abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:00:09 #201
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85352556
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:53 schreef ymme het volgende:
Nou ja, hij slaapt gelukkig wel goed. Dus dan vind ik een pijnstiller eigenlijk niet zo nodig.
En als we nu eens konden zien welke tand!

En in de blote billen laten liggen, durf ik niet. Plast ie niet alles onder, poept ie dadelijk anders onder :D
naakte baby op aankleedkussen zonder hoes. spoel je alles heel simpel van af ;) mss een ydrofielluier aan het eind, voor de veiligheid, dat er niks afloopt, maar in principe ben je op die manier veilig.
en kan het kind toch ff luchten. werkt het allerbeste tegen rode billetjes. :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85354285
Bij blijvende kapotte uitslag even naar de dokter.

En anders eens andere luiers? Van pampers kreeg Jen altijd vreselijke uitslag.

Komt het alleen van de poep? Dan smeren met zinkzalf. Niet veel, dun laagje is voldoende. Maar sluit net af tegen de bijtende ontlasting.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85355519
We hebben nooit hoeven smeren, vanaf geboorte tot nu. Dus denk idd dat het echt alleen van de poep is.
En na elke luierwisseling smeer ik nu een laagje zinkzalf.
pi_85357310
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 10:38 schreef Orea het volgende:
Son,laat Floris eens aan Leia vertellen hoe dat moet! Mijn kind slaapt heerlijk tot klokslag 12 uur 's nachts :')

En dan rond 5 uur uitgeput in slaap vallen en het liefst de hele ochtend slapen dan, ik dacht dat we nog tot de pubertijd hadden tot dit ritme :P

Zo maar weer naar cb en hopen dat ze nu meer richting geboortegewicht zit..zat ze donderdag met ongeveer 2 weken nog niet op...
Ze doet het prima, plast, poept, is helder als ze wakker is, slaapt prima (behalve dus 'snachts haha) maar zit nog iets van geboortegewicht af. Men vergeet alleen dat die eerste week drama is geweest met de voedingen dus ze toen behoorlijk is afgevallen (10 procent) en daarna rustig aan weer aankomt.

Maar ze zijn hier nogal goed met kijken in de boekjes ipv per kind ;)
dat wil floris best doen, maar jullie zijn zo ver weg :P

fijn trouwens dat ze zo goed aangekomen is!

zielig he die kapotte billetjes
ik had eerst geen pampers meer voor floris, gelijk zijn billen kapot.nu gebruik ik die andere luiers niet meer.wel zonde want heb er nog best veel van (hadden we gekregen)maar vind die kapotte billetjes erger ;) nu is t gelukkig al een stuk minder
pi_85357572
Welke luiers had je Son?
pi_85357678
geen flauw idee :')
pi_85357700
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
geen flauw idee :')
haha
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:04:37 #208
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85357720
Alweer wat topicverschuivers zie ik, tot over een half jaar :*

Verder nog niet de rust kunnen vinden om even goed bij te lezen, het blijft hier allemaal vrij hectisch. Hoewel de borstvoeding op gang begint te komen is de opbrengst nog niet echt om over naar huis te schrijven. Willem hapt ook nog niet altijd even goed aan. Gevolg is dus dat het eet-ritueel zo'n anderhalf uur in beslag neemt en we daarna dus nog zo'n anderhalf uur hebben voor onszelf voordat de volgende voeding alweer in de planning staat. (Willem aanleggen, sukkelen, uiteindelijk wel happen, 15 tot 20 minuten ene borst, 15 tot 20 minuten andere borst. Bij lang miepen nakolven en dat met flesje of spuitje geven. Daarna nog een flesje bijvoeding)

Het sloopt zo dat we besloten hebben het borstvoedingsverhaal nog een week de kans te geven, als ik dan nog niet voldoende opbrengst heb of Willem nog steeds lastig aanhapt is het tijd om eens goed na te denken of we nog door willen zetten of dat we af gaan bouwen en op KV overstappen.

Willem zelf doet het overigens prima, hij is nu boven startgewicht en zit op 4200 gram. Verbazingwekkend trouwens hoe zo'n menneke al verandert in een weekje tijd :o

Lichamelijk gaat het al steeds beter, m'n bekkenbodemspier is weer voelbaar aan te spannen en de hechtingen genezen goed. Zelfs het vloeien is al bijna gestopt. De nare gevoelens rondom de bevalling zijn ook aan het wegebben, dus het gaat over het algemeen gewoon lekker de goeie kant uit. We hebben ook al een paar keer lekker buiten gewandeld, kleine stukjes om op gang te komen, maar het was heerlijk...

De kraamzorg heeft vandaag afscheid genomen, onze eerste kraam was goud waard. De tweede iets minder, maar we zijn dan ook enorm verwend met de eerste. Toch vind ik het fijn m'n huis weer voor mezelf te hebben. Begon toch ongedurig te worden van iedere dag volk over de vloer...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_85357748
Flugel, heb je hulp van een laktatiekundige?
pi_85357835
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

haha
heb ze gekregen en heb nog niet kunnen ontdekken waar ze vandaan komen :)
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:08:28 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85357840
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:05 schreef Ticootje het volgende:
Flugel, heb je hulp van een laktatiekundige?
We hadden extra kraamzorg gekregen voor de borstvoeding. (en toen kregen we dus na de aflossing iemand met heel weinig ervaring met BV in huis :') Enfin; daar kwam dus apart nog iemand voor langs met meer ervaring. )

Vanaf morgen moeten we het op eigen kracht doen en dan komt de lactatiedeskundige om de hoek, morgen gaan we bellen voor een afspraak. We doen er echt alles aan om het te laten slagen, maar het is soms echt om moedeloos van te worden als er bij een volledige kolfbeurt een schamele 15cc in het flesje beland zijn...
pi_85358082
Lieve Flugel, wat je kolft hoeft niks te zeggen over wat Willem bij jou drinkt hè? Goed dat je een lactatiekundige inschakelt.. echt het kan een wereld van verschil maken (ik heb net nog iets in het borstvoedingstopic gezet ;))

Knap dat je doorzet! Want inderdaad, soms denk je wel eens: pfff!!

Even een tip, als het goed is kun je een lactatiekundige ook nog op dit tijdstip bereiken, ik zou als ik jou was direct bellen! Vaak kunnen ze telefonisch al wat tips geven.. Het is echt belangrijk dat je zo snel mogelijk tips krijgt om Willem goed te laten aanhappen...! Dat kan een wereld van verschil maken namelijk...
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:21:24 #213
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85358214
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:16 schreef Orea het volgende:
Lieve Flugel, wat je kolft hoeft niks te zeggen over wat Willem bij jou drinkt hè? Goed dat je een lactatiekundige inschakelt.. echt het kan een wereld van verschil maken (ik heb net nog iets in het borstvoedingstopic gezet ;))

Knap dat je doorzet! Want inderdaad, soms denk je wel eens: pfff!!

Even een tip, als het goed is kun je een lactatiekundige ook nog op dit tijdstip bereiken, ik zou als ik jou was direct bellen! Vaak kunnen ze telefonisch al wat tips geven.. Het is echt belangrijk dat je zo snel mogelijk tips krijgt om Willem goed te laten aanhappen...! Dat kan een wereld van verschil maken namelijk...
Grootste probleem bij het aanhappen is Willem zelf. Hij kan het namelijk heel erg goed! Sterker nog, de eerste keer dat hij aangelegd werd had hij meteen beet. Willem is echter een gruwelijk eigenwijs joch en wil niet geholpen worden... Als je hem helpt duwt ie zichzelf weg :') Ik voed nu ook liggend omdat hij eigenlijk niet eens vastgehouden wil worden... De kraamhulp had al gebeld met de lactatiedeskundige en alle telefonische tips zijn uitgetest inmiddels. Vandaar dus morgen bellen voor fysieke afspraak. (alleen kantooruren, volgens mij ivm vakantieperiode)

Enfin; goed dat je het zegt van het BV-topic, ik schuif maar eens een topic op met dit probleem ;)
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:30:21 #214
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85366678
Fluugs nog 1 laatste tip, heb je een tepelhoedje geprobeerd?

Ik ga Nathan voeden. Welterusten!
pi_85382345
Wat een stoer mannetje zo met dat jasje flugel. En die bos haar _O_ O+
Balen dat de borstvoeding zo moeizaam gaat. Ik hoop dat de lactatiedeskundige je gaat kunnen helpen :*

Hier gaat alles z'n gangetje. MP is vannacht voor het eerst in vele weken tijd 's nachts wakker geworden. En ik lag nog maar net 2 uurtjes te pitten }:| Maar na een korte voeding heeft ze weer tot een uur of 8 geslapen :)
Nu ga ik maar even snel douchen voor ze weer wakker is _O-
pi_85382616
Had ik al gezegd dat willem O+ is :)

Hier weinig te melden. Tandenpoep is nog vollop aanwezig. Hij is hierdoor ook wat meer 'drammeriger' maar niet heel vervelend dus nog steeds erg O+

We gaan 10 sept een weekendje weg. En ben nu al zenuwachtig. Wat MOET ik echt meenemen en niet vergeten. Hoe ga ik dat doen met slapen. En al die vragen die in mijn hoofd spoken hihi.
pi_85382630
Oh en ik bedenk me net dat we 10 sept niet meer in dit topic zitten. Jammer, vind het gaaf om over te stappen naar het andere topic. Maar zal jullie ook missen.
pi_85382919
Fijn dat het goed uit te houden is met het drammerige ymme :*
Ik ben begonnen met een babymeeneemlijstje te maken en schrijf daar regelmatig dingen bij als ik ze gebruikt heb bijvoorbeeld. Zo was ik vandeweek MP's haar aan het borstelen en toen heb ik meteen de haarborstel op het lijstje gezet :D
pi_85383235
met voldoende luiers (en billendoekjes!) en schone kleertjes en eten kom je al een heel eind hoor :) slapen kan gewoon in een campingbedje.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85386941
Moet ik alleen nog een matras in het campingbedje hebben denk ik?
Zit wel z'n dun ding bij, maar of die goed genoeg is. Of gewoon matras van ledikant erin, als dat past :)
pi_85388302
met selene deden we altijd gewoon zonder extra matrasje. die leek er nooit zo om te malen....
pi_85389092
Pessie, de draai begint er hier steeds meer in te komen!! Gelukkig maar want over 4,5 week moet ik weer werken en hoop ik dat er een soort van ritme komt. Genieten hoor 2 dames, helemaal als de oudste de jongste knuffelt en kusjes geeft!! O+ Vind het fijn om te lezen hoe 'makkelijk' het mama zijn nu bij je valt!

Flugeltje, wat balen zeg dat je steeds zo weinig kolft en het voeden zoveel tijd in beslag neemt! Hoop dat een lactatiedeskundige jullie ermee kan helpen! Vind het knap dat je een grens hebt gesteld mocht het niet baten want je moet inderdaad ook aan jezelf denken!

CP, heerlijk zo'n slaper! Ze worden altijd op een verkeerd moment wakker he! :) Gelukkig was het daarna nog lekker slapen :D

Ymme, pfff vreselijk he weggaan en dan aan alles denken! Wat CP al zei.. wij hebben toen ook een lijst gemaakt en elke keer bijgevuld.. Ons lijstje bevatte geen kam of borstel want Shenaya was kaal tot bijna 1 Jaar :) Simmu zei het ook al, luiers, doekjes en voeding dan is baby tevreden :D Wij hebben een campingbedje bij mijn schoonouders staan en die hebben wel een extra matrasje erin gekocht. Maar weet niet of het veel uitmaakt..

Een heerlijke ochtend gehad! Nanique was om 7.30 uur wakker en we hebben tot 9.15 uur geknuffelt (ondertussen ook fles) totdat grote zus Shenaya uit bed kwam!! Nanique heeft van 9.30 uur tot 11.30 uur geslapen dus toen kon ik met zus lekker tutten en spelen. Helaas is het weer echt bagger om naar buiten te gaan! Manlief is inmiddels ook thuis dus we zijn lekker met zijn allen :)
Ga zo maar eens wat in huis doen..
Altijd blijven lachen... :)
pi_85396535
Zo.
Ik ben lang weggeweest.. en toen ik gisteren weer eens wat posts in dit topic las, voelde het als thuiskomen na een lange vakantie. Al die bekende namen, al die baby's. Ik ga proberen weer actief mee te posten want het is zó gezellig.

Ik bewonder het doorzettingsvermogen van flugel, pff, die borstvoeding, wat een "gedoe" zeg. Ik hoop dat het snel op gang komt.

Hier gaat alles wel aardig. Morgen gaat Jasmijn voor het eerst écht naar het kdv. Ze heeft al 4x gewend en dat ging wel aardig. Dat wennen is toch meer voor de moeders dan voor het kindje.. en ik vond het heerlijk, vooral omdat mijn man ook vakantie had, konden we mooi naar de stad en naar de kermis enzo.
Morgen ga ik ook weer voor het eerst naar m'n werk. Het liefst was ik vandaag al heen gegaan, maar m'n duo collega had geen oppas.

Gisteren heeft Jasmijn haar tweede prik gehad. Ze doet mee aan een onderzoek, waardoor ze de prikjes thuis krijgt en een maand eerder dan het gewone schema. Gisteren was ze een beetje ontregeld daardoor, maar vandaag gaat het wel lekker volgens mij.

Jasmijn is ontzettend toe aan het andere eten. Vorige week zat ze het brood bij mijn man van het bord te kijken en maar smakken iedere keer als hij een hap nam. Erg grappig om te zien. Helaas voor de kleine meid: ze is pas 2,5 maand oud en moet dus minstens 1,5 maand wachten...
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_85396942
Welkom terug Baldria :)
Gezellig als je weer meer mee gaat beppen!!
Leuk he die kleintjes die als snel het eten uit je mond kijken.. Nanique vind het ook best intressant wat wij met het eten doen en hapt al helemaal mee ;)
pi_85397526
ravi zou zo ongeveer mogen en taalt er niet naar. selene kreeg rond de 5 maanden, die had er toen ook echt behoefte aan. gek he, hoe dat per kindje anders kan zijn. met ravi wacht ik gewoon tot hij er behoefte aan heeft ;)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:07:38 #226
259886 pessie
pi_85397595
Baldria welkom thuis!

Lies over een maand alweer aan het werk! Kan me dit nog niet voorstellen...

En meisjes die mee willen eten maar niet mogen O+ .

Ymme al een tand gespot?

En hier een heel wakker ventje op schoot O+ . Hij heeft heerlijk geslapen van 12 tot 3. Toen maar wakker gemaakt voor een voeding.
pi_85397720
Nee nog geen tand gespot :(
Meneer is wel heel veel moe ook.
Schema van vandaag tot nu toe:
06u30 wakker
07u00 bordje pap
08u30 moe, naar bed geslapen tot 10u15
12u00 fles en weer naar bed tot 14u00 geslapen.
15u45 naar bed en slapen tot ?

Hij slaapt dus vaker en korter. Flessen gaan er niet van harte in.
Dus ik hoop echt zo van harte voor hem dat z'n tandje snel doorbreekt. Maar welke :? Geen idee.
pi_85397795
Noh, hier ook bobbels op het tadvlees en dunne luiers, maar bij Leander was dat ook bij 5maanden al zo en kwam bij 9 maand de eerste door. Ik ga niet mijn adem ervoor inhouden zeg maar :P
pi_85398080
Wat is Willem een mooi kindje! O+ En hij kijkt al zo wijs!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_85398222
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:13 schreef freecell het volgende:
Noh, hier ook bobbels op het tadvlees en dunne luiers, maar bij Leander was dat ook bij 5maanden al zo en kwam bij 9 maand de eerste door. Ik ga niet mijn adem ervoor inhouden zeg maar :P
En ook huilerig veel slapen enzo, al die maanden?
Mart heeft er goed last van. Dus hoop niet dat het nu nog een dikke 4 maanden doorgaat. Voor hem niet, maar ook voor mij niet ;)
pi_85398657
Nou, Florian huilt nu ook veel en doet moeilijk met slapen en hij kwijlt als een gek.
Niet zo gek, hij heeft ontdekt dat mama weg kan gaan. En van die gedachte worden de meeste baby's pieperig. En kwijlen is omdat de speekselklieren nog in ontwikkeling zijn en ze niet gewend zijn aan zoveel speeksel.
EN bulten, och die zitten er bij Florian ook al een tijdje :)

Tandjes krijgen altijd de schuld van alles :+
pi_85408266
Halloooooo, wij zijn weer terug van vakantie. Was heerlijk, maar nu was het weer wel erg bagger, dus wat eerder thuis, maar bij goed weer gaan we van het weekend nog een paar dagen.

Daan ligt alweer lekker in zijn ledikantje te slapen, hopenlijk weet hij vannacht nog waar hij is, mocht hij wakker worden. Hij heeft flink wat sprongen gemaakt in de vakantie. Kan al even zittend spelen, verplaatst zich vooruit op handjes en knietjes (gooit zich naar voren), maakt steeds meer geluidjes (ta ta, ba-ba, prrrrr) en wil alles zien en voelen. Ook zijn we rustig iets begonnen met bijvoeden. Banaan was het eerste en ging nog twijfelend. De nectarine is een regelrechte hit en sinds een paar dagen knabbelt hij tijdens de lunch ook lekker mee op een broodkorstje.

Ymme, vervelend dat Mart zo'n last lijkt te hebben van iets. Hopenlijk is het een tandje en is het snel over.
Flugel, wat is Willem een kanjer! Hopenlijk helpt de lactatiekundige.

Wel leuk om te lezen over al die kleine babietjes, lijkt zo kort maar toch ook weer erg lang geleden.

Mijn kleine baby wordt echt groot (en zwaar ;)). Volgende week is hij een half jaar en we zijn wel toe aan het nieuwe topic merk ik. Ik heb weinig energie om op iedereen te reageren, sorry. Ik zal zeker tips proberen te geven mocht hier om gevraagd worden als ik er iets zinnigs over kan zeggen haha.

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 17-08-2010 22:33:50 ]
pi_85414075
Volgens mij heeft Floris het dag-nachtritme helemaal door :o
Hij ligt al de hele avond te slapen..en afgelopen nacht heeft ie weer van 11uur/half 12 tot kwart over 6 geslapen en na de voeding tot 9 uur.
Hij is ook veel meer wakker overdag.

Happy welkom terug :) Wel jammer wat het weer.
En Daan alweer bijna een half jaar :o gaat ook hard allemaal!
pi_85415082
happy welkom terug!

ik duik mn nest in, hangerige (lees mama is alleen goed genoeg en liefst als matras) baby door prikjes (met iets verhoging) is niet bevordelijk voor mijn gemoedstoestand en pols
pi_85424462
ik heb al weer veel gemist zie ik. Kan helaas niet op iedereen reageren want ik typ vanaf mijn telefoon. Zondag was ook de half jaar dag van mijn lieffie alleen lag ik toen op de operatie tafel in het ziekenhuis in Brugge. De operatie is iets zwaarder geworden dan we dachten en ik heb nu een wond van mijn navel tot mijn borstbeen. Dat betekent ook dat het herstel nog even gaat duren. Gelukkig is het probleem opgelost en ben ik straks hopelijk af van die eeuwige buikpijn.

Hannah is de afgelopen week vertroeteld door mijn ouders. Niet de manier waarop ik mijn kind voor het eerst uit logeren wilde laten gaan maar het moest nu eenmaal. Gelukkig weet ik dat ze het prima naar de zin heeft dus daar ben ik heel blij mee. Als het goed is dan komen mijn ouders vandaag op bezoek met hannah *O* en mag ik voor het weekend naar huis. Het wordt wel lastig want ik mag een tijd lang niet tillen, dus de verzorging van Hannah gaat moeilijk worden. Maar we vinden wel een oplossing.

Ik ga dus over naar het grote baby topic. :W
pi_85424482
Beterschap octo. :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_85424697
ymme, ik sluit me bij freecell aan: tandjes krijgen altijd de schuld. Maar hij kan ook gewoon ziek zijn! Ivan heeft toen hij ongeveer even oud was heel erg last gehad van zurige poep. Ik heb zinkzalf geprobeerd, ik heb geprobeerd om zalf en billendoekjes te vermijden en in plaats daarvan een washandje te gebruiken om voorzichtig te deppen en daarna zijn billen met maïzena te bedekken, ook heb ik geprobeerd om hem zoveel mogelijk met blote billen te laten luchten (héél veel gedoe was dat!). Afijn, niets hielp echt, eigenlijk. En na twee weken was de uitslag vrijwel van de ene op de andere dag weg om nooit meer terug te komen. Pas máánden later kwamen er tanden door. Achteraf denk ik dat hij gewoon een virusje oid had.

Hoe dan ook: als het zo erg blijft met de uitslag zou ik gewoon even naar de dokter gaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85424899
Beterschap, octo. :* Wat is het toch heftig allemaal. Ik hoop dat je herstel voorspoedig verloopt en dat je heel gauw weer alles met Hannah kunt doen wat je met haar wilt doen. Leuk om je zometeen in het grote baby'tjestopic te mogen verwelkomen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 08:49:40 #239
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_85425048
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij heeft Floris het dag-nachtritme helemaal door :o
Hij ligt al de hele avond te slapen..en afgelopen nacht heeft ie weer van 11uur/half 12 tot kwart over 6 geslapen en na de voeding tot 9 uur.
Hij is ook veel meer wakker overdag.

Happy welkom terug :) Wel jammer wat het weer.
En Daan alweer bijna een half jaar :o gaat ook hard allemaal!
Siebe volgens mij ook! Hij slaapt vanaf 0;00 uur tot 7:45 vanmorgen. En de drie afgelopen nachten ook al zoiets. Het biedt nog geen garantie & hij kan ook terugvallen maar toch... Je wordt weer een beetje mens.
Overdag is Siebe wel wakkerder, maar dan kan ik een beetje 'spelen' met hem & de eerste duidelijke lachjes breken door!

Octo: heel veel sterkte!

Kan iemand Siebe in de OP plaatsen? :s)
kloep kloep
pi_85425271
Happy, welkom terug!! :)

Octo, dikke knuff.. Vervelend zeg maar goed als je van ellendige buikpin af bent! :W tot over 4 maandjes!!

Claudia, sommige moeders willen ook niet weten dat hun kleine ding ziek is natuurlijk dus als het tandjes zijn scheelt dat ;) Wij hebben het laatste half jaar constant geroepen tandjes maar we moesten wachten tot Shenaya 1 werd dus die heeft ook vaker wat virusjes gehad..

Sonnetje en Borizzz, *O* *O* voor de goede nachten :D

Hier ook een lekker nacht! Nanique heeft van 21.30 uur tot vanochtend 07.45 uur geslapen! :z dat vond ik wel lekker! En nu slaapt ze alweer na de fles van vanochtend.. Ach ja zo ontbijten Shenaya en ik even lekker rustig en heb ik al gedoucht alles :) Ben nu even weer aan het wassen geslagen.. Zo even een sigaretje roken en weer verder met wassen!
pi_85426491
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:49 schreef Borizzz het volgende:

[..]

Siebe volgens mij ook! Hij slaapt vanaf 0;00 uur tot 7:45 vanmorgen. En de drie afgelopen nachten ook al zoiets. Het biedt nog geen garantie & hij kan ook terugvallen maar toch... Je wordt weer een beetje mens.
Overdag is Siebe wel wakkerder, maar dan kan ik een beetje 'spelen' met hem & de eerste duidelijke lachjes breken door!

Octo: heel veel sterkte!

Kan iemand Siebe in de OP plaatsen? :s)
precies, t erge was dat ik vannacht niet in slaap kon komen...ik was niet moe genoeg :')
heerlijk haha

vannacht kwam ie wel trouwens, maar daarna heeft ie wel tot half 7 ofzo geslapen. Dus was ook prima te doen vannacht.
En dat lachen is zo leuk O+
pi_85430533
octo :* beterschap!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:14:40 #243
259886 pessie
pi_85432618
Octo, wat naar zeg! Ik hoop dat je nu snel van de pijn in je buik af bent.

Siebe en Floris slapen door *O*

Hier vanochtend volgens mij voor het eerst wat darmkrampjes. Nathan lag heel zielig te huilen. Ik merkte dat hij ergens last van had.
Verder zijn we naar het weegmoment geweest: Vorige week maandag: 2950 gram en 50.5 cm. Vandaag: 3320 gram en 51 cm! :D *O* . Kortom, ik hoef niet zo verbaasd te zijn dat ik het idee heb dat hij een dik hoofd krijgt, en ook niet dat hij vaak wil eten. Ik heb hem zelfs 3 keer op de weegschaal gelegd omdat ik het niet kon geloven dat hij zóveel was aangekomen. Ik heb slagroom O+ .

Fluugs, is de lactatiekundige al geweest?
pi_85432920
wat goed pessie *O*
fijn die bevestiging te zien hè!

octo beterschap!
pi_85433328
Goed nieuws Pessie *O*

Octo fijn dat je je meisje weer kan zien *O*

Happy terug van vakantie en naar het grote babietjestopic :W

Een paar goede doorslapers s'nachts *O*

Hier gaat het op zich ook wel prima s'nachts maar ik moet er wel uit, gelukkig slaapt ze snel weer verder naar de voeding. Nu ligt ze alweer vanaf 10 uur te slapen :)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:50:40 #246
259886 pessie
pi_85434170
Mereltje fijn dat het goed gaat!

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
wat goed pessie *O*
fijn die bevestiging te zien hè!

octo beterschap!
Die bevestiging heb ik ook wel nodig. In de buik had hij het niet al te ruim bij mij, maar kennelijk geef ik nu hele goede voeding *O* .
Maar goed, aangezien hij 6 tot 8 poepluiers per dag produceert had ik dit al wel aan kunnen zien komen!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:00:23 #247
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_85434571
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:46 schreef draculettetje het volgende:
happy welkom terug!

ik duik mn nest in, hangerige (lees mama is alleen goed genoeg en liefst als matras) baby door prikjes (met iets verhoging) is niet bevordelijk voor mijn gemoedstoestand en pols
Ach gossie,hoest nu met d'r?

Willem,wat een lekkere vent ook zeg,zo jong en al een hele knul O+

Octo,beterschap!

Syl is hier sinds een weekje al flink aan het lachen,zo heerlijk dat lekkere smoeltje * smelt *
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_85435161
Pessie wat fijn die bevestiging meid!!

Guess dat lachen is zo lief! Ze worden ineens veel meer mens daarvan vind ik..

Hier ook een lachebekkie maar ook een huilebalkje.. Jantje huilt, Jantje lacht gaat hier wel op zeg pff! Heb d'r nu eindelijk stil op bed!!
Dat wel na 4 keer troosten en anderhalf uur verder dus die heeft zo natuurlijk weer honger ;) Ach ja zo blijven we bezig he?!
pi_85435779
Octo, jemig zeg!! Wat hebben ze precies gedaan? Iets hersteld?
Succes!! :*

Hier een dametje wat 's nachts prima om de 3,5 uur komt, maar na de voeding van half 4 krijg ik haar niet meer in slaap.. Ze wil wel, maar zodra ze weer in haar wiegje ligt is het binnen no time weer bléren... arm ding.. :?
pi_85436019
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:28 schreef Orea het volgende:
Octo, jemig zeg!! Wat hebben ze precies gedaan? Iets hersteld?
Succes!! :*

Hier een dametje wat 's nachts prima om de 3,5 uur komt, maar na de voeding van half 4 krijg ik haar niet meer in slaap.. Ze wil wel, maar zodra ze weer in haar wiegje ligt is het binnen no time weer bléren... arm ding.. :?
heb je al een slaapzakje geprobeerd? Zo maak je haar wereld wat kleiner. Of stevig instoppen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')