abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:24:19 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85154846
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:10 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Het is misschien niet gek, maar het is niet de weg naar succes. Massa-mailtjes, daar prik je zo door heen. En wat is dan de gedachte ... hij stuurt dit naar 100 meiden op een dag. Je moet niet al te kieskeurig zijn maar dat gaat wel heel ver ;)
Dan moet je dus kennelijk een keuze maken op welke profielen je wel en niet gaat reageren. Ik geloof er niks van dat er zó veel leuke meiden op RP staan dat je met iedereen wel zou willen daten. Dit soort mannen stuurt gewoon naar iedereen iets en ziet vanzelf wel wie reageert. Sneu. Al zou ik zelf wel weer iets minder kritisch willen zijn, aan de andere kant :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85155371
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:39 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ik heb laatst iemand verbaal neergesabeld die wél een persoonlijk berichtje had geschreven terwijl ik dacht dat het een standaardbericht was :') Evengoed terecht, was een idioot verhaal van een vent van 51 :{w
Misschien dat jij er ook als rond de 50 uit ziet? :?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:39:37 #78
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_85155531
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:36 schreef stofdeeltje het volgende:

[..]

Misschien dat jij er ook als rond de 50 uit ziet? :?
Uit ervaring kan ik je vertellen dat dat niet het geval is.
pi_85155773
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:10 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Het is misschien niet gek, maar het is niet de weg naar succes. Massa-mailtjes, daar prik je zo door heen. En wat is dan de gedachte ... hij stuurt dit naar 100 meiden op een dag. Je moet niet al te kieskeurig zijn maar dat gaat wel heel ver ;)
Kieskeurigheid en RP zijn niet gerelateerd aan elkaar. Een man kan 100 serieuze berichtjes sturen, maar er maar 5 terugkrijgen. Hoe groot is de kans dat je een oprechte goede en aantrekkelijke vrouw tegenkomt op RP en de kans is dat 5% jouw een serieuze reactie terug stuurt? Ik denk dat het veel minder dan 5% is, simpelweg omdat de vrouwen die JIJ aantrekkelijk vindt, 1000 andere berichtjes krijgen van andere aantrekkelijke mannen.

RP is eigenlijk een kansspel, net als gokken. Wed je op het verkeerde paard, dan ga je de volgende keer op 4 andere paarden wedden. Net als aandelen.

Ik ga dus binnenkort een geniaal "standaard-mailtje" voorbereiden en naar ALLE vrouwen sturen op RP. Ik weet zeker dat ik meer succes heb dan de gemiddelde man op RP.

Ik heb het eigenlijk dus gehad met RP. Maar vanuit wetenschappelijk perspectief bied het wel veel mogelijkheden.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:28:17 #80
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_85157739
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:45 schreef stofdeeltje het volgende:

[..]

Kieskeurigheid en RP zijn niet gerelateerd aan elkaar. Een man kan 100 serieuze berichtjes sturen, maar er maar 5 terugkrijgen. Hoe groot is de kans dat je een oprechte goede en aantrekkelijke vrouw tegenkomt op RP en de kans is dat 5% jouw een serieuze reactie terug stuurt? Ik denk dat het veel minder dan 5% is, simpelweg omdat de vrouwen die JIJ aantrekkelijk vindt, 1000 andere berichtjes krijgen van andere aantrekkelijke mannen.

RP is eigenlijk een kansspel, net als gokken. Wed je op het verkeerde paard, dan ga je de volgende keer op 4 andere paarden wedden. Net als aandelen.

Ik ga dus binnenkort een geniaal "standaard-mailtje" voorbereiden en naar ALLE vrouwen sturen op RP. Ik weet zeker dat ik meer succes heb dan de gemiddelde man op RP.

Ik heb het eigenlijk dus gehad met RP. Maar vanuit wetenschappelijk perspectief bied het wel veel mogelijkheden.
De vraag rest dan: waar ben je naar op zoek? Als je iedereen op RP een mail stuur (persoonlijk of gewoon een spammailtje, maakt niet uit). Waar zoek je dan naar? Dan lijkt het me dat de date je doel is, en met wie maakt dan niet uit zolang ze er maar niet uit ziet als Ma Flodder.

Het lijkt redelijk logisch dat je meer reactie's krijgt als je 10x zoveel berichten de deur uit doet. Daar is geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig (al heb ik wel ergens gelezen dat het percentage vrouwen dat iets terugstuurd daalt bij massa-mailers ... volgens mij in een OKCupid onderzoek).

Je kunt natuurlijk ook oprecht op zoek zijn naar een leuke vriend of vriendin, die een beetje bij je past. Ik vermoed dat de meeste mensen om die reden lid zijn geworden en daarom sturen ze ook geen 1000 berichten per week maar alleen naar de mensen die ze echt leuk vinden.

Ok, dat het bij sommigen dan kansloos is kan ik begrijpen, maar wellicht is een datingsite (waar opvallen tussen de grote massa erg lastig is) misschien niet de juiste manier om aan de man/vrouw te komen.

Gelukkig hebben we ook nog een echte wereld vol met mensen, clubs, verenigingen en fora. Plenty opportunity :)
451 °F
pi_85158648
knuz.nl al veel dates gehad, sommige waren echt leuk.

sommige vrouwen liegen daar zo erg, foto's van zoveel jaar terug inmiddels 50 kilo aangekomen.
blanke vrouwen die donker blijken te zijn.
foto's die niet van hunzelf zijn.
enz...

godverdomme, van de laatste 9 dates was 1 leuk.
de rest was niet het persoon zoals beschreven.

nu is het onderhand een sport voor me dat daten.
en ga maar uit van het slechte :P

maar een keer een leuke relatie overhouden aan een date zou leuk zijn :P

we gaan dus gestaag verder, tevens ga ik genoeg uit en ontmoet ik mensen in dames in het wild.
dus knuz is leuk voor erbij.

trouwens hoe werkt dat paiq? wat een chaos is dat zeg
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_85159122
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:28 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Het lijkt redelijk logisch dat je meer reactie's krijgt als je 10x zoveel berichten de deur uit doet. Daar is geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig (al heb ik wel ergens gelezen dat het percentage vrouwen dat iets terugstuurd daalt bij massa-mailers ... volgens mij in een OKCupid onderzoek).

Je bedoelt deze:

Inderdaad van OK cupid
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:12:24 #83
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_85159904
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:57 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Je bedoelt deze:

[ afbeelding ]

Inderdaad van OK cupid
Yup. :)
451 °F
pi_85160231
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:48 schreef CecilBDemented het volgende:
knuz.nl al veel dates gehad, sommige waren echt leuk.

sommige vrouwen liegen daar zo erg, foto's van zoveel jaar terug inmiddels 50 kilo aangekomen.
blanke vrouwen die donker blijken te zijn.
foto's die niet van hunzelf zijn.
enz...

godverdomme, van de laatste 9 dates was 1 leuk.
de rest was niet het persoon zoals beschreven.

nu is het onderhand een sport voor me dat daten.
en ga maar uit van het slechte :P

maar een keer een leuke relatie overhouden aan een date zou leuk zijn :P

we gaan dus gestaag verder, tevens ga ik genoeg uit en ontmoet ik mensen in dames in het wild.
dus knuz is leuk voor erbij.

trouwens hoe werkt dat paiq? wat een chaos is dat zeg
chaos?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_85160402
Even vraagje over RP. Ben nu eindelijk betalend lid, dus kan wat berichtjes gaan sturen. Maar kunnen vrouwen sowieso berichten terugsturen of moet je je emailadres in het berichtje vermelden? Als man kon ik namelijk nooit reageren op berichtjes.
pi_85160497
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:21 schreef Goldmund het volgende:
Even vraagje over RP. Ben nu eindelijk betalend lid, dus kan wat berichtjes gaan sturen. Maar kunnen vrouwen sowieso berichten terugsturen of moet je je emailadres in het berichtje vermelden? Als man kon ik namelijk nooit reageren op berichtjes.
Nee, ze kunnen niet reageren...

Af en toe is er eentje ook betalend lid.. Truuk is om te zeggen als ze verder wil kletsen nog een hartje moet sturen. In het daaropvolgend bericht stuur je je email/msn/ICQ :P
pi_85160619
Ik krijg echt bijna geen berichtjes meer op RP! :(
En de berichtjes die ik krijg zijn van Limburgers terwijl ik in Rotterdam woon. Zouden ze willen emigreren ofzo :?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:31:19 #88
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_85160855
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef _Boo_ het volgende:
En de berichtjes die ik krijg zijn van Limburgers terwijl ik in Rotterdam woon. Zouden ze willen emigreren ofzo :?
Aah -O-

Ik wil je wel een berichtje sturen hoor *;
451 °F
pi_85161209
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, ze kunnen niet reageren...

Af en toe is er eentje ook betalend lid.. Truuk is om te zeggen als ze verder wil kletsen nog een hartje moet sturen. In het daaropvolgend bericht stuur je je email/msn/ICQ :P
Volgens mij snappen echt teveel mensen het concept van RP niet.
Stuur ik een keer zelf wat (een interesseberichtje dus), krijg ik reacties als 'dankjewel' (en verder niets) en 'bedankt voor je hartje wat je daar ook mee bedoelt' :D
pi_85161210
quote:
Misschien hopen ze andersom :P
pi_85161406
quote:
Zet in de instellingen "Andere members mogen zien dat ik hun profiel heb bezocht." aan.
Bezoek de profielen in "mijn matches" en daar komen de berichten weer. :)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_85161430
Een betalend vrouwelijk lid die berichtjes stuurt; een unicum :P
RP: NL85571241

Ze is net lid, dus even kijken of ze gaat wennen aan de berg interesseberichtjes van RP mannen :') :P
Ze ziet er iig niet slecht uit :)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:45:21 #93
313504 Trololo.
Russianbrides.nu
pi_85161505
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Jullie kunnen trouwens wel allemaal gaan lopen zeuren over 'onpersoonlijke berichtjes krijgen', maar ik vind het niet gek dat mensen daartoe overgaan (vooral mannen) als je ziet hoe scheef de verhouding berichtje schrijven - reactie krijgen is. Als ik een persoonlijk bericht schrijf, ben ik daar toch zomaar 10 mins á een kwartier mee bezig.
Het heeft te maken met het soort van berichten die je stuurt. Stuur je een serieus berichtje, kun je wachten tot je een ons weegt tot je een reactie krijgt. Stuur je een leuk, uitdagend bericht bericht dan krijg je in de meeste gevallen een reactie terug, en daarmee mogelijkheden om dat te uit te diepen.

Onpersoonlijke berichtjes zal misschien werken wanneer je er bovengemiddeld uitziet en het al geen reet uitmaakt wat je stuurt, maar zo iemand zal niet van die berichtjes sturen, want die heeft dat niet nodig :)
pi_85161562
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:39 schreef Sander het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik je vertellen dat dat niet het geval is.
Uit ervaring? :D

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:39 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Volgens mij snappen echt teveel mensen het concept van RP niet.
Stuur ik een keer zelf wat (een interesseberichtje dus), krijg ik reacties als 'dankjewel' (en verder niets) en 'bedankt voor je hartje wat je daar ook mee bedoelt' :D
Dat schiet lekker op dan :')
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_85161715
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:46 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Uit ervaring? :D
[..]

Dat schiet lekker op dan :')
Het wordt tijd dat wij gaan daten, Ik match al 96% met jou :+ You're the female version of me :D
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_85161938
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:50 schreef Arnax het volgende:

[..]

Het wordt tijd dat wij gaan daten, Ik match al 96% met jou :+ You're the female version of me :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85161942
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:50 schreef Arnax het volgende:

[..]

Dus eigenlijk hadden jullie aan Fok! voldoende :')
pi_85162112
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 september ben jij de pineut :X

SPOILER
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_85162395
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:59 schreef Arnax het volgende:

18 september ben jij de pineut :X

SPOILER
Zo, jij denkt ver vooruit..

Wie date je met Oud&Nieuw?
pi_85162438
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zo, jij denkt ver vooruit..

Wie date je met Oud&Nieuw?
Volle planning is ook ver vooruit plannen :')

en dan date ik iemand die net nieuw is in dit forum en het van de rest dus niet weet :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')