Er valt ook niets aan te snappen, het is er gewoonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zit al ruim 5 jaar op fok maar dat soort taal snap ik nog steeds niet. Misschien kom ik wel in de verkeerde topics dan.
Dat snap ik dan weer wel... ik begrijp die taal niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Er valt ook niets aan te snappen, het is er gewoon.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik bedenk me net dat ik gedroomd heb dat ik MM ontmoet had
Hij had een heel raar accent en dat verklaarde ik dan maar met het feit dat 'ie in zijn jeugd in de achterhoek had gewoond en daarom een mix van accenten had
Ik woon helemaal niet in de achterhoek!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te veel bezig met gerontologie en haalt daardoor Diaan en mij door elkaar...
Het bier.quote:
Weet Nem veel...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik woon helemaal niet in de achterhoek!!![]()
Als dat het enige is, kunnen we de rest wel verkopen aan duitslandquote:
Nah, ik gun ze de lagere huizenprijzen en goedkopere benzine niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als dat het enige is, kunnen we de rest wel verkopen aan duitsland
Friesland is de beste kandidaat om te verkopen, die provincie heb je echt helemaal niets aan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Limburg is dan een betere kandidaat
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even verder met strijken en Peace gaat even achter de pc.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |