naakte baby op aankleedkussen zonder hoes. spoel je alles heel simpel van afquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:53 schreef ymme het volgende:
Nou ja, hij slaapt gelukkig wel goed. Dus dan vind ik een pijnstiller eigenlijk niet zo nodig.
En als we nu eens konden zien welke tand!
En in de blote billen laten liggen, durf ik niet. Plast ie niet alles onder, poept ie dadelijk anders onder
dat wil floris best doen, maar jullie zijn zo ver wegquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:38 schreef Orea het volgende:
Son,laat Floris eens aan Leia vertellen hoe dat moet! Mijn kind slaapt heerlijk tot klokslag 12 uur 's nachts
En dan rond 5 uur uitgeput in slaap vallen en het liefst de hele ochtend slapen dan, ik dacht dat we nog tot de pubertijd hadden tot dit ritme
Zo maar weer naar cb en hopen dat ze nu meer richting geboortegewicht zit..zat ze donderdag met ongeveer 2 weken nog niet op...
Ze doet het prima, plast, poept, is helder als ze wakker is, slaapt prima (behalve dus 'snachts haha) maar zit nog iets van geboortegewicht af. Men vergeet alleen dat die eerste week drama is geweest met de voedingen dus ze toen behoorlijk is afgevallen (10 procent) en daarna rustig aan weer aankomt.
Maar ze zijn hier nogal goed met kijken in de boekjes ipv per kind
hahaquote:
We hadden extra kraamzorg gekregen voor de borstvoeding. (en toen kregen we dus na de aflossing iemand met heel weinig ervaring met BV in huisquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:05 schreef Ticootje het volgende:
Flugel, heb je hulp van een laktatiekundige?
Grootste probleem bij het aanhappen is Willem zelf. Hij kan het namelijk heel erg goed! Sterker nog, de eerste keer dat hij aangelegd werd had hij meteen beet. Willem is echter een gruwelijk eigenwijs joch en wil niet geholpen worden... Als je hem helpt duwt ie zichzelf wegquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:16 schreef Orea het volgende:
Lieve Flugel, wat je kolft hoeft niks te zeggen over wat Willem bij jou drinkt hè? Goed dat je een lactatiekundige inschakelt.. echt het kan een wereld van verschil maken (ik heb net nog iets in het borstvoedingstopic gezet)
Knap dat je doorzet! Want inderdaad, soms denk je wel eens: pfff!!
Even een tip, als het goed is kun je een lactatiekundige ook nog op dit tijdstip bereiken, ik zou als ik jou was direct bellen! Vaak kunnen ze telefonisch al wat tips geven.. Het is echt belangrijk dat je zo snel mogelijk tips krijgt om Willem goed te laten aanhappen...! Dat kan een wereld van verschil maken namelijk...
En ook huilerig veel slapen enzo, al die maanden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:13 schreef freecell het volgende:
Noh, hier ook bobbels op het tadvlees en dunne luiers, maar bij Leander was dat ook bij 5maanden al zo en kwam bij 9 maand de eerste door. Ik ga niet mijn adem ervoor inhouden zeg maar
Siebe volgens mij ook! Hij slaapt vanaf 0;00 uur tot 7:45 vanmorgen. En de drie afgelopen nachten ook al zoiets. Het biedt nog geen garantie & hij kan ook terugvallen maar toch... Je wordt weer een beetje mens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij heeft Floris het dag-nachtritme helemaal door
Hij ligt al de hele avond te slapen..en afgelopen nacht heeft ie weer van 11uur/half 12 tot kwart over 6 geslapen en na de voeding tot 9 uur.
Hij is ook veel meer wakker overdag.
Happy welkom terugWel jammer wat het weer.
En Daan alweer bijna een half jaargaat ook hard allemaal!
precies, t erge was dat ik vannacht niet in slaap kon komen...ik was niet moe genoegquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:49 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Siebe volgens mij ook! Hij slaapt vanaf 0;00 uur tot 7:45 vanmorgen. En de drie afgelopen nachten ook al zoiets. Het biedt nog geen garantie & hij kan ook terugvallen maar toch... Je wordt weer een beetje mens.
Overdag is Siebe wel wakkerder, maar dan kan ik een beetje 'spelen' met hem & de eerste duidelijke lachjes breken door!
Octo: heel veel sterkte!
Kan iemand Siebe in de OP plaatsen?
Die bevestiging heb ik ook wel nodig. In de buik had hij het niet al te ruim bij mij, maar kennelijk geef ik nu hele goede voedingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
wat goed pessie
fijn die bevestiging te zien hè!
octo beterschap!
Ach gossie,hoest nu met d'r?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:46 schreef draculettetje het volgende:
happy welkom terug!
ik duik mn nest in, hangerige (lees mama is alleen goed genoeg en liefst als matras) baby door prikjes (met iets verhoging) is niet bevordelijk voor mijn gemoedstoestand en pols
heb je al een slaapzakje geprobeerd? Zo maak je haar wereld wat kleiner. Of stevig instoppen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:28 schreef Orea het volgende:
Octo, jemig zeg!! Wat hebben ze precies gedaan? Iets hersteld?
Succes!!
Hier een dametje wat 's nachts prima om de 3,5 uur komt, maar na de voeding van half 4 krijg ik haar niet meer in slaap.. Ze wil wel, maar zodra ze weer in haar wiegje ligt is het binnen no time weer bléren... arm ding..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |