preciesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Friesland is de beste kandidaat om te verkopen, die provincie heb je echt helemaal niets aan.
Hoi Diaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
Klaar met strijkenen nu achter de laptop.... even nietsen.
Zachte G's vind ik echt verschrikkelijk....![]()
Heey Cobra!!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk souveniertjes voor ons meegenomen?
Noem ruim 9000 maar niet veel..quote:
Ik zie geen afbeelding...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Noem ruim 9000 maar niet veel..
quote:
Nee, we hebben bijna niets gekocht... alleen wat voor Twan, Lennon en Peace. En ik heb helemaal niets nieuwsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Diaan.
Heb je eigenlijk souveniertjes voor ons meegenomen?
Diaan had op de laatste dag nog wat willen kopen op een marktje...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, we hebben bijna niets gekocht... alleen wat voor Twan, Lennon en Peace. En ik heb helemaal niets nieuws... ow Twan heeft voor mn oma een cadeautje gekocht.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan had op de laatste dag nog wat willen kopen op een marktje...
Je zin is nog niet af. Ik denk, ik zeg het maar ff.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan had op de laatste dag nog wat willen kopen op een marktje...
ik durf niet meer..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zin is nog niet af. Ik denk, ik zeg het maar ff.
Want? Geen seks?quote:
Waarom durf je het dan niet te zeggen, kan me geen andere reden voorstelelnquote:
extreme lafheid?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom durf je het dan niet te zeggen, kan me geen andere reden voorsteleln.
Daar houdt diaantje niet van, dus je kan het maar beter wel zeggen!quote:
Het is Diaan en niet diaantje!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar houdt diaantje niet van, dus je kan het maar beter wel zeggen!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is Diaan en niet diaantje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |