Als de zon onder gaat mogen ze alles weer...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Moesten ze nou juist wel of niet veel eten?
Daar hebben zij inderdaad niet aan gedacht. Wel opmerkelijk dat het iftar-tijdstip dan hetzelfde is, terwijl er een uur verschil is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:22 schreef Insane- het volgende:
Ja, maar we zitten nu met dat zomertijd dat het 3:20 wordt
Althans, zo heb ik t begrepen
Ah dus vanaf de ochtendschemering zoiets?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:17 schreef Insane- het volgende:
[..]
Voor de zon opkomt wordt het al licht, dit gebeurt ongv 2 u voor de zon opkomt, dus moslims vasten vanaf de zgn fajr (1e gebed van de dag) tot maghrieb (avondgebed)
Sorry zargon, ik kan geen turks
Hij wilt rokenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:39 schreef Alec690 het volgende:
Zooo.. die Turk (collega) naast mij is chagrijnig, productiviteit ook -95%.
Word een leuke maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo had ik het nog niet eerder bekekenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Als de zon onder gaat mogen ze alles weer...
net zoals vampieren zeg maar
Wat wel een beetje helpt is dat de tijden met de dagen meeschuiven. De eerste dag is het van 04:20 tot 21:20 (17 uur), de laatste dag van 05:20 tot 20:20 (15 uur).quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:38 schreef fonsoy het volgende:
Ongelofelijk, van 4:20 tot 22:30 NIETS eten.
tot over een paar jaar dat het elke x weer later wordtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat wel een beetje helpt is dat de tijden met de dagen meeschuiven. De eerste dag is het van 04:20 tot 21:20 (17 uur), de laatste dag van 05:20 tot 20:20 (15 uur).
Ik heb het niet moeilijk hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:00 schreef Nectar het volgende:
Geachte moslim broeders, we hebben het nu heel moeilijk om 14:00 nog iets meer dan 7 uur, maar we doen het goede, onthou dat!
Die reactie van jou is behoorlijk nutteloos, maar toch ga ik erop regeren, 'geachte moslims broeders' 'wij'quote:
Niets eten én drinken van 4 uur in de nacht tot 21 uur in de avond.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:18 schreef pugehenis het volgende:
ramadan, een middagje niks eten
ik ben moslimquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Die reactie van jou is behoorlijk nutteloos, maar toch ga ik erop regeren, 'geachte moslims broeders' 'wij'
dat was nooit de bedoeling.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:18 schreef pugehenis het volgende:
ramadan, een middagje niks eten en dan als de zon onder gaat een vreetfestijn.
Nee dat is rond een uurtje of 11, dan gaat de straatverlichting aan, ik denk dat je in de war bentquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Begin van de ochtend. Buiten wordt het lichter zonder de aanwezigheid van de zon. Wanneer de zon opkomt (en dus zichtbaar wordt), is het al licht. Zonsopgang is meer het begin van de dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republiek
Ja ik zag het, maar volgens mij was het gewoon een vrije vertaling van Chanoeka en YomKippoer omdat moslims in NL een grote minderheid zijn en Joden in de VS.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:59 schreef GenusButeo het volgende:
Laatst maakten ze bij iCarly een grapje over Ramadan. Dat vind ik echt niet kunnen, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |