kan ook heel vies tegenvallen natuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ik had al gereageerd op Facebook maar dit verhaal is iets anders.
Wat je moet doen is lid worden van http://www.couchsurfing.org/ en bij een meisje op de bank crashen. Kun je leuke contacten mee opdoen en je bent onder de pannen. Verscheidene van mijn vrienden doen het en hebben het gedaan en het is echt heel leuk
Is ook nog eens gratis
Je kunt de reviews en waarderingen van gasten zien dus je kunt er zo een goede uitzoeken. Ik ken haast alleen maar goede verhalenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
kan ook heel vies tegenvallen natuurlijk
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
daar zat ik dus echt niet op te wachten Nem.
We zetten het er in de OP als voordeel voor de SCenioren bij...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
MM is natuurlijk al van leeftijd dat hij gerechtigd het woord pittig mag gebuiken.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zetten het er in de OP als voordeel voor de SCenioren bij...
Dat had een vriendin van mij dus gedaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt de reviews en waarderingen van gasten zien dus je kunt er zo een goede uitzoeken. Ik ken haast alleen maar goede verhalen
Als jonge vrouw zijnde is het natuurlijk slim geen jongen uit te zoeken om bij te crashen.
Ik begrijp het anders welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin nu te denken dat je een kloon bent van Ofyles2 of andersom...
Nem wist wel waar het over gingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin nu te denken dat je een kloon bent van Ofyles2 of andersom...
Het gebruik van het woord pittig is alleen gerechtvaardigd als het om eten gaat of een tante.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
MM is natuurlijk al van leeftijd dat hij gerechtigd het woord pittig mag gebuiken.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gebruik van het woord pittig is alleen gerechtvaardigd als het om eten gaat of een tante.
Zoals ik al zei, het is maar bij 2 dingen gerechtvaardigd om te gebruiken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook kapsels kunnen pittig zijn...
quote:
Dat blijkt, maar waarom dan de opmerking van PS hier, daar waar niemand begrijpt waar het over gaat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nem wist wel waar het over ging
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is maar bij 2 dingen gerechtvaardigd om te gebruiken.
Zo heb jij bijvoorbeeld een pittig kapsel...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook kapsels kunnen pittig zijn...
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is maar bij 2 dingen gerechtvaardigd om te gebruiken.
Ik vond het ook wel een beetje gek want ik had hier nog niet gelezenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Dat blijkt, maar waarom dan de opmerking van PS hier, daar waar niemand begrijpt waar het over gaat?
Het schijnt modern te zijn als je dat soort onzin uitkraamt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Enne het is toch iemand "nemen" ipv geven... of is dat nieuwerwetse taal?
Dat vind ik zelf nog wel meevallen eigenlijk...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo heb jij bijvoorbeeld een pittig kapsel...
True!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het schijnt modern te zijn als je dat soort onzin uitkraamt.
Maar daar hebben we het laatst ook al over gehad, joe sabi mi?
Ik vind het een leuke smiley!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nieuwe smiley: Niet mee eens...
Dat is foks. Net als faalhaas en bhfh-topic.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Enne het is toch iemand "nemen" ipv geven... of is dat nieuwerwetse taal?
Ik zit al ruim 5 jaar op fok maar dat soort taal snap ik nog steeds niet. Misschien kom ik wel in de verkeerde topics dan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is foks. Net als faalhaas en bhfh-topic.
Ik heb ze opgeslagen!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog ééntje dan:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |