard. Maar goed, heb samen met pa alle plannen nog eens op een grote hoop gegooid en met een denkbeeldige streep het huis in tweeën verdeeld. Het huidige plan is om de komende weken te zorgen dat de grote ruimtes en het dak aangepakt worden. Dat is prioriteit 1. Alles in de hallen (trappen, balustrade, toiletten, badkamer, tegelvloertjes, rommelkamer) zal waarschijnlijk blijven liggen tot een later tijdstip (vermoedelijk kerstvakantie). Dit in verband met de agenda van mijn klussers.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:19 schreef WRH het volgende:
(schuifdeurtje / wandje waarschijnlijk ook niet mogelijk?
Op ware grootte? Je bedoelt op schaal denk ik, anders zouden ze juist erg klein zijn...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
Is het op ware grootte?
Want dan heb je huge kamers!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Op ware grootte? Je bedoelt op schaal denk ik, anders zouden ze juist erg klein zijn...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |