En leuk om je zus te treiteren dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en voor Babi T. haar eerste verjaardag heeft oom Stereo net dit besteld op bol.com:
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/s(...).html#product_images
Zus zegt dat Babi. T. goed op muziek reageert, dus ideaal cadeautje.
Sterkte DEquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:47 schreef DarkElf het volgende:
tijd om dit lichaam in beweging te zetten, rondje rennen!
Dat én een heel leuk kadootje voor Babi T steer!quote:
waarom neem je nu geen vrij? kon dat niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:59 schreef Bluezz het volgende:
tis ook nog een kutdatum ook vandaag, meestal hou ik die vrij, mijn dochtertje zou vandaag 25 geworden zijn. En nee geen sterktes of zo, dat hoeft niet maar ik wil het wel delen en benoemen![]()
kun je dat niet negeren? gewoon keihard wegklikkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:08 schreef Bluezz het volgende:
Zombietennis
Stomme pc hier wil steeds dat ik opnieuw opstart terwijl de updates maandagavond al geinstalled zijn toen ik hem uit wilde doen
Nee, ik werk juist extra vandaag, anders is er helemaal niemand op de poli.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom neem je nu geen vrij? kon dat niet?
Yeah, doe ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:09 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je dat niet negeren? gewoon keihard wegklikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
hmm ja dat is wel een probleem in de zomertijd.. ik zou best een dagje vrij willen maar dat kan niet zomaar. zelfs als ik ziek ben zoals vorige week werk ik gewoon door (zij het wel parttime op kantoor en parttime thuis)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik werk juist extra vandaag, anders is er helemaal niemand op de poli.
De zomervakantie hebben we in januari geregeld toen we nog een gecombineerde poli waren met meer mensen, nu hebben die poli's dus een groot probleem helaas
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:16 schreef DarkElf het volgende:
Hi, ga zo de deur uit, was nog aan t lanterfanteren.Goed dat je hebt gebeld!! En idd als je je goed voelt denk je dat het allemaal wel meevalt, maar het is best serieus allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:16 schreef DarkElf het volgende:
Hi, ga zo de deur uit, was nog aan t lanterfanteren.dat het erbij hoort is opzich een geruststelling. je moet idd niet vergeten dat je een zware operatie hebt ondergaan! ben blij dat je er minder klachten hebt dan andere mensen. maar toch; wees wel een beetje lief voor je lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nog 9 dagen werken verdeeld over 3 wekenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:17 schreef DarkElf het volgende:
geen sterkte dan Bluezz en nog even en je hebt vakantie!!
lekkeeerrrr! fijn vooruitzicht!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog 9 dagen werken verdeeld over 3 weken
quote:
Ja, want "verdeeld" is in deze zin niet de persoonsvorm. Deze kun je makkelijk vinden door de zin in een andere tijd te zetten, dan veranderd de persoonsvorm mee.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:20 schreef Bluezz het volgende:
Nog 9 dagen werken verdeeld over 3 weken
6 Diensten over 10 dagenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moet nog 7 dagen werken verdeeld over 10 dagen
Laat anders gewoon een gouden kies trekken als onderpandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:17 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb k*t geslapen zeg. Heb opeens echt veel last van de kies die naast mn verstandskies zit. Morgen maar ff naar de tandarts.. Oh en de mijne is op vakantie, dus de vervangende zegt zo aan de telefoon"Neem wel genoeg contant geld mee, want omdat je hier waarschijnlijk maar 1 keer komt moet je zelf de nota indienen bij de verzekering" Dus ik vraag aan hoeveel geld ik dan moet denken "Zo;n 200 euro"
Maar dieheb ik nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Laat anders gewoon een gouden kies trekken als onderpand
Leuk, in een post over werkwoordsvervoegingenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:07 schreef kaasplankje het volgende:mogguh
[..]
[..]
Ja, want "verdeeld" is in deze zin niet de persoonsvorm. Deze kun je makkelijk vinden door de zin in een andere tijd te zetten, dan veranderd de persoonsvorm mee.
(Ik moet) nog 9 dagen werken verdeeld over 3 weken
(Ik moest) nog 9 dagen werken verdeeld over 3 weken
Ik wilde even checken of jullie het begrepen haddenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, in een post over werkwoordsvervoegingen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:25 schreef kaasplankje het volgende:
Laat anders gewoon een gouden kies trekken als onderpand
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:32 schreef DarkElf het volgende:
Victorie, les 26 (10-12-12)en ik heb echt lekker rustig aangedaan voor mijn gevoel maar wel 5.1 km gelopen
gem. zo een 9 km p uur. Vind ik voor nu primaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]prima afstand ook, wat is je looptempo nu?
jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
Da's inderdaad een prima tempo, nice!
Nog één lesje, Elf
Heeft dat ook niet te maken met de hele gesteldheid van je lichaam?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef DarkElf het volgende:
jaVrijdag dus ga ik die doen en dan heb ik mijn doel bereikt: evy 0-5 afgerond hebben voor /op 13 aug
(en ik was ff wat sip toen het de afgelopen keren wat minder ging maar ik heb een idee dat het met het inlopen van mijn nieuwe schoenen te maken kan hebben... vandaag weer op mijn oude schoenen gelopen en die lopen gewoon nog soepeler en lekkerderDie nieuwe lopen ook prima, geen pijntjes of wat dan ook maar de soepelheid mist gewoon nog)
alles speelt mee, waar je in je cyclus zit bijv of hoe je geslapen hebt, wat voor weer t is (zon, tegenwind, regen, mist alles maakt uit) , hoe je je voelt, of je je druk maakt om van alles .....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft dat ook niet te maken met de hele gesteldheid van je lichaam?
Hardlopen is nogal een ding, ook voor je organen.
Haha ja maar dat gaat via een bedrijf hequote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:32 schreef kaasplankje het volgende:
Aure, Jij deelt soms flyers uit op CS hé? Kan je mss een keertje voor mij flyeren?
Kun je dan niet beginnen met de andere al wandelend in te lopen? Lekker met sportschoenen naar het dorpquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jaVrijdag dus ga ik die doen en dan heb ik mijn doel bereikt: evy 0-5 afgerond hebben voor /op 13 aug
(en ik was ff wat sip toen het de afgelopen keren wat minder ging maar ik heb een idee dat het met het inlopen van mijn nieuwe schoenen te maken kan hebben... vandaag weer op mijn oude schoenen gelopen en die lopen gewoon nog soepeler en lekkerderDie nieuwe lopen ook prima, geen pijntjes of wat dan ook maar de soepelheid mist gewoon nog)
ja zoiets was ik van plan, volgende week ga ik naar de dierentuin met mijn zus en neefjes en was van plan ze dan aan te doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je dan niet beginnen met de andere al wandelend in te lopen? Lekker met sportschoenen naar het dorp
wat goehoedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef flying-dutchman het volgende:
*WOEI*
ik ga dit weekend in als huis eigenaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef flying-dutchman het volgende:
*WOEI*
ik ga dit weekend in als huis eigenaarx1000
leuk! wat voor een?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb héél misschien binnenkort een nieuwe auto
Leuk, enne krijgen we ook nog foto's? 't zal vast wel een strakke woning zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:18 schreef flying-dutchman het volgende:
eerst een beetje inrichten (pannen enzo over, dan valt er ook nog wat klaar te maken)
yep ik zal zo wat gaan rondsturen in PM'squote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, enne krijgen we ook nog foto's? 't zal vast wel een strakke woning zijn
Er zijn er nog 2 in de race. Een Peugeot Partner of een Fiat Doblo Cargo 2010. Ik heb nogal een crush op de Fiat maar mijn zwager werkt bij de Peugeot dealer dus mss is het beter daar een auto te kopen, ook ivm onderhoud en korting op onderdelen enzo. Ik moet ook nog kijken of ik in aanmerking kan komen voor een financiering dus 't is wel nog even afwachten. Ik heb ter illustratie even een paar stoere pics uitgezocht, de Partner is wel een beetje over de top met die wielen en side- en bullbar maar dan heb je een idee.quote:
Felquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef flying-dutchman het volgende:
*WOEI*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn pa heeft een doblo, is er geloof ik flink tevreden overquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Er zijn er nog 2 in de race. Een Peugeot Partner of een Fiat Doblo Cargo 2010. Ik heb nogal een crush op de Fiat maar mijn zwager werkt bij de Peugeot dealer dus mss is het beter daar een auto te kopen, ook ivm onderhoud en korting op onderdelen enzo. Ik moet ook nog kijken of ik in aanmerking kan komen voor een financiering dus 't is wel nog even afwachten. Ik heb ter illustratie even een paar stoere pics uitgezocht, de Partner is wel een beetje over de top met die wielen en side- en bullbar maar dan heb je een idee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, en dan je eigen logo aan de zijkant??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Er zijn er nog 2 in de race. Een Peugeot Partner of een Fiat Doblo Cargo 2010. Ik heb nogal een crush op de Fiat maar mijn zwager werkt bij de Peugeot dealer dus mss is het beter daar een auto te kopen, ook ivm onderhoud en korting op onderdelen enzo. Ik moet ook nog kijken of ik in aanmerking kan komen voor een financiering dus 't is wel nog even afwachten. Ik heb ter illustratie even een paar stoere pics uitgezocht, de Partner is wel een beetje over de top met die wielen en side- en bullbar maar dan heb je een idee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard, en dan op een zwarte auto. Ook met airco, SAT nav, mistlampen en in de carrosserie meegespoten bumpers maar dan wel gewone patta's, alleen iets breder dan normaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ey kaas..en dan een flink logo op de zijkant?![]()
hoe ziet jouw logo er eigenlijk uit?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Uiteraard, en dan op een zwarte auto. Ook met airco, SAT nav, mistlampen en in de carrosserie meegespoten bumpers maar dan wel gewone patta's, alleen iets breder dan normaal
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:38 schreef flying-dutchman het volgende:
mijn pa heeft een doblo, is er geloof ik flink tevreden overMijn moeder had er ook een uit 2005 ofzo, die is alweer ingeruild voor iets kleiners maar 't was wel een goede auto. Vooral de neus van 't nieuwe model is anders en die spreekt me erg aan. Ook de motor is gloeinieuw en superzuinig. Een 1.6 diesel heeft 105 pk (met start stop) en loopt bijna 1 op 20 volgens de fabriek. Scoort wel wat beter dan de Peugeot die 90 pk heeft bij 1.6 diesel uitvoering en rijdt 1 op 17.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Peugeot vind ik leukerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef kaasplankje het volgende:
Uiteraard, en dan op een zwarte auto. Ook met airco, SAT nav, mistlampen en in de carrosserie meegespoten bumpers maar dan wel gewone patta's, alleen iets breder dan normaal
Wat lekker zo'n halve dagquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
Nog een half uurDan zit mijn werkdag er weer op
Dan snel naar huis, boodschappen doen, kattenbak verschonen en foto's gaan inlijsten. En vanavond komt er een eter dus dan ga ik een maaltijdsalade van pasta met rucola en gerookte forel maken
Coolquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het doet denken aan zo'n ding:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:53 schreef DarkElf het volgende:
hoe ziet jouw logo er eigenlijk uit?
Maar klinkt prima! alles erop en eraan
Oh yeah babyquote:
even sneakpeekenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:53 schreef DarkElf het volgende:
hoe ziet jouw logo er eigenlijk uit?
Maar klinkt prima! alles erop en eraan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een 2CV bestel is technisch niet echt meer van deze tijdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Peugeot vind ik leuker
Maar nog leuker is een 2CV bestel natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
even sneakpeeken
Tof logo! Site ook trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is een idealistenautoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:09 schreef kaasplankje het volgende:
een 2CV bestel is technisch niet echt meer van deze tijdWel een tof ding ofzo maar als je m dagelijks gebruikt is dat niet echt handig lijkt me
Vrienden van mij ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:20 schreef flying-dutchman het volgende:
Maat van me doet volgens mij nog steeds logo's voor auto's enzo. Mocht je nog iemand zoeken laat maar weten
Nee, hun bedrijf zit in Hoogvlietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
toevallig uit ridderkerk?
Je bedoelt een stinkende en lekkende benzineslurpende niet vooruit te branden rampenkar met altijd beslagen ramen en muf interieurquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
yep ik zal zo wat gaan rondsturen in PM's
en kaas je hebt ze in je pm zitten
Oeh ik hoop het voor je! Es ff kijken hoe ver mijn bestelling isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
postmeneer is geweest met H&M spulletjes, tioen ik nog in bed lag maar er laggeen briefje in de bus, mischien komt ie straks nog een keer, doet ie wel vaker
Maar je vering is wel briljant met zo'n 2CV bestelwagenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je bedoelt een stinkende en lekkende benzineslurpende niet vooruit te branden rampenkar met altijd beslagen ramen en muf interieurIk heb 't voorlopig wel gehad met oude auto's
mooi om te zien maar ozo onpraktisch
Zo'n auto heb je nu, alleen dan dieselslurpendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:29 schreef kaasplankje het volgende:
Je bedoelt een stinkende en lekkende benzineslurpende niet vooruit te branden rampenkar met altijd beslagen ramen en muf interieurIk heb 't voorlopig wel gehad met oude auto's
`quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:38 schreef Aure het volgende:
[..]
Oeh ik hoop het voor je! Es ff kijken hoe ver mijn bestelling is
Ja das waar. Die van mij komt vandaag aan! Bij mn ouders dan wel, dus ik zie het morgen pasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
`
ik ook, maar ik moet zo wegmaar dat ik geen briefje in de bus heb is raar
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:29 schreef kaasplankje het volgende:
Yeahquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:09 schreef golfer het volgende:
Nieuwe mobieltje voor B. is afgeleverd,
hoe moet ik dit schema zien?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:32 schreef DarkElf het volgende:
Victorie, les 26 (10-12-12)en ik heb echt lekker rustig aangedaan voor mijn gevoel maar wel 5.1 km gelopen
Je bedoelt dat je een mega-schuld hebt bij een bank of andere hypotheekverstrekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef flying-dutchman het volgende:
*WOEI*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet eigenlijk ook een paar kookboeken wegdoen. Elke keer als ik die boekjes doorblader staat er niets in wat ik zou willen klaarmaken (waaronder een stel van de IKEA). Troep dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:48 schreef borisz het volgende:
Ik wil ook een PM.
Zo even naar bieb geweest. Weer een aantal kookboeken meegenomen. Kan ik ze thuis rustig bekijken of het wat is. Staan wel aardige boeken tussen maar ook een hele hoop troep.
tja het is een of het ander. Hypotheek rente betalen of huur, bij het laatste hou je niets overquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een mega-schuld hebt bij een bank of andere hypotheekverstrekker
Maar gefeliciteerd hoor![]()
Ik heb echt een monsterbestelling staanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:27 schreef Sarabi het volgende:
Zei iemand H&M?
Ik zal ook weer eens gaan bestellen daar, is te lang geleden
De afgelopen maanden doe ik steeds van alles in het mandje en dan toch maar weer verwijderen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:32 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb echt een monsterbestelling staan
Eerst naar Vliss en dan daarna kijken of je eventueel nog wat kan bestellen bij H&Mquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De afgelopen maanden doe ik steeds van alles in het mandje en dan toch maar weer verwijderen.
Zou eigenlijk niets meer bestellen bij de H&Mhmm what to do
Volgende week misschien nog dat weekje naar Vlissingen en dan kan ik ook wel mijn geld beter gebruiken eigenlijk....
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
even sneakpeeken
mooi logoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
nee tis 10 hard, 1 wandelen, 12 hard, 1 wandelen, 12 hard.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:39 schreef z80 het volgende:
[..]
hoe moet ik dit schema zien?
10 minuten hard-12 minuten lopen-12 minuten hard?
en ik heb hier ook een paar sport schoenen die hoognodig vervangen moeten worden.
maar ze zitten (nu ze versleten zijn) lekker.
ook al hoef je natuurlijk niet meteen bij de H&M te betalen....duurt toch eeuwen voordat het er isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Aure het volgende:
[..]
Eerst naar Vliss en dan daarna kijken of je eventueel nog wat kan bestellen bij H&M
Haha ja dat is ook waarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ook al hoef je natuurlijk niet meteen bij de H&M te betalen....duurt toch eeuwen voordat het er is
cadeautjesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ffies weg om cadeau voor 2 collega's te kopen die beide vandaag jarig zijn
voor de vrouwelijke collega luchtje + zeepje (standaardquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
cadeautjes
weet je al wat je gaat kopen?
Jip & Janneke champagne!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voor de vrouwelijke collega luchtje + zeepje (standaard)
voor de mannelijke collega moet ik kijken.. ik wilde diverse soorten bier kopen maar hij drinkt geen alcohol want is moslim... dus geen idee... kinderchampagne?
Niet te gelovenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:48 schreef borisz het volgende:
Pffff --> http://www.mediareport.nl(...)richt-over-tweet/nl/
Sparen voor een huisje moet je Sarabiquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jip & Janneke champagne!
Ik heb even wat nieuwe sneakers besteld, zowel om te sporten en om afentoe ook schoenen te hebben waar ik op kan lopen (al 8 jaar lang alleen maar pumps enzo gekocht)
Nu even op de H&M site kijken![]()
Kan iemand even zeggen dat ik eigenlijk voor een eigen huisje moet sparen?
Oke....ik ga niet naar de H&Msitequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Sparen voor een huisje moet je Sarabi
sparen jijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jip & Janneke champagne!
Ik heb even wat nieuwe sneakers besteld, zowel om te sporten en om afentoe ook schoenen te hebben waar ik op kan lopen (al 8 jaar lang alleen maar pumps enzo gekocht)
Nu even op de H&M site kijken![]()
Kan iemand even zeggen dat ik eigenlijk voor een eigen huisje moet sparen?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke....ik ga niet naar de H&MsiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben echt benieuwd wat er in mn bestelling zit. Ben het alweer een beetje vergetenWel balen is dat er nog 3 dingen in behandeling staan, de 3 leukste dingen
![]()
H&M maten zijn heel vaak debiel. Ik heb maat 36 t/m 42 in mn kast liggen van H&Mquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik pastte net bij de gewone H&M (kwam altijd bij de BB afdeling) een leuke jas maat 46, maar die kreeg ik niet dichtTerwijl broeken mt 46 van mijne koent afglijden
Bij de H&M vergeet je het altijd weer he? Vind het wel jammer dat het altijd zo lang duurt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:06 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Ik ben echt benieuwd wat er in mn bestelling zit. Ben het alweer een beetje vergetenWel balen is dat er nog 3 dingen in behandeling staan, de 3 leukste dingen
Ik heb zelfs H&M kindermaatjes 168....maar ook 44 volgens mij van de H&Mquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef Aure het volgende:
[..]
H&M maten zijn heel vaak debiel. Ik heb maat 36 t/m 42 in mn kast liggen van H&MTerwijl ik eigenlijk gewoon een 38/40 ben
Dat sowieso nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Conclusie, het ligt niet aan bloes haar rare lijffie![]()
Hij is binnen! Maar bij mn oudersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij de H&M vergeet je het altijd weer he? Vind het wel jammer dat het altijd zo lang duurt.
Krijgen we foto's als je bestelling binnen is?
yupquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef Bluezz het volgende:
Het is een gouwe bizznizz dat online winkelen als je het mij vraagt. Maar toch pas ik liever in de winkel tegenwoordig omdat het dus niet meer betrouwbaar is.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:04 schreef flying-dutchman het volgende:nou Sarabi.... hij heeft al een huis..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Jij kan ook echt alles eten wanneer je maar wil hequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
kadootjes zijn binnen![]()
zag ook 2 bakjes gezouten pistache in de aanbieding... ben nu aan t snoepen
het vult wel hoor... pistache pff... maar wel lekker jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Jij kan ook echt alles eten wanneer je maar wil he
gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef flying-dutchman het volgende:
*WOEI*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik heb bizar weinig honger de laatste dagen. Denk dat als ik morgen bij mn ouders op de weegschaal ga staan, dat ik weer kwijt ben wat ik bij hen ben aangekomen de laatste maandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het vult wel hoor... pistache pff... maar wel lekker ja![]()
heb jij ook iets lekkers?
Ook gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb héél misschien binnenkort een nieuwe auto
ik snap het.... kun je weer lekker bij-eten bij mamsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee ik heb bizar weinig honger de laatste dagen. Denk dat als ik morgen bij mn ouders op de weegschaal ga staan, dat ik weer kwijt ben wat ik bij hen ben aangekomen de laatste maandEhh ja snappen we het nog?
Het is anders de bedoeling dat ik nog wat kilootjes afval hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik snap het.... kun je weer lekker bij-eten bij mams
Die maten zijn altijd enorm krapquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik pastte net bij de gewone H&M (kwam altijd bij de BB afdeling) een leuke jas maat 46, maar die kreeg ik niet dichtTerwijl broeken mt 46 van mijne koent afglijden
Ja je bent aan het jojo-enquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:31 schreef Aure het volgende:
Nee ik heb bizar weinig honger de laatste dagen. Denk dat als ik morgen bij mn ouders op de weegschaal ga staan, dat ik weer kwijt ben wat ik bij hen ben aangekomen de laatste maandEhh ja snappen we het nog?
B. en boobs? Die erwtjes van haar?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:40 schreef MissHobje het volgende:
En als je een beetje boobs hebt dan past er helemaal niets
uhh...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou Sarabi.... hij heeft al een huis..![]()
Dat ook nog inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die maten zijn altijd enorm krap
die 46 is vaak een net aan gewone 40 in de gemiddelde andere winkel
ik zou blij zijn met boobsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die maten zijn altijd enorm krap
die 46 is vaak een net aan gewone 40 in de gemiddelde andere winkel
ohh ok sorryquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:40 schreef Aure het volgende:
[..]
Het is anders de bedoeling dat ik nog wat kilootjes afval hoor
Oh ik ben ook niet ontevreden met mezelf hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ohh ok sorry![]()
ik vind dat je er goed uitziet hoor![]()
Leuk toch!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef Sarabi het volgende:
YayVlissingen gaat door
Niet heel spannend I know maar toch nog een beetje vakantie
Gemist. Maar wat ga je in Vlissingen doen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef Sarabi het volgende:
YayVlissingen gaat door
Niet heel spannend I know maar toch nog een beetje vakantie
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb foto's gemaakt in mijn volkstuin met handmatig ingestelde sluitertijd/diafragma en ISO waarde, dit dankzij de mini workshop van P.
http://img267.imageshack.(...)olkstuin2010030b.jpg
Vakantie houden met mijn vriendjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Gemist. Maar wat ga je in Vlissingen doen?
als ik nou met mijn tieten tegen jouw tieten opspring met mijn ogen dicht, misschien neem ik dan wat overquote:
Mooi geregeldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:53 schreef Sarabi het volgende:
Vakantie houden met mijn vriendje
We kunnen in een appartement van zijn oom en tante die nu op vakantie zijn, want we hadden niet echt geld om op vakantie te gaan deze zomer.
Das nieveelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, het is augustus en ik bedenk me net dat ik dit jaar 2x in een restaurant ben geweest.
Een keer in een wokrestaurant voor mijn moeder's verjaardag en een keer met Lein geluncht in een tapasrestaurant. That's it
vannavond dus uitgebreid romantisch dineren met Ross?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, het is augustus en ik bedenk me net dat ik dit jaar 2x in een restaurant ben geweest.
Een keer in een wokrestaurant voor mijn moeder's verjaardag en een keer met Lein geluncht in een tapasrestaurant. That's it
Coolquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
als ik nou met mijn tieten tegen jouw tieten opspring met mijn ogen dicht, misschien neem ik dan wat over
Geen geld voorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
vannavond dus uitgebreid romantisch dineren met Ross?
oja je blijft daar 2 weken toch? vakantie!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We kunnen in een appartement van zijn oom en tante die nu op vakantie zijn, want we hadden niet echt geld om op vakantie te gaan deze zomer.
Ja zekerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi geregeldHet scheelt al enorm als je ergens kan slapen zonder ervoor te betalen
Weekje waarschijnlijk, moet alweer bijna aan de studie....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja je blijft daar 2 weken toch? vakantie!!
Ik zie het even voor me........quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als ik nou met mijn tieten tegen jouw tieten opspring met mijn ogen dicht, misschien neem ik dan wat over
weekje Vlissingen is genoeg toch.. en anders ga je in de herfstvakantie nog een weekje ergens anders naartoe... of in de kerstvakantie...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weekje waarschijnlijk, moet alweer bijna aan de studie....
De zomer is snel gegaan
Werkt dat zo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef golfer het volgende:
Kattenliefhebbers:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)at-in-kofferbak.html
heb ik ooit eens geprobeerd met mn ogen open maar hielp niksquote:
Leuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:53 schreef Sarabi het volgende:
Ja komt ook wel goedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weekje Vlissingen is genoeg toch.. en anders ga je in de herfstvakantie nog een weekje ergens anders naartoe... of in de kerstvakantie...
Loopt ie daar los rond?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Pas je wel op dat je niet Braamyo tegen het lijf loopt?
Zou misschien veiliger zijn, toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet aan een ketting nee
gemarineerde hond heb ik in Korea gehad maar gemarineerde kat..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef golfer het volgende:
Kattenliefhebbers:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)at-in-kofferbak.html
dat wel jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zou misschien veiliger zijn, toch?
Ik ga weer even de tuin in
Hoe smaakte die hond?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
gemarineerde hond heb ik in Korea gehad maar gemarineerde kat..
Je hebt een nieuwe baan gemistquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
straks wel? heb ik een salarisverhoging gemist?
Ik wil er een foto vanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
onee dat wist ik.. een extra baantjequote:
Ik zal mijn toestel in de aanslag houden.quote:
niet lekker. zat in een smakeloze soep (water met stukjes prei ofzo). goorste lunch daar ooit. ben ook niet verder gekomen dan 3 happen. was ook een vieze zaak. en was het enige wat ze hadden.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:17 schreef golfer het volgende:
Dus ik kan die kut-keffer van de buren nog wel even laten leven?
We staan quittequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Dat zou leuk zijn geweestquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
onee dat wist ik.. een extra baantjehad alleen ff niet aan geld gedacht, stom
of heeft Ross een baan, want dat weet ik dan nog niet
hehe idd niet echt dieet etenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef flying-dutchman het volgende:
DIkke mik vandaag met alle dieet plannen
nu cashews + bier
en straks pizza
Ah, van die ruimtes waar spullen zich zomaar vanuit het niets ophopenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef freecell het volgende:
We staan quitte
In Juli. Voor onze trouwdag (die in Maart was)
En met oma die nog ouder werd in een wokrestaurant
Pfffff, ik ben toch moe
Vandaag hele bijkeuken leeggehaald, schoongemaakt en weer ongepakt. Verrassing: je kan er lopen!
Nou....vorig jaar was ik meer dan 100 euro kwijt pp in een restaurant in de restaurant weekquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
FC en Isa: gaan jullie anders naar de Restaurantweek. voor best weinig lekker eten
die kan natuurlijk niet wachten om met haar nieuwe mobieltje te spelen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:51 schreef golfer het volgende:
Ik hoor mijn auto parkeren.
B.is lekker vroeg thuis.
stuiter genoeg om het er al af gewerkt te hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe idd niet echt dieet eten
waat!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou....vorig jaar was ik meer dan 100 euro kwijt pp in een restaurant in de restaurant week
Wow, hoe heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou....vorig jaar was ik meer dan 100 euro kwijt pp in een restaurant in de restaurant week
mweh, wij kunnen voor ong. 40,- met z'n tweeën geniaal eten, weten de tentjes wel te vinden. Maar we moeten ook nog oppas zoeken en het komt er niet vanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
FC en Isa: gaan jullie anders naar de Restaurantweek. voor best weinig lekker eten
Nou, bij de verhuizing hebben we erwat kasten in gegooid en daarna heel veel spullen. Maar die spullen zijn nooit IN de kasten gekomen, maar stonden overal. En weet je? Bijna alles bleek in de kasten te passenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, van die ruimtes waar spullen zich zomaar vanuit het niets ophopen
Pesies, al voor 30.- kan je met 2 geniaal etenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:02 schreef freecell het volgende:
[..]
mweh, wij kunnen voor ong. 40,- met z'n tweeën geniaal eten, weten de tentjes wel te vinden. Maar we moeten ook nog oppas zoeken en het komt er niet van
[..]
Nou, bij de verhuizing hebben we erwat kasten in gegooid en daarna heel veel spullen. Maar die spullen zijn nooit IN de kasten gekomen, maar stonden overal. En weet je? Bijna alles bleek in de kasten te passen
Heldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb foto's gemaakt in mijn volkstuin met handmatig ingestelde sluitertijd/diafragma en ISO waarde, dit dankzij de mini workshop van P.
http://img267.imageshack.(...)olkstuin2010030b.jpg
Joh...met pindasaus is alles lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:17 schreef golfer het volgende:
Dus ik kan die kut-keffer van de buren nog wel even laten leven?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waat!!![]()
nou dat wordt nog wat dan, 2x Niven achter elkaar...
P. trakteer jij?![]()
![]()
Ik heb geen groenten gezien hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:41 schreef DarkElf het volgende:
ziet er mooi uit Kaas, heb je ook groenten enzo die je daar verbouwd?
Precies. Heb geen kind meer aan haar nu.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
die kan natuurlijk niet wachten om met haar nieuwe mobieltje te spelen!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Heb geen kind meer aan haar nu.
Wat jammerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:48 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn diner-date voor vanavond zegt net afRamp oh ramp
Wat nu
[..]![]()
Thanks! Nee, geen groenten. Enkel wat keukenkruiden staan er. De belangrijkste thema's in de tuin zijn herfstkleur en aparte bladvormen. Er stond al een soort japans hekje en met al die japanse esdoorns krijg je een soort oosterse sfeer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:41 schreef DarkElf het volgende:
ziet er mooi uit Kaas, heb je ook groenten enzo die je daar verbouwd?
Bedankt nog hé? Ik moet nog veel oefenen hoor. Ik had op een stoel gezeten 25 verschillende foto's genomen van hetzelfde object met steeds wisselende instellingen, en thuis alles een beetje uitgezocht. Blijkt dat de juiste instelling wisselt per situatie. Lichtinval versus compositie, best interessant allemaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:39 schreef PdeHoog het volgende:
HeldGoed werk
Volgende stap: telelens
Fotografie is een duuuuuuuuuuuuure hobby
edit: er is echt heel veel te leren over fotografie hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bedankt nog hé? Ik moet nog veel oefenen hoor. Ik had op een stoel gezeten 25 verschillende foto's genomen van hetzelfde object met steeds wisselende instellingen, en thuis alles een beetje uitgezocht. Blijkt dat de juiste instelling wisselt per situatie. Lichtinval versus compositie, best interessant allemaal![]()
Groothoek zou ik niet doen nog. Je hebt een 18-55. Die 18mm met crop is al aardig groothoek. Ik zou eerder eens kijken voor een Sigma 70-300 APO 4.5-5.6 (EUR 270 geloof ik) een 55-200mm van Canon. Daar ga je meer profijt van hebben denk ik. Maar daar kom je snel genoeg achter als je langer fotografeert. Als je merkt dat je je onderwerpen niet dicht genoeg bij kan halen, is het tijd voor een tele.quote:Verder dacht ik eigenlijk meer aan een groothoeklens voor erbij, maar die is net zo duur als de cameraeven sparen dus
toff tofo, als de rest van het boek net zo isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vandaag trouwens echt een uitermate cool boek gekocht
[ afbeelding ]
Normaal EUR 30. Lag bij de boekhandel waar ik vanmiddag moest zijn voor EUR 6Stond al lang op mijn lijstje van gewenste fotoboeken
Visticks bakken voor het avondeten ! doet het altijd !quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:48 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn diner-date voor vanavond zegt net afRamp oh ramp
Wat nu
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:26 schreef Sarabi het volgende:
Elke dinsdag historische markt in Veeredenk dat ik mijn vriendje mee ga slepen daar naar toe
Zal ie leuk vinden
Ha Emile Roemer IIquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:46 schreef flying-dutchman het volgende:mijn nieuwe pochet en stropdas lag gewoon al een poos in de brievenbus op mij te wachten. Stropdas lekker vrolijk rood, doe ik denk ik vrijdag maar om
Champagne vooraf. Wijn bij het eten. Kaasplankje er bij. Spoomquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef Sarabi het volgende:
Wow, hoe heb je dat gedaan?
Ik kon het niet laten en heb toch nog een lunch gereserveerd bij Flinstering, vorig jaar was het diner erg lekker.
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Champagne vooraf. Wijn bij het eten. Kaasplankje er bij. Spoom
das dus precies waarom de restaurantweek eigenlijk helemaal niet zo goedkoop is. met al die dingen zit je zo aan zo'n bedrag idd en dan kies ik liever zelf mijn menuquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Champagne vooraf. Wijn bij het eten. Kaasplankje er bij. Spoom
Ik heb een reuze leuke avond gehad, maar nee, zo goedkoop was het helemaal niet dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:58 schreef DarkElf het volgende:
das dus precies waarom de restaurantweek eigenlijk helemaal niet zo goedkoop is. met al die dingen zit je zo aan zo'n bedrag idd en dan kies ik liever zelf mijn menu
Nee hoor, die kat moet gewoon naar de dierenarts.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:59 schreef Sarabi het volgende:
Grrr soms begrijp ik mijn vriend (+ ouders) helemaal niet
Hun kat loopt al een dag te miauwen en heeft duidelijk pijn, nu ook bloed bij het plassen dus denken ze aan blaasontsteking.
Ja hallo ben ik nu zo gek dat ik vind dat een dierenarts dat even moet checken........
nope.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:59 schreef Sarabi het volgende:
Grrr soms begrijp ik mijn vriend (+ ouders) helemaal niet
Hun kat loopt al een dag te miauwen en heeft duidelijk pijn, nu ook bloed bij het plassen dus denken ze aan blaasontsteking.
Ja hallo ben ik nu zo gek dat ik vind dat een dierenarts dat even moet checken........
Ik weet dat ik er erg slecht tegen kan als een van mijn katten pijn heeft, dus weet nooit of ik te snel naar de dierenarts wil.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, die kat moet gewoon naar de dierenarts.
die obers zullen t van mij denken. Ik drink geen alcohol en hou niet van buitenlandse kazen.. En dan zien ze me de vlg dag weer.. Kijken hoe gastvriendelijk ze zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een reuze leuke avond gehad, maar nee, zo goedkoop was het helemaal niet dus
Andere keer alleen water bij het menu gedronken en dan verbeeld ik me altijd dat de obers denken dat je een arme sloeber bent
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die obers zullen t van mij denken. Ik drink geen alcohol en hou niet van buitenlandse kazen.. En dan zien ze me de vlg dag weer.. Kijken hoe gastvriendelijk ze zijn
Kan je niet eerst bellen en het beschrijven?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er erg slecht tegen kan als een van mijn katten pijn heeft, dus weet nooit of ik te snel naar de dierenarts wil.
Maarja ik zou bijna er naar toe rijden en hem meenemen naar onze dierenarts
Aangezien het de kat van de ouders van mijn vriend is vind ik het een beetje raar om me er zo mee te bemoeien.....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je niet eerst bellen en het beschrijven?
Da's een idee. Maar kan je het niet tegen z'n ouders zeggen? Ik bedoel, als die kat bloed plast.......quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aangezien het de kat van de ouders van mijn vriend is vind ik het een beetje raar om me er zo mee te bemoeien.....
Zal zo eens het vriendje duidelijk maken dat ik het niet helemaal oke vind als kattenliefhebber
Dan moet hij het maar aan zijn ouders doorgeven, denk niet dat ze op mijn mening zitten te wachten eerlijk gezegd......quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's een idee. Maar kan je het niet tegen z'n ouders zeggen? Ik bedoel, als die kat bloed plast.......
Ik zou willen weten wat de DA denkt van dat bloed plassen. Dat lijkt me een ernstiger symptoom dan pijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan moet hij het maar aan zijn ouders doorgeven, denk niet dat ze op mijn mening zitten te wachten eerlijk gezegd......
En misschien gaat het ook wel weer vanzelf over maar katten kunnen toch ook pijnstillers ofzo krijgen?
Ik heb even op google gezocht (wat je niet moet doen, I know) maar blijkt wel vaker voor te komen bij blaasontsteking?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zou willen weten wat de DA denkt van dat bloed plassen. Dat lijkt me een ernstiger symptoom dan pijn.
Volgens mij gaat een blaasontsteking niet vanzelf over. Maar het is idd hun keus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb even op google gezocht (wat je niet moet doen, I know) maar blijkt wel vaker voor te komen bij blaasontsteking?
Ik heb er met mijn vriend over gesproken en ze willen nog de nacht afwachten en als het nog steeds zo is gaan ze naar de dierenarts.....
Het is ook niet mijn keuze....vraag me af of ik mijn mond er over kan houden de volgende keer dat ik ze ziequote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij gaat een blaasontsteking niet vanzelf over. Maar het is idd hun keus.
Het klinkt misschien lullig, maar zo bedoel ik het niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn keuze....vraag me af of ik mijn mond er over kan houden de volgende keer dat ik ze zie
Daar heb je ook gelijk in...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het klinkt misschien lullig, maar zo bedoel ik het niet.
Ik ben een stuk ouder dan jij en ik zou duidelijk zeggen dat ik me zorgen maak en dat ik de symptomen niet vertrouw. Ik heb geleerd om mijn mening te zeggen, als ik het echt een probleem vind. Ik heb dat ook moeten leren en ik begrijp dat je je er niet mee wilt bemoeien. Maar ik voel me prettiger als ik heb gezegd: Mijn mening is......
Aha! Heel goed gedaan dus!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in...
Het is al heel wat voor mij dat ik het zo tegen mijn vriend heb gezegd en niet opgekropt heb, maar tegen zijn ouders is nog een stap te ver
[digibeet-huisvrouw modus aan] Weet de buurt dat? [digibeet-huisvrouw modus uit]quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:20 schreef borisz het volgende:
Pff mijn laptop pakt de thuisserver niet meer.
Ik leen nu een server in de buurt.
ergens snap ik het ook wel hoor, maar ik zou er zelf echt niet tegen kunnen geloof ik als mensen zo met hun dier omgaan (zegt ook iets over die mensen, maar dat is misschien ook de reden waarom je niet open met ze kunt pratenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in...
Het is al heel wat voor mij dat ik het zo tegen mijn vriend heb gezegd en niet opgekropt heb, maar tegen zijn ouders is nog een stap te ver
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ergens snap ik het ook wel hoor, maar ik zou er zelf echt niet tegen kunnen geloof ik als mensen zo met hun dier omgaan (zegt ook iets over die mensen, maar dat is misschien ook de reden waarom je niet open met ze kunt praten)
Ah, fijn dat het lekker was!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:22 schreef z80 het volgende:
vandaag voor het eerst zelf rodekool klaar gemaakt.
even op internet kijken hoelang deze moet staan.
mag ik kiezen tussen 15 minuten (de kortste) tot 1.5 uur ( de langste).
ja hallo, daar kan ik niet veel mee.
dan maar een oud boek uit de kast, stoven met appels, rozijnen en laurier 50 minuten.
kijk daar heb ik iets aan.
vervolgens de rodekool schoongemaakt en klein gesneden, natuurlijk in een te kleine pan.
maar het resultaat is goed te eten vind ik.
Ik kreeg toch de indruk dat het niet kunnen praten ook aan Sarabi ligt......quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ergens snap ik het ook wel hoor, maar ik zou er zelf echt niet tegen kunnen geloof ik als mensen zo met hun dier omgaan (zegt ook iets over die mensen, maar dat is misschien ook de reden waarom je niet open met ze kunt praten)
Huuuuuuu, die zijn eng. Net als de meeste in OUDquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ben jij ook zo'n doorgewinterde F&F'er?
Nah ik weet niet, ze zijn er kennelijk heel anders in dan ik benquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
weet ik niet of ik dat nou ben maar hou wel erg van beesten en vind dat als je huisdieren hebt je het verplicht bent om goed voor ze te zorgen. En als jezelf bloed plast dan ga je ook niet alles maar even aankijken enzo... (de meeste mensen niet neem ik aan tenminstequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:25 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe zijn die dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:25 schreef ColdFeet het volgende:
dat niet kunnen praten kun je zelf iets aan doen, desnoods via je vriend.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nah ik weet niet, ze zijn er kennelijk heel anders in dan ik ben
En het niet praten ligt inderdaad ook wel aan mij (niet dat ik denk dat ze zouden luisteren)
GMTA!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
weet ik niet of ik dat nou ben maar hou wel erg van beesten en vind dat als je huisdieren hebt je het verplicht bent om goed voor ze te zorgen. En als jezelf bloed plast dan ga je ook niet alles maar even aankijken enzo... (de meeste mensen niet neem ik aan tenminste)
Zij misschien niet....maar goed dat kunnen ze zelf beslissen, dieren moet je gewoon helpenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe zijn die dan?![]()
Als ik bloed zou plassen, zou ik ook snel naar de dokter willen.
Je hebt gelijk en ze heeft het via haar vriend geprobeerd. Dat is een goed begin.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat niet kunnen praten kun je zelf iets aan doen, desnoods via je vriend.
als je het echt zo vervelend vind moet je er gewoon iets mee doen
(maar zo simpel ben ik dan he?)
ik vind ook dat het beest naar de dokter moet hoor! Maar om daar nou direct conclusies over de persoonlijkheden van de baasjes aan te verbinden, vind ik wel iets te ver gaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
weet ik niet of ik dat nou ben maar hou wel erg van beesten en vind dat als je huisdieren hebt je het verplicht bent om goed voor ze te zorgen. En als jezelf bloed plast dan ga je ook niet alles maar even aankijken enzo... (de meeste mensen niet neem ik aan tenminste)
Je hebt je best gedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zij misschien niet....maar goed dat kunnen ze zelf beslissen, dieren moet je gewoon helpen![]()
Maar goed ik ga de nacht afwachten voordat ik mezelf weer helemaal zit op te jutten hier
dat kanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik vind ook dat het beest naar de dokter moet hoor! Maar om daar nou direct conclusies over de persoonlijkheden van de baasjes aan te verbinden, vind ik wel iets te ver gaan
Je weet dat katten aan bijv. blaasgruis een vreselijk pijnlijke dood sterven? En als ie al bloed plast en mauwt van pijn, laat je hem toch niet gewoon doorlopen en aankijken tot morgenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:36 schreef Sarabi het volgende:
Dan moet hij het maar aan zijn ouders doorgeven, denk niet dat ze op mijn mening zitten te wachten eerlijk gezegd......
En misschien gaat het ook wel weer vanzelf over maar katten kunnen toch ook pijnstillers ofzo krijgen?
Ik ben het met je eens Bluezz. Heb je de context gelezen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je weet dat katten aan bijv. blaasgruis een vreselijk pijnlijke dood sterven? En als ie al bloed plast en mauwt van pijn, laat je hem toch niet gewoon doorlopen en aankijken tot morgen![]()
Er dreigt een kater? Veel water drinken!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:40 schreef flying-dutchman het volgende:
kennen jullie het begrip
beter wat later dan een kater.. volgens mij gaat die morgen bij mij op
Wacht! betekent het dat je goed nieuws hebt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:40 schreef flying-dutchman het volgende:
kennen jullie het begrip
beter wat later dan een kater.. volgens mij gaat die morgen bij mij op
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wacht! betekent het dat je goed nieuws hebt?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:02 schreef MissHobje het volgende:
Nou ik ga maar weer eens naar mijn werk toe![]()
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar en auw
Maar het huis wordt gaaaaaaaaaaaaf
Dat vroeg ik me dus af......quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Geen idee, heeft ie zijn exame dinges nu goed gedaan ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |