Tweeling => Tim en Tom, maar bij speeltuin tov denk ik eerder aan René en Hugoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef chacama het volgende:
Speeltuin tegenover je ouders.... was een tweeling als ik me niet vergis. Wij waren... pfff. twijfel of het nu voor of na taiwan was. dus of 6 en 7 of 10 en 11. Denk het laatste.....
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tweeling => Tim en Tom, maar bij speeltuin tov denk ik eerder aan René en Hugo
Maar dat is zo'n domme eikel!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Casey doet me denken aan die gozer van ATWT.
Daarom vind ik het gewoon leuk
Oh ik noem Kylie altijd Kylie meneukmequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:29 schreef Jeetjejom het volgende:
Kylie wordt bij ons gewoon automatisch Geili Mineuk..... (En bedankt Giel Beelen daarvoor)
Als mijn vader 31 jaar geleden zijn zin had gekregen had ik Tineke geheten...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:18 schreef Basboussa het volgende:
Ik praat nooit over Kylie...
Mijn moeder vindt dat ik een evt. dochter Marianne moet noemen... Ze is nu officieel gek verklaard, want dit is de meest bizarre suggestie OOIT. (Zo heet haar zus, en ze heeft altijd aangegeven dat ze dat wel een aardige, maar geen fantastische naam vindt, maar nu met haar biezondere hersenen komt er met name de laatste dagen echt alleen maar geleuter uit... Niet serieus nemen)
Cherso!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:46 schreef MaLo het volgende:
En ik denk bij Malia dus aan de badplaats op Kreta... Je zou je kind dus ook Chersonnisos of Lloret kunnen noemen
Dan weten we in elk geval waar loretta (schrijver) haar naam aan danktquote:Op woensdag 1 september 2010 13:46 schreef MaLo het volgende:
En ik denk bij Malia dus aan de badplaats op Kreta... Je zou je kind dus ook Chersonnisos of Lloret kunnen noemen
ik vind het toch altijd zo bijzonder dat smaken zo ongelofelijk kunnen verschillen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kwam bij de verloskundig en in de Wij Jonge Ouders ook nog wat prachtige namen tegen:
Erlijn
Qays
Malia (ik wil er een A voor plakken)
Zoi
Victoire
Jerro
Grappig, ik vind juist Erlijn de meest gangbare van het rijtjequote:Op woensdag 1 september 2010 15:13 schreef cohen het volgende:
[..]
ik vind het toch altijd zo bijzonder dat smaken zo ongelofelijk kunnen verschillen!
ERLIJN!! als ik zo zou heten zou ik mn naam veranderen...
Die andere namen zijn ook apart, maar dat kan nog wel een beetje...
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:46 schreef MaLo het volgende:
En ik denk bij Malia dus aan de badplaats op Kreta...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |