haat me nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:46 schreef Penisbaard het volgende:
TS komt op Geenstijl en Dumpert.
Ja of je gaat gewoon niet naar een nederlandse website.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:46 schreef Assimilatie het volgende:
Nederlands volk op internet is op de een of andere manier ook gewoon heel kut, ik weet niet waarom maar Nederlanders kunnen nooit eens normaal doen, ik denk dat ik later maar ga emigreren.
of?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:47 schreef Vincent. het volgende:
[..]
Ja of je gaat gewoon niet naar een nederlandse website.
Jonge ik ga daar toch niet reageren ik denk ik verveel me wajoo ik ga daar even kijken maar het was een en al sadness fawakaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jawel, ik kots op Geenstijlers.
Nee man ik ben een haatbaardquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:48 schreef tho_Omas het volgende:
Whaha TS ben je een linkse kraker ofzeau werkschuw tuig
Gr.
Alleen al even op die wereldwijde webstek kijkon is al slecht.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jonge ik ga daar toch niet reageren ik denk ik verveel me wajoo ik ga daar even kijken maar het was een en al sadness fawaka
Spitsnieuws is ergerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alleen al even op die wereldwijde webstek kijkon is al slecht.
Dumpert is ook van Geenstijl: http://dump.geenstijl.nlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is dan volgens mij ook in bezit van dezelfde mensen die ook Geenstijl bezitten.
En de andere toppertjes van clipsproductie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:56 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zal niet vergeten hoe ze Manita en Rinus van ons afnamen.
Clipsproductie brengt ook niets meer uit omdat ze belaagd en beschimpt worden door telegraaflezers.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En de andere toppertjes van clipsproductie.
En hun eau, x en t aan het einde.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:59 schreef Drinky het volgende:
sowieso dat ze alles wat eindigt op een "s" als "sch" moeten schrijven
Daar kan ik toch zo woest om worden
Verschrikkelijk wat het volk soms kan aanrichten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Clipsproductie brengt ook niets meer uit omdat ze belaagd en beschimpt worden door telegraaflezers.
De onderlaag van de maatschappij, dat zijn zijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Verschrikkelijk wat het volk soms kan aanrichten.
Aan het eind van de regenboog is geen plaats voor hun gedrag.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
De onderlaag van de maatschappij, dat zijn zij
Leer jij eens heel snel fatsoenlijk Nederlands of ik zorg ervoor dat Wilders jou voordat je mattie kan zeggen je naar Afrika terug heeft gestuurd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jonge ik ga daar toch niet reageren ik denk ik verveel me wajoo ik ga daar even kijken maar het was een en al sadness fawaka
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
De onderlaag van de maatschappij, dat zijn zij
dit dusquote:
Nee dankje, ik doe liever niets.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:16 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
dit dus![]()
ik ga slapen, ik heb morgen wat te doen *staart gebruikers aan* ik kan het jullie aanraden
Geenstijlpauper.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:10 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Leer jij eens heel snel fatsoenlijk Nederlands of ik zorg ervoor dat Wilders jou voordat je mattie kan zeggen je naar Afrika terug heeft gestuurd.
Zeg 't 'm Penisbaard!quote:
Oh wacht, dat heb je al gedaan...quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:56 schreef opastokvis het volgende:
wat ik nog het ergste vind dat ze vaak het nieuws halen en dus blijkbaar wat voorstellen.
als ze inderdaad zo groot zijn zie ik het somber in voor Nederland.
daar moeten we de oorlog mee winnen mensen, met deze kistkalveren met het IQ van een circusbeer!1
hier een plaatje van een circusbeer:
[ afbeelding ]
circusberen zijn zielig
wtf beren die kunnen fietsenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:01 schreef Hooidraad het volgende:
Circusberen zijn leuk en doen het werk allemaal vrijwillig. Zie hem eens plezier hebben op deze fiets!
[ afbeelding ]
Misselijk? Die beer zit lekker op de fiets. Die man moet er achteraan rennen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:02 schreef megamandy het volgende:
Wilders zou circusberen niet goedkeuren
Daarom! De dierennoodhullijn 113, daar red je dieren mee!
edit: verder word ik wel echt misselijk van dat plaatje hierboven![]()
dan moet je even Geert mailen dat hij zijn programma aan moet passen omdat zijn nummer niet klopt qua rijmenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:03 schreef opastokvis het volgende:
113 daarmee redt je dier het nie
één-één-vier daarmee redt je een dier
Ik zou ook gaan fietsen als een chinees mij zou achtervolgen niet te vertrouwen die chinezenquote:
Ze kunnen ook broodjes smerenquote:
vroeger had je van zo'n automaten met snoep of rotzooi erin en twee beren poppen, en als je op een knop drukte zongen ze dat liedjequote:
Een onderhuidse madenbesmetting penis dat weet je toch welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:28 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat de neuk is dat op haar armen dan
Scarification? Niet mijn dingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:28 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:51 schreef opastokvis het volgende:
vlammenwerpers zijn helemaal niet grappig!
weet je hoeveel insecten er verbranden per dag door oorlogsgeweld, ik vind dit echt niet om te lachen, dit moet stoppen nu!~
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 04:20 schreef opastokvis het volgende:
Voe heeft potentie.
PotentieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsof Voe nu al niet perfect is.
Ik denk dat zij zichzelf krabt in haar slaap.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:28 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:46 schreef Penisbaard het volgende:
TS komt op Geenstijl en Dumpert.
Auto-mutilatie, oftewel in je arm snijden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:28 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GA DAN NIET ZOMAAR PRATEN DAN WAT DENK JE WEL NIET ZOMAAR DINGEN ROEPENquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat zag ik toch helemaal niet op m'n kleine kuttelefoonschermpje
om één of andere reden doe je dat gewoon op zoek naar een grappige opmerking.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:54 schreef Splutje het volgende:
Niks mis met Dumpert hoor, maar wie leest er nou die reacties eronder
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef Alib99 het volgende:
Wat is er gebeurd met hun omroep, van de baan?
Nee die omroep komt er gewoon. Er was ook al een proefuitzending op internet geweest.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.Sowieso een faal plan als je het mij vraagt. Geef mij maar die nostalgische programma's op Nederland 1 t/m 3 waar ik samen met mijn Opa en Oma van kan genieten.
En zolang voetbal maar op die zenders blijft vind ik het ook best.
joh...kom je er nu pas achter??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:45 schreef Drinky het volgende:
Hemeltjelief het is goed te zien dat de onderlaag van de maatschappij daar bijeenkomt
90% van alle reacties is precies hetzelfde als in alle andere topics, en de rest is geblaat van wat tokkies die denken ergens iets over te weten, maar de plank helemaal misslaan
Ik weet niet wat ik ooit in die site heb gezien
Klacht: erachter komen dat GS inhoudlozer is dan KLB
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:52 schreef Katth het volgende:
Penisbaard zijn leven:
[ afbeelding ]
Echt waar, kotsen op een website omdat het geen Fok! een website voor de ondersoorten van de maatschappij is
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:52 schreef Katth het volgende:
Penisbaard zijn leven:
[ afbeelding ]
Echt waar, kotsen op een website omdat het geen Fok! is
Nee, omdat het Geenstijl is. Smerige populistische kutwebsite voor volksbuurters die vaak ook nog dingen jat van andere websites om er vervolgens hun eigen logo op te zetten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:52 schreef Katth het volgende:
Penisbaard zijn leven:
[ afbeelding ]
Echt waar, kotsen op een website omdat het geen Fok! is
En het grappige daarvan is dat die mensen meestal zelf onder werktijden reagerenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Die reacties op Dumpert. Zie je een filmpje dat iemand een leuk kunstje doet, krijg je allemaal reacties van "Moet hij niet werken?" "Zeker weer een uitkeringstrekker".
Bah
Geenstijl kom ik gelukkig niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |