Volledig met je post eens!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze doet alsof psychiaters hun papiertje bij de LOI hebben gehaald en een overbetaald stel dilettanten zijn. En rechters deugen ook al niet. En natuurlijk had deze TBS-klant geen oorlogstrauma, want 'daar heeft hij nooit iets van laten zien'. Zo'n volks type dat zo flink meent te moeten oordelen doet bij mij de haren te berge rijzen.
M'n opa was KNIL'er, een collega van 'm had in dezelfde eenheid gediend. De enige die nooit blijk gaf van stress, en vooral erg rustig en stil overkwam, maakte op een dag een einde aan z'n familie en zichzelf. En mevrouw malle Pietje met d'r zachte G kan wel even concluderen dat deze ex-militair geen PTS heeft. De rechter en de TBS-kliniek en de batterij psychiaters zien het vast allemaal verkeerd.
Eigenlijk was mijn opmerking meer gericht op de redactie van KVDB: zo'n vrouwtje zou je tegen zichzelf in bescherming moeten nemen door haar niet als voer voor je sensationele televisie-itempje te gebruiken.
Met zo'n opmerking ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:30 schreef alors het volgende:
Met zo'n accent verlies je gewoon 30 iq punten.
Ja mijn moeder heeft ook wel eens verteld dat bij haar op school linkshandigen vroeger gewoon hun linkerhand werd vastgebonden zodat ze wel met rechts moesten schrijven, zielugquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:34 schreef golfer het volgende:
Even met een luchtig onderwerp afsluiten.
Vroeger kreeg je tikken met een liniaal op je linkerhand als je linkshandig schreef op school.
Jelte en familie hebben een visum.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:37 schreef fioooon het volgende:
Ah, dat is het wat Knevel op zijn Twitter aangaf! VISUM.
Zal allemaal wel. Ik zie ook wel dat de vrouw niet een helder licht is. De vrouw is echter haar familie kwijt geraakt door een gek. Ik geef het je te doen. Niemand dus ook jij niet kan en mag daar over oordelen... En dat zal dan wel EO klinken (dat zal je verwijt wel zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze doet alsof psychiaters hun papiertje bij de LOI hebben gehaald en een overbetaald stel dilettanten zijn. En rechters deugen ook al niet. En natuurlijk had deze TBS-klant geen oorlogstrauma, want 'daar heeft hij nooit iets van laten zien'. Zo'n volks type dat zo flink meent te moeten oordelen doet bij mij de haren te berge rijzen.
M'n opa was KNIL'er, een collega van 'm had in dezelfde eenheid gediend. De enige die nooit blijk gaf van stress, en vooral erg rustig en stil overkwam, maakte op een dag een einde aan z'n familie en zichzelf. En mevrouw malle Pietje met d'r zachte G kan wel even concluderen dat deze ex-militair geen PTS heeft. De rechter en de TBS-kliniek en de batterij psychiaters zien het vast allemaal verkeerd.
Eigenlijk was mijn opmerking meer gericht op de redactie van KVDB: zo'n vrouwtje zou je tegen zichzelf in bescherming moeten nemen door haar niet als voer voor je sensationele televisie-itempje te gebruiken.
Ben je gek joh, die interesseert het geen reet wat zo'n sjofele wetenschapsjournalist ervan vindt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:39 schreef zeebeschuit het volgende:
haha zure kop van PraagFreek de Jonge style
Door haar emoties en een ongelofelijk gebrek aan kennis, kraamt ze enkel onzin uit. Het is vooral zielig dat ze zo wordt misbruikt op tv.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zal allemaal wel. De vrouw is haar familie kwijt geraakt door een gek. Niemand dus ook jij niet kan en mag daar niet over oordelen... En dat zal dan wel EO klinken (dat zal je verwijt wel zijn)
Ja dat heb ik dus ook wel gemerkt. Het is een emotioneel wrak dat weegt zwaarder. Ik zal wel te gevoelig zijn voor deze dingen,quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:42 schreef Dubby het volgende:
[..]
Door haar emoties en een ongelofelijke gebrek aan kennis, kraamt ze enkel onzin uit. Het is vooral zielig dat ze zo wordt misbruikt op tv.
Ze zoekt zelf de publiciteit op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:42 schreef Dubby het volgende:
Door haar emoties en een ongelofelijke gebrek aan kennis, kraamt ze enkel onzin uit. Het is vooral zielig dat ze zo wordt misbruikt op tv.
Die andere mensen hadden iets te winnen, maar dit optreden zal natuurlijk geen enkel effect sorteren. Temeer omdat ze geen flauw idee heeft waar ze over praat en dus ook helemaal geen punt heeft.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zoekt zelf de publiciteit op.
Vergeet dat nooit met dit soort gasten. Net als gisteren die moeder van Jelte probeert een programma te gebruiken om iets voor elkaar te krijgen (wat haar dus gelukt is) en net zoals die moeder van die vermoorde dochter gisteren, die een boekje te promoten heeft.
Dus misbruik? No way.
En aan chronische domheid kan een productie-team of de samenstelling van een TV-programma niets doen.
Wel. Die dikke moeder had duidelijk een verhaal en sprak goed en helder, deze vrouw totaal niet. Een redactie hoort dat te kunnen zien. Dit rare gestamel doet deze vrouw, en haar zaak, totaal geen goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zoekt zelf de publiciteit op.
Vergeet dat nooit met dit soort gasten. Net als gisteren die moeder van Jelte probeert een programma te gebruiken om iets voor elkaar te krijgen (wat haar dus gelukt is) en net zoals die moeder van die vermoorde dochter gisteren, die een boekje te promoten heeft.
Dus misbruik? No way.
En aan chronische domheid kan een productie-team of de samenstelling van een TV-programma niets doen.
Er is landelijke aandacht dus het ligt nu sowieso gevoelig. Daar doet een matig publiek optreden niets aan af.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:48 schreef Dubby het volgende:
[..]
Die andere mensen hebben iets te winnen, maar dit optreden zal natuurlijk geen enkel effect sorten. Temeer omdat ze geen flauw idee heeft waar ze over praat en dus ook helemaal geen punt heeft.
Vanzelfsprekend ziet zij dat zelf niet in en daarin ligt nou net de taak van een productie-team. De vrouwen gister hadden gewoon een goed verhaal en de kans dat het hen iets zou opleveren.
Mwah, het ligt nergens extra gevoelig nu. In de hoofden van een heel beperkt aantal mensen wellicht een tijdje. Dit levert echt niets op. En zeker niet op deze manier.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Er is landelijke aandacht dus het ligt nu sowieso gevoelig. Daar doet een matig publiek optreden niets aan af.
Dat vrouwtje (sjongejonge, hoe denigrerend eigenlijk uit jij je over dit slachtoffer) uit haar frustratie tav de straf van de dader. Ook zij heeft een enorm trauma achter de rug, namelijk het verliezen van 4 familieleden door een dader. Terecht dat ze dit aankaart. En sensationeel? Ja, maar het feit blijft dat er genoeg overblijft van de terechte frustratiegevoelens over het strafbeleid.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Blijf erbij dat je enorm voorbij gaat aan het enorme leed wat deze vrouw is aangedaan. Jouw probleem zal haar echt worst zijn hoor...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:51 schreef Dubby het volgende:
[..]
Mwah, het ligt nergens extra gevoelig nu. In de hoofden van een heel beperkt aantal mensen wellicht een tijdje. Dit levert echt niets op. En zeker niet op deze manier.
Natuurlijk is haar veel leed aangedaan, maar dat is een gegeven en daarom meende ze daar ook te moeten zitten. Daar hebben we het toch over?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Blijf erbij dat je enorm voorbij gaat aan het enorme leed wat deze vrouw is aangedaan. Jouw probleem zal haar echt worst zijn hoor...
Moet dat via de Publieke Omroep? Kom nou toch. Wat leven we soms toch ook in een plat land. Ik koesterde ooit nog de illusie dat dit soort televisie aan Hart van Nederland was voorbehouden. Maar alles voor de gunst van de kijker blijkbaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:52 schreef Euridice het volgende:
[..]
Dat vrouwtje (sjongejonge, hoe denigrerend eigenlijk uit jij je over dit slachtoffer) uit haar frustratie tav de straf van de dader. Ook zij heeft een enorm trauma achter de rug, namelijk het verliezen van 4 familieleden door een dader. Terecht dat ze dit aankaart. En sensationeel? Ja, maar het feit blijft dat er genoeg overblijft van de terechte frustratiegevoelens over het strafbeleid.
Veel leed is een understatement. Haar leven is ten einde.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:55 schreef Dubby het volgende:
[..]
Natuurlijk is haar veel leed aangedaan, maar dat is een gegeven en daarom meende ze daar ook te moeten zitten. Daar hebben we het toch over?
En hoezo 'jouw probleem'? Weet je wat, het zal mij werkelijk een worst wezen hoe zij dit beleeft en of die vent nu nog 8,5 of 11 jaar zit.
Want je mag hier alleen maar acteren alsof je vreselijk met haar meeleeft en instemmend knikken bij zo'n lulverhaal?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Laat je toetsenbord dan met rust aangaande dit topic
Nee hoor, maar ik vind dat je je nogal opwind en het vervolgens weer relativeert. Dat vind ik vreemd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:59 schreef Dubby het volgende:
[..]
Want je mag hier alleen maar acteren alsof je vreselijk met haar meeleeft en instemmend knikken bij zo'n lulverhaal?
Merkwaardige manier van naar tv kijken houd jij erop na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |