Franneh tochquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:01 schreef Franneh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de vrouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Regel #1quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef SpauldingPF het volgende:
Hallo, zo toch maar op bed, 7 uur wekker, valt mee opzich
Wie post moet blijven tot het einde van dit topicquote:
Ashlynquote:
Leugenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden...
Niet zo vrekquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden...
Hiermee heb ik ook mijn nachtrust verpestquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wie post moet blijven tot het einde van dit topic
ROOODquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:03 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ben je nog rood of zit je al onder de schimmel
Welkomquote:
Tsja..dat zijn de harde regels van de straat nachtbaggerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hiermee heb ik ook mijn nachtrust verpest
Dacht al bijna dat je me vergeten wasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:04 schreef DeKubus het volgende:
Ow hoi trouwens![]()
TOMAATJUH, K-Cash, Miezziej![]()
und dem rest.
Deze hou ik wel vol de 2de ga ik dan maar niet in postenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tsja..dat zijn de harde regels van de straat nachtbagger
tuurlijk nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:05 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Dacht al bijna dat je me vergeten was
Weet nu al dat je daar weltrusten postquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Deze hou ik wel vol de 2de ga ik dan maar niet in posten
Miezziejquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:05 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Dacht al bijna dat je me vergeten was
We wilden afgelopen NB een standaard OP maken met de rules, maar dag mag niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Deze hou ik wel vol de 2de ga ik dan maar niet in posten
Zeurkousen hierquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:06 schreef DeKubus het volgende:
[..]
We wilden afgelopen NB een standaard OP maken met de rules, maar dag mag niet.
ik ga niet slapen kutquote:
Is dat alles, alleen een HOOOI?quote:
duh, reeks/slowchat/kliekjesvorming.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:06 schreef DeKubus het volgende:
[..]
We wilden afgelopen NB een standaard OP maken met de rules, maar dag mag niet.
Nee jij krijgt stiekem een aparte post met je naam erin: HBquote:
Was ook alvast voor over 5 uurtjesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik ga niet slapen kut
dat was mijn welkomsgroet
En ik reageer er ook nog gewoon op.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgens mij vraag jij dat elke nachtbagger
Ik was nog niet klaar!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:07 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Is dat alles, alleen een HOOOI?
Kut.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgens mij vraag jij dat elke nachtbagger
Ik nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:09 schreef Dartanion het volgende:
ik vraag me af hoeveel Fok!kers na het zien van de afbeeldingen in dit topic besluiten om te gaan fappen....
Ikke nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:09 schreef Dartanion het volgende:
ik vraag me af hoeveel Fok!kers na het zien van de afbeeldingen in dit topic besluiten om te gaan fappen....
Met mij gaat alles prima.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:09 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar!
En mijn HOOOIII is de beste die er is![]()
Hoi. Alles goed?
Fresku, teemong en Shock'nd-suprisequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:09 schreef aight1 het volgende:
Het is weer tijd voor wormen in m'n gezicht
Afbeeldingen is not done.. filmpjesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:09 schreef Dartanion het volgende:
Denk je aan rukkende mannenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:09 schreef Dartanion het volgende:
Ja goed, goed!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:09 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Met mij gaat alles prima.en met jou?
SuperwormJim?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:09 schreef aight1 het volgende:
Het is weer tijd voor wormen in m'n gezicht
Amenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:09 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Afbeeldingen is not done.. filmpjes
Ik was al bezig terwijl ik klikte.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:09 schreef Dartanion het volgende:
Niet doen, kost geldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Doen of niet doen morgen rotterdam stad?
Niet doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Tsjah.. Zelfmoord kun je op veel mooiere plekken plegen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Maar ik heb geldjes verdiendquote:
Doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wat is er mis met een lekker nachtmutsje?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:11 schreef aight1 het volgende:
Dartanion probeert het goed te praten dat hij fapt op nachtbagger_!
GeelSuperKuiken!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Maar ik heb geldjes verdiend
Hoeveel kost het?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
eentje die tenminste positief en lief doetquote:
Ik tel er ongeveer 1quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wat een doodverwensingen hier zeg
Verdienen en krijgen is wat andersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
eentje die tenminste positief en lief doet
waar?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wat een doodverwensingen hier zeg
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:13 schreef Franneh het volgende:
Wie post er een foto van een lekkere geile man
zie mijn foboquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:13 schreef Franneh het volgende:
En die ene foto van mij dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:09 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Afbeeldingen is not done.. filmpjes
Nou ja nog niet positiefquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Verdienen en krijgen is wat andersgratis gekrijgd met de fruitspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
Kom maar even langs.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:13 schreef Franneh het volgende:
Die heb ik ge-edit en beweging in laten brengenquote:
Nou en ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Veel te snel want ik zit ook op msn...
Een echte man is helemaal behaard. Fack kaalheid.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:15 schreef Franneh het volgende:
[..]
Een echte man heeft wel haar beneden
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Een echte man is helemaal behaard. Fack kaalheid.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:15 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik stuur hem alleen naar jou
Niet? Kut, moet ik weer gaan scheren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:16 schreef Franneh het volgende:
oja maar niet ZO behaard als die vent hierboven.. dat is gewoon vies
Idd, maar je kan niet alles hebben natuurlijk!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:14 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Die heb ik ge-edit en beweging in laten brengenjammer dat we toentertijd de camera niet bij hadden
zie? WE denken weer aan je.quote:
Mijne valt minder op. Ik heb transparant haar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:16 schreef Franneh het volgende:
oja maar niet ZO behaard als die vent hierboven.. dat is gewoon vies
Ja sorryquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Niet? Kut, moet ik weer gaan scheren.
Ik heb ninjahaarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mijne valt minder op. Ik heb transparant haar.
Het leven is een vuige sletquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aan
fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap....quote:
bonjour pankappenquote:
nee want daar heb ik toch niets aanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja niks tegen homo's, maar heb je dan ook een lekkere hetero gozer?
Ohjaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
Jij wordt anders geïrriteerd hoor zonder quoten
Waar blijven jouw pics?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
ja post je dan een voor en na pic?
Die voor pic staat er alquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
ja post je dan een voor en na pic?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:19 schreef Dyr. het volgende:
[..]
nee want daar heb ik toch niets aan
Kijken naar een lekkere gozerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:19 schreef Dyr. het volgende:
[..]
nee want daar heb ik toch niets aan
Is het op?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap....
Ik stop maar.. komt niets uit.
Frans.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:20 schreef Pankappen het volgende:
[..]
Meer bon noite, oid?
DeKubus... mogen spaties niet in je FOK!username zitten?
Awwh zielig!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niet opwindend genoeg.Mijn piemel is nu helemaal schraal.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Post jij dan eens een lekkere man
Bagger mee zou k zeggenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
waar zijn de Nachtbagger topics met Viezefreddie en Koenemeloen ?
Hier kijk ik alleen maar toe
neenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:20 schreef Pankappen het volgende:
[..]
Meer bon noite, oid?
DeKubus... mogen spaties niet in je FOK!username zitten?
Je mag best posten hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nou meld zelf dan wat joh! JIJ VIEZE VUILE PROFITEUR!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Over aardig gesprokenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nou meld zelf dan wat joh! JIJ VIEZE VUILE PROFITEUR!!!
staat gewoon op googlequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:22 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Wat heb jij op je pc staan? behaarde vrouwen
Eerst worms inside my facequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:24 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
als we dan toch mannen posten, doe dan de baas der bazen
Wel wat aparte gereedschappen ja... Ik heb zelf wel condooms.. laten we die gewoon gebruiken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:24 schreef Miezziej het volgende:
[..]
* Pakt wc-papier en plakband en begint met amateur EHBO *
Niet goed?
Ik profiteer nergens vanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nou meld zelf dan wat joh! JIJ VIEZE VUILE PROFITEUR!!!
Oké dan niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik profiteer nergens van
is hij nietvan frasier?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:24 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
als we dan toch mannen posten, doe dan de baas der bazen
Zo is datquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:25 schreef K-Cash het volgende:
[..]
de succesvolste mensen maken fouten
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:26 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ik win
http://www.googlefight.co(...)hosen_1&word2=K-Cash
TOMAATJUH neeeequote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:26 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ik win
http://www.googlefight.co(...)hosen_1&word2=K-Cash
Komt het door madame tomaatjuh?quote:
Ik zal zometeen weer verder gaan met Susanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Happybob is goed op dreef vandaag![]()
ow oke dan is het goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |