Tenzij je moet werken net als ik, maar dat is pas om 15u.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:54 schreef Rubsy het volgende:
[..]
Ach blijf gewoon, slapen kun je nog de hele dag
En toch ben je nu wakkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:54 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Haha, ik val snel in slaap, op de bank, bed of school maar nee als ik beweeg/reis niet.
Trustenquote:
Omdat m'n ritme naar de klote is en heb toen straks van 20u tot 23u geslapen ofzoquote:
Als iedereen om 7 u weg is in huisquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:54 schreef Rubsy het volgende:
[..]
Ach blijf gewoon, slapen kun je nog de hele dag
Hehe, ik hoop dat de pijn zo weg is kan ik eindelijk is gaan slapenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:55 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Ik hoop dat de zon zometeen beetje op komt, lekker even in het zonnetje kopje koffieen een peukie
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:56 schreef Rubsy het volgende:
[..]
Hehe, ik hoop dat de pijn zo weg is kan ik eindelijk is gaan slapen
Hoop het ook voor je, hoelang moet je ongeveer herstellen van de operatie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:56 schreef Rubsy het volgende:
[..]
2/3 moet te doen zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:56 schreef DeKubus het volgende:
Ja we hebben ons best gedaan dit topic zo vol mogelijk te krijgen
we did our bestquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:56 schreef DeKubus het volgende:
Ja we hebben ons best gedaan dit topic zo vol mogelijk te krijgen
Ach 15 u, heb jenog effequote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:55 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Tenzij je moet werken net als ik, maar dat is pas om 15u.
Ik ben mn ritme nu toch ook aan vergallen. Maar ik hoef pas om 17.00 te beginnenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:56 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Omdat m'n ritme naar de klote is en heb toen straks van 20u tot 23u geslapen ofzo
yepsquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:58 schreef DeKubus het volgende:
[..]
yepsmorgennacht ben ik er helaasch niet bij, na het werken ga ik de stad in
Ik neem aan dat je wel pijnstillers heb meegekregen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:56 schreef Rubsy het volgende:
[..]
Benieuwd hoever ze het dan schoppen kwa topicsquote:
iddquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel pijnstillers heb meegekregen?
Mijn eerste volleybaltraning is op z'n vroegst in januariquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:57 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je, hoelang moet je ongeveer herstellen van de operatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |