quote:
De (Arabische) Marokkanen beginnen dit jaar samen met de Turken, right? Niet een dagje eerder, wat vaak voorkomt, zeg maar.quote:
Ben je Tv-schuw ofzo?quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep, dat is klopt. Kijk al heel erg lang geen tv meer.
Wat staat er op de achterkant van de auto van een moslim?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:40 schreef Monserino het volgende:
moeten jullie tijdens de rammadan ook dat keppeltje ophouden en bij die muur gaan staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat staat er op de rolstoel van een moslim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet af en toe?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep, dat is klopt. Kijk al heel erg lang geen tv meer.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zit ook met een vraag.
Moslims mogen toch geen alcohol?
Mag je dan wel deo met alcohol gebruiken?
Op mijn kalender staat 4:22quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:03 schreef Insane- het volgende:
Vanaf 3:21 mag je niet meer eten in rotterdam tot 21:22 ofzo
Ja daywalker, deo mag je gebruiken zolang het niet in je mond komt ;')
Waarom 3.21? Dan is de zon toch nog niet op?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:03 schreef Insane- het volgende:
Vanaf 3:21 mag je niet meer eten in rotterdam tot 21:22 ofzo
Ja daywalker, deo mag je gebruiken zolang het niet in je mond komt
Waarom vertrouw je die website? (Een website die zijn gegevens blijkbaar weer van IslamicFinder.org haalt.)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:06 schreef Insane- het volgende:
Ja dat was idd faal van daywalker
Ehh 3:31 tot 21:16. Op http://www.risallah.com/islam/gebedstijden.php
Voor de zon opkomt wordt het al licht, dit gebeurt ongv 2 u voor de zon opkomt, dus moslims vasten vanaf de zgn fajr (1e gebed van de dag) tot maghrieb (avondgebed)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waarom 3.21? Dan is de zon toch nog niet op?
Richt je niet op die marginale en overbodige programma's op Nickleodeon.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:59 schreef GenusButeo het volgende:
Laatst maakten ze bij iCarly een grapje over Ramadan. Dat vind ik echt niet kunnen, hoor.
Fajr is rond 04:20.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:17 schreef Insane- het volgende:
[..]
Voor de zon opkomt wordt het al licht, dit gebeurt ongv 2 u voor de zon opkomt, dus moslims vasten vanaf de zgn fajr (1e gebed van de dag) tot maghrieb (avondgebed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |