Bij mn meissie hadden ze ook de ruggenprik niet de eerste keer goed tijdens dr bevalling... en haar de schuld geven dat ze niet goed voorover had gebogen... mja wat wil je, met zo'n toeter van een buikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:38 schreef Rubsy het volgende:
Infuurs prikken konden ze ook al niet in 1x goedIk ben verdoemd met spuiten denk ik maar goed.
Gewoon standaard, mn UI valt genoeg opquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:39 schreef DeKubus het volgende:
Wat voor kleur hebben jullie je eigen posts gegeven?
Das echt crap jonge! Eerste 2x was ik goed voorover gebogen en ontspannen! Bij de 3e x niet meer nee, Als ze 3x in je bot prikken kun je onderhand niet meer ontspannen stelletje apen daar. Toen krijg ik trouwens wle wat kalmeringsspul in m'n infuus. Dat was op dat moment wel zalig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bij mn meissie hadden ze ook de ruggenprik niet de eerste keer goed tijdens dr bevalling... en haar de schuld geven dat ze niet goed voorover had gebogen... mja wat wil je, met zo'n toeter van een buik
Vind het wel handig bij quotes, als iemand me quote dan krijgt dat ook een kleurtjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gewoon standaard, mn UI valt genoeg op
Is effe checkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:43 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Vind het wel handig bij quotes, als iemand me quote dan krijgt dat ook een kleurtje
Legaal high zijn is ook lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:42 schreef Rubsy het volgende:
[..]
Das echt crap jonge! Eerste 2x was ik goed voorover gebogen en ontspannen! Bij de 3e x niet meer nee, Als ze 3x in je bot prikken kun je onderhand niet meer ontspannen stelletje apen daar. Toen krijg ik trouwens wle wat kalmeringsspul in m'n infuus. Dat was op dat moment wel zalig.
Dat dan weer wel ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:43 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Vind het wel handig bij quotes, als iemand me quote dan krijgt dat ook een kleurtje
Zeg gewoon dat je al op bent? what's the problemquote:
Omdat ie dan wakker moet blijven en later op de bank in slaap zal vallenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:46 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je al op bent? what's the problem
Ach.. dat is nog thuisquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat ie dan wakker moet blijven en later op de bank in slaap zal vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |