En dan Daniel Daniel, hoe ze nou gewoon geen achternaam hebben kunnen bedenken voor zo'n charismatische persoonlijkheid....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:13 schreef Kleurdoos het volgende:
hahah ja
Kwelling was op r gezicht af te lezen ook
helen Helmink Schmelmink
Nee hoor, heeft 'ie zelf gedaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:03 schreef Vanyel het volgende:
Betekent dat dat jullie het niet eens waren en jij jouw naam bent gaan aangeven zonder instemming van je partner?
hoe heet het kindje nu?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft 'ie zelf gedaan.
Maar hij was 't er in eerste instantie niet mee eens, maar ik was heel zeker van m'n zaak.
Roepnaam is Isa.quote:
Oeh, ik wilde net beginnen over de achternaam van het meisje dat ik 'ken'. Nu ben ik benieuwd naar jouw achternaam.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben een Kiki in de familie. In combinatie met de achternaam is het nogal... euh....
Isa is toch een jongensnaam?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Roepnaam is Isa.
Uiteindelijk was hij zo blij dat ik voet bij stuk hield dat hij me een cadeautje gegeven heeft.
't Past gewoon bij haar.
عيسى/Isa (als in Arabisch Jezus) is een jongensnaam, Isa (als van Isabel en andere variaties), is een populaire meisjesnaam.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:32 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Isa is toch een jongensnaam?
Oh geen idee, k ken alleen meisjes die zo heten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:32 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Isa is toch een jongensnaam?
Ik ken iemand die zn dochter Pippi heeft genoemd onlangs.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:29 schreef Hobbesje het volgende:
Leuk topic dit!
Gekke namen zie je op dit moment genoeg voorbij komen. Je vraagt je af en toe af of de ouders er wel bij stil staan dat de naam iets is waar ze het hele leven mee moeten doen...
Dat maakt het kiezen voor ons ook erg lastig.
Wij zijn ook nog op zoek naar de naam. Wij hebben een zoon Kian (kiejan) en zoeken daar een leuke naam bij. Hebben jullie nog wat ideetjes? en dan m.n. de jongensnaam (meisjesnaam hebben we nog van de vorige keer). Niet te populair, niet al te makkelijk te verkleinen of op te rijmen.
Een vriendinnetje van Ko heet Pomme. Je zal het niet geloven maar het is een oud-Hollandse naam. Een vorm van Romkje. En ik vind hem heel leuk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:07 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik zag er een Pomme voorbij komen vandaag. Zusje heet vast en zeker Poire...
Oh echt? Dat wist ik niet! Ik moest gelijk aan een appeltje denkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:41 schreef oeke het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van Ko heet Pomme. Je zal het niet geloven maar het is een oud-Hollandse naam. Een vorm van Romkje. En ik vind hem heel leuk.
Ik pm wel evenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oeh, ik wilde net beginnen over de achternaam van het meisje dat ik 'ken'. Nu ben ik benieuwd naar jouw achternaam.
Neequote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:54 schreef trui het volgende:
ken je pommetje horlepiep niet, pyttpytt?
Burak (spreek uit: Boe-rak) lijkt me een mooie naam. hehhehe Niet op te rijmen. Geen last van pesten. Tevens international.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:18 schreef Hobbesje het volgende:
DML: en jongensnamen vinden wij het moeilijkst... De vorige keer hebben we de knoop pas doorgehakt toen ik bevallen was (met ruim 42 weken). Dit keer willen we de namen toch eerder vast hebben staan.
Boerak is een zak... Boerak eendje kwak... overal valt wel wat op te verzinnen, maar 'rak' is wel heel makkelijk rijmen, dus als dat een argument is, niet doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:29 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Burak (spreek uit: Boe-rak) lijkt me een mooie naam. hehhehe Niet op te rijmen. Geen last van pesten. Tevens international.
Hier ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Was het niet Huup of Poppedein die zei dat je de naam gewoon moet blijven herhalen? Het lijkt te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |