Ook wel es gebeurd. Ik werd alleen wakker van de leraar die water in mn oor gootquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:48 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Ach.. dat is nog thuisben weleens op school in slaap gevallen
werd wakker van me eigen gesnurk
Tijdens het reizen heb ik wel regelmatig me ogen dicht, maar daar val ik niet snel in slaap, vaak muziek op.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of in de tram. Ik werd alleen wel steeds wakker als ie stopte bij een halte of stoplicht.
Eerst nog even moggûh zeggen in het goedemorgen topic voor het slapen gaan.quote:
Zelfs met de hardste metal op viel ik nog in slaapquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:51 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Tijdens het reizen heb ik wel regelmatig me ogen dicht, maar daar val ik niet snel in slaap, vaak muziek op.
Dealquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:52 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Eerst nog even moggûh zeggen in het goedemorgen topic voor het slapen gaan.
www.rainymood.comquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vergeet de deur niet op slot te doen en oordopjes in te doen.
Haha, ik val snel in slaap, op de bank, bed of school maar nee als ik beweeg/reis niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zelfs met de hardste metal op viel ik nog in slaap
Ach blijf gewoon, slapen kun je nog de hele dagquote:
Ik hoop dat de zon zometeen beetje op komt, lekker even in het zonnetje kopje koffiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |