En leuk om je zus te treiteren dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en voor Babi T. haar eerste verjaardag heeft oom Stereo net dit besteld op bol.com:
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/s(...).html#product_images
Zus zegt dat Babi. T. goed op muziek reageert, dus ideaal cadeautje.
Sterkte DEquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:47 schreef DarkElf het volgende:
tijd om dit lichaam in beweging te zetten, rondje rennen!
Dat én een heel leuk kadootje voor Babi T steer!quote:
waarom neem je nu geen vrij? kon dat niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:59 schreef Bluezz het volgende:
tis ook nog een kutdatum ook vandaag, meestal hou ik die vrij, mijn dochtertje zou vandaag 25 geworden zijn. En nee geen sterktes of zo, dat hoeft niet maar ik wil het wel delen en benoemen![]()
kun je dat niet negeren? gewoon keihard wegklikkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:08 schreef Bluezz het volgende:
Zombietennis
Stomme pc hier wil steeds dat ik opnieuw opstart terwijl de updates maandagavond al geinstalled zijn toen ik hem uit wilde doen
Nee, ik werk juist extra vandaag, anders is er helemaal niemand op de poli.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom neem je nu geen vrij? kon dat niet?
Yeah, doe ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:09 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je dat niet negeren? gewoon keihard wegklikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
hmm ja dat is wel een probleem in de zomertijd.. ik zou best een dagje vrij willen maar dat kan niet zomaar. zelfs als ik ziek ben zoals vorige week werk ik gewoon door (zij het wel parttime op kantoor en parttime thuis)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik werk juist extra vandaag, anders is er helemaal niemand op de poli.
De zomervakantie hebben we in januari geregeld toen we nog een gecombineerde poli waren met meer mensen, nu hebben die poli's dus een groot probleem helaas
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:16 schreef DarkElf het volgende:
Hi, ga zo de deur uit, was nog aan t lanterfanteren.Goed dat je hebt gebeld!! En idd als je je goed voelt denk je dat het allemaal wel meevalt, maar het is best serieus allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:16 schreef DarkElf het volgende:
Hi, ga zo de deur uit, was nog aan t lanterfanteren.dat het erbij hoort is opzich een geruststelling. je moet idd niet vergeten dat je een zware operatie hebt ondergaan! ben blij dat je er minder klachten hebt dan andere mensen. maar toch; wees wel een beetje lief voor je lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nog 9 dagen werken verdeeld over 3 wekenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:17 schreef DarkElf het volgende:
geen sterkte dan Bluezz en nog even en je hebt vakantie!!
lekkeeerrrr! fijn vooruitzicht!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog 9 dagen werken verdeeld over 3 weken
quote:
Ja, want "verdeeld" is in deze zin niet de persoonsvorm. Deze kun je makkelijk vinden door de zin in een andere tijd te zetten, dan veranderd de persoonsvorm mee.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:20 schreef Bluezz het volgende:
Nog 9 dagen werken verdeeld over 3 weken
6 Diensten over 10 dagenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moet nog 7 dagen werken verdeeld over 10 dagen
Laat anders gewoon een gouden kies trekken als onderpandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:17 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb k*t geslapen zeg. Heb opeens echt veel last van de kies die naast mn verstandskies zit. Morgen maar ff naar de tandarts.. Oh en de mijne is op vakantie, dus de vervangende zegt zo aan de telefoon"Neem wel genoeg contant geld mee, want omdat je hier waarschijnlijk maar 1 keer komt moet je zelf de nota indienen bij de verzekering" Dus ik vraag aan hoeveel geld ik dan moet denken "Zo;n 200 euro"
Maar dieheb ik nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Laat anders gewoon een gouden kies trekken als onderpand
Leuk, in een post over werkwoordsvervoegingenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:07 schreef kaasplankje het volgende:mogguh
[..]
[..]
Ja, want "verdeeld" is in deze zin niet de persoonsvorm. Deze kun je makkelijk vinden door de zin in een andere tijd te zetten, dan veranderd de persoonsvorm mee.
(Ik moet) nog 9 dagen werken verdeeld over 3 weken
(Ik moest) nog 9 dagen werken verdeeld over 3 weken
Ik wilde even checken of jullie het begrepen haddenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, in een post over werkwoordsvervoegingen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:25 schreef kaasplankje het volgende:
Laat anders gewoon een gouden kies trekken als onderpand
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:32 schreef DarkElf het volgende:
Victorie, les 26 (10-12-12)en ik heb echt lekker rustig aangedaan voor mijn gevoel maar wel 5.1 km gelopen
gem. zo een 9 km p uur. Vind ik voor nu primaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]prima afstand ook, wat is je looptempo nu?
jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
Da's inderdaad een prima tempo, nice!
Nog één lesje, Elf
Heeft dat ook niet te maken met de hele gesteldheid van je lichaam?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef DarkElf het volgende:
jaVrijdag dus ga ik die doen en dan heb ik mijn doel bereikt: evy 0-5 afgerond hebben voor /op 13 aug
(en ik was ff wat sip toen het de afgelopen keren wat minder ging maar ik heb een idee dat het met het inlopen van mijn nieuwe schoenen te maken kan hebben... vandaag weer op mijn oude schoenen gelopen en die lopen gewoon nog soepeler en lekkerderDie nieuwe lopen ook prima, geen pijntjes of wat dan ook maar de soepelheid mist gewoon nog)
alles speelt mee, waar je in je cyclus zit bijv of hoe je geslapen hebt, wat voor weer t is (zon, tegenwind, regen, mist alles maakt uit) , hoe je je voelt, of je je druk maakt om van alles .....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft dat ook niet te maken met de hele gesteldheid van je lichaam?
Hardlopen is nogal een ding, ook voor je organen.
Haha ja maar dat gaat via een bedrijf hequote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:32 schreef kaasplankje het volgende:
Aure, Jij deelt soms flyers uit op CS hé? Kan je mss een keertje voor mij flyeren?
Kun je dan niet beginnen met de andere al wandelend in te lopen? Lekker met sportschoenen naar het dorpquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jaVrijdag dus ga ik die doen en dan heb ik mijn doel bereikt: evy 0-5 afgerond hebben voor /op 13 aug
(en ik was ff wat sip toen het de afgelopen keren wat minder ging maar ik heb een idee dat het met het inlopen van mijn nieuwe schoenen te maken kan hebben... vandaag weer op mijn oude schoenen gelopen en die lopen gewoon nog soepeler en lekkerderDie nieuwe lopen ook prima, geen pijntjes of wat dan ook maar de soepelheid mist gewoon nog)
ja zoiets was ik van plan, volgende week ga ik naar de dierentuin met mijn zus en neefjes en was van plan ze dan aan te doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je dan niet beginnen met de andere al wandelend in te lopen? Lekker met sportschoenen naar het dorp
wat goehoedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef flying-dutchman het volgende:
*WOEI*
ik ga dit weekend in als huis eigenaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef flying-dutchman het volgende:
*WOEI*
ik ga dit weekend in als huis eigenaarx1000
leuk! wat voor een?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb héél misschien binnenkort een nieuwe auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |