Best wel, maar het meest vermoeiende is het geklets van die oude mensen. Ze praten maar door en dan ben ik aan het eind echt helemaal stuk.quote:
Zet je leesbril op, scroll wat omhoog hier en ontdek een wereld die je niet voor mogelijk houdt...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat had jij voor briljante ideeėn als ik vragen mag?
En? Hoe ver ben je nu? Boven al bijna klaar?quote:
Met mij is het goed, had vandaag een dag vrij. Heb wat uitgeleende dvd's opgehaald, bloed gedoneerd, boodschappen gedaan (allemaal met mijn autoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Best wel, maar het meest vermoeiende is het geklets van die oude mensen. Ze praten maar door en dan ben ik aan het eind echt helemaal stuk.Heb ook eigenlijk niks meer te vertellen hier, omdat ik wel zo'n beetje uitgepraat ben. Gister ook bezoek afgezegd, omdat ik er niet aan moest denken 's avonds nog eens gezellig koffie te leuten en te kletsen.
![]()
Bleh. Maar ik lees hier wel mee.![]()
Hoe is het met jou dan, Tim?
Dat zijn de betere weken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met mij is het goed, had vandaag een dag vrij. Heb wat uitgeleende dvd's opgehaald, bloed gedoneerd, boodschappen gedaan (allemaal met mijn auto) en ga vanavond een Naked Gun-marathon houden. Morgen een tripje naar Duitsland, vrijdag nog een paar uurtjes werk, zaterdag naar de Efteling
. Voorlopig hoef ik me niet echt te vervelen dus
Ik zal vanavond of morgen weer een paar fotos uploaden, de kast staat inmiddels en is ingebouwd in de wandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
En? Hoe ver ben je nu? Boven al bijna klaar?
Weten we nog niet echtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zijn de betere weken.Waar ga je naartoe in Duitsland?
Wat een lekker leventje zo...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met mij is het goed, had vandaag een dag vrij. Heb wat uitgeleende dvd's opgehaald, bloed gedoneerd, boodschappen gedaan (allemaal met mijn auto) en ga vanavond een Naked Gun-marathon houden. Morgen een tripje naar Duitsland, vrijdag nog een paar uurtjes werk, zaterdag naar de Efteling
. Voorlopig hoef ik me niet echt te vervelen dus
Uhuquote:
Misschien iets met kat? Kat is snelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Honger...![]()
En aangezien mw. MM vanavond niet thuis is, gaan we dus maar even de kasten afstruinen naar een snelle, doch voedzame hap...
QFT!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Best wel, maar het meest vermoeiende is het geklets van die oude mensen. Ze praten maar door en dan ben ik aan het eind echt helemaal stuk.![]()
Vervolgens kom je thuis en wil je vriend ook nog eens een uur lang ouwehoeren over hoe je dagwasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
QFT!!
Sufgeluld was ik ook echt toen ik nog meer werkte, elke dag weer
Gelukkig ben ik nog altijd zo gek op mijn vriend dat zodra hij thuiskomt, ik weer vrolijk wordquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vervolgens kom je thuis en wil je vriend ook nog eens een uur lang ouwehoeren over hoe je dagwas
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Niet mis met een beetje cheesyness
Er was ooit een reclame over 'Kaas uit het vuistje' met een soort van kleipoppetjes die dan hakkelend zei "Ka ka k a ka kkaaaas uit het vuistje'. Bleek gemaakt te zijn door best een bekende kerel die allerlei prijzen had gewonnen.quote:
AAAAAARGGGH! ENGELSE ZIEKTE!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Niet mis met een beetje cheesyness
Goed dan, zeurkous: kazigheid!quote:
Ik heb hier ergens een boekje liggen (titel mij even ontschoten) met allerlei (pseudo-)beroemdheden die allemaal een zeer goed leventje hadden en uiteindelijk allemaal in de goot zijn beland. Best wel schokkend...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er was ooit een reclame over 'Kaas uit het vuistje' met een soort van kleipoppetjes die dan hakkelend zei "Ka ka k a ka kkaaaas uit het vuistje'. Bleek gemaakt te zijn door best een bekende kerel die allerlei prijzen had gewonnen.
Een paar jaar geleden zag ik een docu ergens op TV en toen hebben ze hem opgezocht of ze kwamen hem ergens tegen. Blijkt nu gewoon een dakloze te zijn. Zo raar.
Die wilde ik eerst plaatsen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |